Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bosbessen lijken me wel lekker 's nachts, of aardbeien. Gewoon lekker fris en zoet. Daar moet je me niet dagelijks voor wakker gaan maken, maar ik zou dat wel eenmalig kunnen waarderen. Hele maaltijden niet, dat is me te complex 's nachts
![]() Mijn ouders hebben me een keer wakker gemaakt met kroketten, geen idee meer waarom ze die toen zo laat hadden gehaald (volgens mij had het een reden, misschien was ik jarig en maakten ze me na middernacht wakker), maar dat vond ik ook wel gezellig, in m'n bed een kroket op eten en dan weer verder slapen ![]() |
![]() |
|
Moussaka, of anders lasagna bolognese zoals mijn tante die altijd maakt (blijkbaar volgens een recept dat mijn moeder haar ooit eens heeft gegeven, maar vreemd genoeg heeft mijn moeder nog nooit lasagna voor ons gemaakt!).
![]() ![]()
|
Als ik moe ben, krijg ik altijd zo'n slaapsmaakje in mijn mond en heb ik dus geen trek. Bovendien heb ik een ochtendhumeur. Maar als ik nog wakker ben eet ik graag koekjes (café noir, chocolate chip, etc etc) en troep die ik normaal nooit eet, wat bij mij neerkomt op een enkeltje snackbar.
Ik ben verzot op warm eten, dus op een dagelijkse dag kun je me verblijden door tweemaal warm te koken. En dan vooral vette gerechten met veel zure room, want dat soort dingen durf ik nooit voor mezelf te koken.
||
Citaat:
Het klinkt alsof ik veel fastfood eet, wat totaal niet zo is trouwens. Ohja, om het weg te spoelen mag een glas Apfelkorn 7up erbij of een Hertog Jan. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #2 Verwijderd | 463 | 20-06-2013 08:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
De Kantine |
Waar mogen ze jou 's nachts voor wakker maken? $omeone | 64 | 07-01-2006 02:51 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Eten & Drinken |
Waar mogen ze jou 's nachts voor wakker maken? suusch | 93 | 30-05-2005 20:51 | |
Verhalen & Gedichten |
[ begin verhaal ] nog geheel zónder titel shameonme | 12 | 08-08-2003 10:52 |