Advertentie | |
|
![]() |
|
Men is het meest fan van mijn Japans, maar ik heb sowieso een aantal vrienden die heel graag komen eten en daar krijg ik regelmatig de opmerkingen over dat het net is alsof ze in een restaurant eten
![]() Ik vind koken gewoon leuk, maar ik doe het liefst het meest mijn best als er iemand komt eten. Voor me alleen heb ik niet zoveel zin om moeite te doen en daar ook lang niet altijd de tijd voor ivm mijn co-schappen. Ik kook meestal dus grotere porties (3-6 personen) en dat vries ik in. Ik vind iig dat ik meerdere dingen heb die ik goed kan maken en ik ben het wel met Alopia eens, het is leuk als het wat meer is dan simpel in de pan gooien en bakken.
|
Banket. Ik begon mijn culinaire carrière met baksteenbrownies, maar dat is alleen maar beter geworden. Door de tientallen kookboeken van mijn vader is er altijd inspiratie en ik vind het ook niet erg om te experimenteren. Of dat nu pannenkoeken met eetbare bloemen zijn of veganistische baklava.
Mijn eerste liefde blijft brownies, ze zijn tegenwoordig alleen makkelijker verteerbaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Jouw favo? dennis018 | 401 | 05-03-2014 10:24 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #4 remy476 | 500 | 11-02-2009 16:22 | |
Drugs & Alcohol |
Wat is jouw favo. wiet of hasj DROGO DROGAS | 47 | 27-04-2006 19:00 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste aanwinst? perfectme | 373 | 05-02-2005 22:09 | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 |