Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou haar überhaupt niet meer vertrouwen als ze ook al vreemdgaat bij die jongen. Het maakt geen fuck uit of hij ouder is of auto rijdt. Zij heeft het fatsoen op te brengen om niet vreemd te gaan.
Oh well, doe wat je niet laten kan, denk ik dan. En ik ben het eens met Reverend. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar met heel veel redenen merk ik, dat ze voor die jongen niks speciaals voelt, en voor mij wel. en als ik haar vriendje was, zou ik dat ook zo kunnen houden (: ik weet dat gewoon. dus dan denk ik och die gaat niet vreemd aan mij ( of hoe zeg je die term ) heb net nog een smsje van der gekregen: *zucht* you're amazing..<3 dat was nadat ik haar 3 kleine kusjes op haar mond gaf. dat ik een meisje laat vreemdgaan, zegt natuurlijk wat over mij, maar ik ben eigenlijk heel erg lief en zorgzaam als het gaat om meisjes behandelen (: en dat vriendje van haar, ja die neemt haar alleen maar mee uit eten, en in z'n auto naar allemaal andere steden ofzo, ja dat zou wel leuk zijn ofzo, maar ze heeft het niet leuk met kwa praten enzo, hij heeft hele andere humor, en ook niet eens zoveel gespreks onderwerp. ik daarintegen kan eigenlijk van ALLES wel wat leuks maken ( gisteren 9 dingen gedaan met 1 rol plakband, ) en bij ALLES liggen we altijd in een deuk van het lachen. dat noem ik liefde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ga eens met haat praten. Toon je ware gevoelens en stel je open op. Als ze het nog niet zeker weet, zeg dat je je niet laat bespelen en aan een lijntje laat houden. Je wilt duidelijkheid!
Jij bent verliefd op haar, het is niet jouw schuld dat jullie hebben gezoend terwijl ze een relatie heeft. Dat is haar fout en heeft niks met jou te maken. Ga inderdaad niet stoken en laat de opties voor haar open, mits ze duidelijk is. Wat je moet onthouden is dat ze al is vreemdgegaan. Als jij uiteindelijk samen bent met haar kan ze jou dit net zo goed aandoen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
hij probeert inderdaad veel om indruk te maken. dat is voor haar des te meer reden om te twijfelen, want bij zoveel proberen, voelt ze nog steeds niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik heb sowieso al gezegd dat ik niet langer dan een maand ga zitten wachten ik wil namelijk wel verliefd zijn op iemand die ik niet hoef te delen, in het geheim x( |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarom verdedig je haar gedrag (vreemdgaan) eigenlijk? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze heeft het gewoon eerst uit te maken. Haar vriend heeft haar blijkbaar niets ergs aangedaan (en zelfs dan..) en als ze niet meer bij hem wil zijn moet ze maar het fatsoen opbrengen om het eerst uit te maken. Ik zou mezelf sowieso niet inlaten met iemand die bezet is, maar ik zou al helemaal geen relatie willen die op deze manier begint. Maargoed, de TS lijkt gewoon niet te willen horen wat wij allemaal zeggen, dus dit is fairly futile. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Seksualiteit |
Vreemdgaan Verwijderd | 115 | 27-04-2006 21:41 | |