Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Nee, een grote neus is niet direct een afknapper.
|
Verwijderd
|
Een vriendin van me valt op jongens met een grote karakteristieke neus, liefst met een bocht erin. Zoals die van Snape, dat vindt ze een schoolvoorbeeld van een mooie neus. Ze vindt dat het dominantie uitstraalt.
Ik daarentegen val op wipneuzen, en vind grote neuzen (of ze nou recht zijn of krom) niet echt aantrekkelijk. Bottom line: je kan nooit iedereen bekoren, er zullen altijd mensen zijn die precies vallen op hoe jij bent, en ook altijd mensen die er juist niets mee kunnen. Het heeft geen zin om je zorgen te maken om welk aspect van je lichaam dan ook. Maak je liever zorgen om je onzekerheid, want dát vinden meisjes vaak wél onaantrekkelijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor de rest is die niet gek ofzo, geen gekke bobbels. Knap je daar al op af dan? En wat vind je dan heel groot of gek? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic, ach Cyrano de Bergerac was ook een pussymagnet ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad.
En verder.. alsof wij wel voor iedereen perfect zijn? Er zullen vast wel meisjes zijn die je neus niet mooi vinden, net zoals er vast wel jongens zijn die mijn neus/haar/oren/lippen/benen/kont/weetikveel niet mooi vinden. Nou en? Het is maar een frikkin neus. Onzeker zijn over zoiets sufs als een neus is een grotere afknapper dan de neus zelf. Zelfs al had-ie een enorme knobbel.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden meisjes en jongens van elkaar tornado64 | 6 | 28-09-2013 14:54 | |
Seksualiteit |