Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2010, 20:16
Verwijderd
ja. ik niet.
maar t meisje wel

ik vind haar eigenlijk echt superleuk, alleen zij heeft een vriendje. maar ze is gisteren bij me blijven slapen, en we hebben tot half 4 ofzo zitten praten, daarna begonnen we te zoenen.

ik doe echt heel lief tegen haar, dat zegt ze ook steeds ; je bent zo lief!
en. ja ik vind haar ook gewoon echt leuk
ik ben 16 zij is 15
haar vriendje is 19, hij rijdt auto en gaat naar 18+ clubs met vrienden, en neemt haar dan wel eens mee. maar ik denk dat zij een beetje is verblind door zijn volwassenheid, omdat hij auto rijdt enzo, terwijl hij juist alleen maar verder wilt gaan. en niet veel meer doet dan dat.

daarom vind ik dat vriendje van haar niet zo geschikt voor hem. de mensen aan wie ik verteld heb dat ik dat meisje leuk vind, zeggen ook dat ik beter bij dr pas dan dat vriendje(19) wat ze nu heeft.

anyway, ze vind mij dus ook lief, en we hebben al gezoend, maar hoe weet ik nou of dat eenmalig was?

help (:

ADD: er staat :
haar vriendje is 19, hij rijdt auto en gaat naar 18+ clubs met vrienden, en neemt haar dan wel eens mee.
met 18+ clubs bedoel ik feesten waar sterke drank word verkocht, en gokautomaten staan. geen striptenten of zoiets xD

Laatst gewijzigd op 03-03-2010 om 16:51. Reden: onduidelijkheid
Advertentie
Oud 28-02-2010, 20:29
loep
loep is offline
oh.. dat is wel kut zeg! (als je dat mee maakt)
Ik denk dat ze sowieso niet zomaar bij een jongen gaat slapen.. als je begrijpt wat ik bedoel..
En misschien vind ze jou ook wel heel leuk.. want net als het vorige dat doet ze nat. niet zomaar!
Ik zou als ik jou was, jouw gevoelens gewoon duidelijk naar haar te tonen.. Dan kan ze
òf denken van nou ik vind jou niet leuk.. dus nee dankje
òf denken.. dus toch.. ik vind hem ook leuk..
ik denk persoonlijk niet dat ze dat 1e denkt.. anders blijft ze niet slapen èn zoent ze je niet!

probeer het gewoon.. en doe het langsaam aan.. en kijk hoe zij erop reageerd..
is het wat minder.. doe een stukje terug..
gaat ze wat gevoelens voor jou loslaten.. grijp je kans.. (maar doe het rustig aan)

succes ! ;p
Oud 28-02-2010, 20:33
JustADreamer
JustADreamer is offline
In ieder geval: niet meer doen! Zoenen met iemand die een relatie heeft schiet voor niemand iets op. Zij hoeft daardoor geen keuze te maken, want ze kan je tenslotte ook zoenen met jou én dat vriendje met auto houden. Maak haar duidelijk hoe leuk je haar vind, en dan is de keuze aan haar. Ga niet eeuwig op haar wachten, ga niet stoken, houd gewoon de eer aan jezelf, het feit dat je al 1 keer met een bezet meisje hebt gezoend is erg genoeg.

Daarbij moet je je ook afvragen, als ze een relatie heeft met een ander en ze zoent met jou, zal ze dat dan ook niet doen als ze met jou heeft en iemand anders lief is tegen haar?
Oud 28-02-2010, 21:49
Spiral
Spiral is offline
Ik sluit me aan bij JustADreamer. Laat haar weten hoe jij over haar denkt, maar zeg bijvoorbeeld niet dat je vindt dat die jongen helemaal niet goed voor haar is, of iets in die richting. Zij zal een keuze moeten maken: bij haar vriendje blijven, of het uitmaken.
Zorg er in ieder geval voor dat je niet meer in dezelfde situatie met haar komt, zolang het niet uit is met haar vriendje. Het is natuurlijk heel verleidelijk om weer met haar te zoenen, als zij het niet erg vindt. Maar netjes is het absoluut niet.
Oud 03-03-2010, 01:31
Verwijderd
vertel je gevoel
als dat gevoel wederzijds is probeer het dan op te bouwen
hoewel vreemdgaan is onvergeeflijk in mijn ogen.
dus als ze het besluit te verbreken handel dan pas,anders kan je of a:hem ultiem bezeren of b: een hele boze 19 jarige voor je neus krijgen

in oorlog en liefde is alles toegestaan...hoewel realiseer wel op welke manier
Oud 03-03-2010, 02:33
Verwijderd
Citaat:
in oorlog en liefde is alles toegestaan...hoewel realiseer wel op welke manier
Gatverdamme zeg. Ik geef altijd een beetje over in mijn mond als ik dat soort loze quotes hoor.

Niet doen dus. 1: Ze heeft al een relatie en 2: Ze gaat vreemd.
Oud 03-03-2010, 08:13
Verwijderd
Citaat:
Gatverdamme zeg. Ik geef altijd een beetje over in mijn mond als ik dat soort loze quotes hoor.

Niet doen dus. 1: Ze heeft al een relatie en 2: Ze gaat vreemd.
ben een romantisch persoon
klaag me maar aan
liever zo als met een knots en in een berenvel grommend je liefde aan iemand verklaren
Oud 03-03-2010, 11:44
Verwijderd
Ik zou haar überhaupt niet meer vertrouwen als ze ook al vreemdgaat bij die jongen. Het maakt geen fuck uit of hij ouder is of auto rijdt. Zij heeft het fatsoen op te brengen om niet vreemd te gaan.

Oh well, doe wat je niet laten kan, denk ik dan.

En ik ben het eens met Reverend.
Oud 03-03-2010, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zou haar überhaupt niet meer vertrouwen als ze ook al vreemdgaat bij die jongen. Het maakt geen fuck uit of hij ouder is of auto rijdt. Zij heeft het fatsoen op te brengen om niet vreemd te gaan.

Oh well, doe wat je niet laten kan, denk ik dan.

En ik ben het eens met Reverend.
daar zit wel wat in.
maar met heel veel redenen merk ik, dat ze voor die jongen niks speciaals voelt, en voor mij wel. en als ik haar vriendje was, zou ik dat ook zo kunnen houden (: ik weet dat gewoon. dus dan denk ik och die gaat niet vreemd aan mij ( of hoe zeg je die term )

heb net nog een smsje van der gekregen:
*zucht* you're amazing..<3

dat was nadat ik haar 3 kleine kusjes op haar mond gaf.

dat ik een meisje laat vreemdgaan, zegt natuurlijk wat over mij, maar ik ben eigenlijk heel erg lief en zorgzaam als het gaat om meisjes behandelen (: en dat vriendje van haar, ja die neemt haar alleen maar mee uit eten, en in z'n auto naar allemaal andere steden ofzo, ja dat zou wel leuk zijn ofzo, maar ze heeft het niet leuk met kwa praten enzo, hij heeft hele andere humor, en ook niet eens zoveel gespreks onderwerp.

ik daarintegen kan eigenlijk van ALLES wel wat leuks maken ( gisteren 9 dingen gedaan met 1 rol plakband, ) en bij ALLES liggen we altijd in een deuk van het lachen.
dat noem ik liefde
Oud 03-03-2010, 17:05
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
daar zit wel wat in.
maar met heel veel redenen merk ik, dat ze voor die jongen niks speciaals voelt, en voor mij wel. en als ik haar vriendje was, zou ik dat ook zo kunnen houden (: ik weet dat gewoon. dus dan denk ik och die gaat niet vreemd aan mij ( of hoe zeg je die term )

dat ik een meisje laat vreemdgaan, zegt natuurlijk wat over mij, maar ik ben eigenlijk heel erg lief en zorgzaam als het gaat om meisjes behandelen (: en dat vriendje van haar, ja die neemt haar alleen maar mee uit eten, en in z'n auto naar allemaal andere steden ofzo, ja dat zou wel leuk zijn ofzo, maar ze heeft het niet leuk met kwa praten enzo, hij heeft hele andere humor, en ook niet eens zoveel gespreks onderwerp.

ik daarintegen kan eigenlijk van ALLES wel wat leuks maken ( gisteren 9 dingen gedaan met 1 rol plakband, ) en bij ALLES liggen we altijd in een deuk van het lachen.
dat noem ik liefde
Het zal best dat die jongen haar niet gelukkig maakt, maar zij is vervolgens zo laf om dat niet naar hem uit te spreken, maar hem in de waan te laten dat het wel goed zit. Ondertussen gaat ze met jou lopen zoenen en jou ongepaste berichtjes sturen. Het klinkt alsof hij wel zijn best voor haar doet door haar steeds mee uit te nemen en met haar leuke dingen te ondernemen. Sorry hoor, maar wat een trut.
Oud 03-03-2010, 17:17
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ga eens met haat praten. Toon je ware gevoelens en stel je open op. Als ze het nog niet zeker weet, zeg dat je je niet laat bespelen en aan een lijntje laat houden. Je wilt duidelijkheid!
Jij bent verliefd op haar, het is niet jouw schuld dat jullie hebben gezoend terwijl ze een relatie heeft. Dat is haar fout en heeft niks met jou te maken.
Ga inderdaad niet stoken en laat de opties voor haar open, mits ze duidelijk is.

Wat je moet onthouden is dat ze al is vreemdgegaan. Als jij uiteindelijk samen bent met haar kan ze jou dit net zo goed aandoen.
Oud 03-03-2010, 19:57
Daantjer
Daantjer is offline
ga met haar praten en hoop dat ze het uitmaakt met die kerel
Oud 04-03-2010, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Het zal best dat die jongen haar niet gelukkig maakt, maar zij is vervolgens zo laf om dat niet naar hem uit te spreken, maar hem in de waan te laten dat het wel goed zit. Ondertussen gaat ze met jou lopen zoenen en jou ongepaste berichtjes sturen. Het klinkt alsof hij wel zijn best voor haar doet door haar steeds mee uit te nemen en met haar leuke dingen te ondernemen. Sorry hoor, maar wat een trut.
ten eerste, ze houd het aan omdat die jongen heel aardig is enzo, maar alleen net dat ene mist, wat ik wel heb. ook omdat ze niet weet hoe ze t moet brengen ofzo, er is niet echt een reden om het uit te maken, want ze wil niet zeggen 'ja ik val op iemand anders'.

hij probeert inderdaad veel om indruk te maken. dat is voor haar des te meer reden om te twijfelen, want bij zoveel proberen, voelt ze nog steeds niks.
Oud 04-03-2010, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Ga eens met haat praten. Toon je ware gevoelens en stel je open op. Als ze het nog niet zeker weet, zeg dat je je niet laat bespelen en aan een lijntje laat houden. Je wilt duidelijkheid!
Jij bent verliefd op haar, het is niet jouw schuld dat jullie hebben gezoend terwijl ze een relatie heeft. Dat is haar fout en heeft niks met jou te maken.
Ga inderdaad niet stoken en laat de opties voor haar open, mits ze duidelijk is.

Wat je moet onthouden is dat ze al is vreemdgegaan. Als jij uiteindelijk samen bent met haar kan ze jou dit net zo goed aandoen.
het is inderdaad niet mijn schuld,
en ik heb sowieso al gezegd dat ik niet langer dan een maand ga zitten wachten
ik wil namelijk wel verliefd zijn op iemand die ik niet hoef te delen, in het geheim x(
Oud 04-03-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
ten eerste, ze houd het aan omdat die jongen heel aardig is enzo, maar alleen net dat ene mist, wat ik wel heb. ook omdat ze niet weet hoe ze t moet brengen ofzo, er is niet echt een reden om het uit te maken, want ze wil niet zeggen 'ja ik val op iemand anders'.
Ze is te laf om het uit te maken. Lijkt me dus geen goede vriendin.

Waarom verdedig je haar gedrag (vreemdgaan) eigenlijk?
Oud 05-03-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Waarom verdedig je haar gedrag (vreemdgaan) eigenlijk?
Omdat hij daar de vruchten van plukt?
Oud 05-03-2010, 12:27
crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
daar zit wel wat in.

dat noem ik liefde
Don't flatter yourself.
Oud 05-03-2010, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Omdat hij daar de vruchten van plukt?
Dat kan nu wel zo zijn, maar het is wel erg naïef van hem om er helemaal van overtuigd te zijn dat ze dit nooit bij hem zou kunnen flikken.

Ze heeft het gewoon eerst uit te maken. Haar vriend heeft haar blijkbaar niets ergs aangedaan (en zelfs dan..) en als ze niet meer bij hem wil zijn moet ze maar het fatsoen opbrengen om het eerst uit te maken.

Ik zou mezelf sowieso niet inlaten met iemand die bezet is, maar ik zou al helemaal geen relatie willen die op deze manier begint.

Maargoed, de TS lijkt gewoon niet te willen horen wat wij allemaal zeggen, dus dit is fairly futile.
Oud 08-03-2010, 21:27
D-gast
D-gast is offline
Het vriendje van haar aanrijden met scooter, heb ik ook een keer gedaan. daar hoor je nix meer van
Oud 09-03-2010, 06:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
De topicstarter heeft haar account verwijderd dus ik denk niet dat dit topic nog veel nut heeft
Slotje.

Regels voor berichten