![]() |
|
![]() |
11% can do.
7% and it will be visible for sure. http://www.healthcentral.com/cholest...-2774-143.html to measure it. Allemaal first hits op google trouwens -.-; |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ja,heb hebt ongeveer 9% nodig ik denk dat jij voor die ''ripped'' look wilt gaan kan je doen...maar dan moet je een aantal dingen doen en laten je schema opbreken in onderdelen,veel cardio, burst-training doen veel slapen en veel eiwit eten laten: Suiker, alcohol, te laat opblijven, lui zijn houd je je daar aan komt t helemaal goed ![]() zoek maar op wat andere fora over dit onderwerp op die kunnen je gigantisch helpen ik ben zelf op het moment ook bezig om te tonatie een beetje omhoog te krijgen veel suc6 |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kom uit een gezin met veel krachsport ervaring en ik kan vrijwel zeker zeggen dat iedereen ripped kan worden alleen voor de een duurt t wat langer dan de ander |
![]() |
|
mij is verteld dat vetpercentage niet met die dingen te berekenen valt. ze zijn niet nauwkeurig genoeg. als je het echt wilt weten moet je naar een goede sportschool in de buurt gaan en een huidplooimeting laten doen. wat dat gaat kosten weet ik niet, want ik ben zelf totaal niet geinteresseerd in vet%.
btw je zal toch echt wel wat moeten trainen om een sixpack te zien. als je helemaal niks doet en echt zo'n anorexia patient bent heb je ook geen sixpack. en zoals wel vaak op dit forum gezegt moet worden. alleen een blokjesbuik ziet er niet uit. train ook de rest van je bovenlichaam en als je dan toch bezig bent ook je benen (anders ziet het er al helemaal niet uit) |
![]() |
||
Citaat:
op die manier heeft elke voetballer gespierde benen en dat is bullshit. voetbalbenen ![]() gespierde benen ![]() (sorry van die boxer maar kon ff geen goede foto vinden zonder dat de benen overdreven gespierd zouden zijn. Laatst gewijzigd op 06-03-2010 om 18:36. Reden: 1e foto werkte niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 2 nee sorry ben niet gay @grl had eerst een andere foto die wel goed was, maar die deed het niet. kon zo snel niet een foto vinden waar niet zo'n ![]() grote kans dat de foto in deze post trouwens fake is ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Your Dreambody JeepersCreepers | 77 | 23-10-2004 13:14 | |
Vrije tijd |
Vet bij buik wegwerken Upke | 7 | 07-01-2004 18:45 | |
Vrije tijd |
Buikspieren vorm Upke | 9 | 13-06-2003 10:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
N.a.v. het borstentopic, Vraagje voor de vrouw over de man: Verwijderd | 33 | 09-06-2003 14:31 | |
Seksualiteit |
vraagje over lichaam (man) Lekker Tijgertje | 60 | 23-01-2002 00:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Mensen met blokjesbuik Prepare | 16 | 29-10-2001 07:19 |