Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 21:13
jekentmetogniet
jekentmetogniet is offline
ik ben inderdaad een enorme klootzak geweest , ik heb op hyves naar een meisje een krabbel gestuurd die ik afmaakte met '' muchlove '' en nog allemaal hartjes , ik bedoelde er serieus echt niks mee gw vrienden , maar mn vriendin las het, vatte het verkeerd op en is nu echt boos

ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit nu goed moet maken, ik ga morgen denk ik wel naar haar huis toe met een bos bloemen , weet iemand misschien een paar mooie woordjes die ik dan tegen haar kan zeggen ? misschien ook nog een lieve sms ofzo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2010, 08:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Waarom schrijf je muchlove met allemaal hartjes als je dat niet zo bedoelt?
Oud 20-03-2010, 09:03
Verwijderd
Naar haar toegaan met chocolade en een bos bloemen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 09:54
miekmuis
miekmuis is offline
Die lieve woorden zullen toch echt uit je hart moeten komen, niet uit onze mond voorgekauwd. Maar een bos bloemen lijkt me een goed begin. Verder kun je naar mijn idee het beste je vriendin vragen wat je kunt doen om haar weer blij te maken.
Oud 20-03-2010, 10:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je moet geen mooie woorden, maar eerlijke woorden bedenken. Probeer d'r maar aan het verstand te peuteren dat je er echt niets mee bedoelde en dat je haar niet kwijt wil. Chocolade helpt vast ook, ja.
Oud 20-03-2010, 11:19
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Pure chocola doen, hè! Vooral geen witte.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 11:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Pure chocola doen, hè! Vooral geen witte.

Je moet niet onze mooie woorden gaan vertellen en je moet al helemaal geen sms sturen. Naar haar toe gaan en eerlijk zijn. En dan maar hopen dat jouw stomme gedrag geen ernstige gevolgen heeft.
Oud 20-03-2010, 11:44
Verwijderd
Over een uurtje is 't wel over.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 15:00
Afwezignummer2
Citaat:
Pure chocola geeft van die dingesen enzo hormonen enzo oppepper, dat soort.
Melk choco ook, maar heeft ook weer dat het het opnemen ervan slechter gaat, dus weinig baat bij, daarom pure.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Pure chocola geeft van die dingesen enzo hormonen enzo oppepper, dat soort.
Melk choco ook, maar heeft ook weer dat het het opnemen ervan slechter gaat, dus weinig baat bij, daarom pure.
Voordat cacao dat hormonale effect heeft moet je er ongeveer een kilo van binnenkrijgen. Gemiddelde pure chocola heeft 40% cacao. Ik denk niet dat z'n vriendin er blij van wordt als ze 2,5 kilo chocola moet eten
En het leuke is, dat het proeven van een lekkere smaak ook zo'n effect heeft. Dus beter geef je haar de soort chocola die ze het lekkerst vindt.

Laatst gewijzigd op 20-03-2010 om 15:29.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 15:11
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik ben inderdaad een enorme klootzak geweest , ik heb op hyves naar een meisje een krabbel gestuurd die ik afmaakte met '' muchlove '' en nog allemaal hartjes , ik bedoelde er serieus echt niks mee gw vrienden , maar mn vriendin las het, vatte het verkeerd op en is nu echt boos

ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit nu goed moet maken, ik ga morgen denk ik wel naar haar huis toe met een bos bloemen , weet iemand misschien een paar mooie woordjes die ik dan tegen haar kan zeggen ? misschien ook nog een lieve sms ofzo
Tsja, als je er echt niks mee bedoelde dan is het dus iets dat je vaker doet bij meisjes? Want als dat zo is kun je laten zien dat je dat bij iedereen doet en dat het dus niet serieus was bedoeld. Als je normaal dat soort dingen niet zegt, tja, dan is het moelijker goed te praten.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 15:26
Afwezignummer2
Citaat:
Voordat cacao dat hormonale effect heeft moet je er ongeveer een kilo van binnenkrijgen. Gemiddelde pure chocola heeft 40% cacao. Ik denk niet dat z'n vriendin er blij van wordt als ze 2,5 kilo chocola moet eten.
En het leuke is, dat het proeven van een lekkere smaak ook zo'n effect heeft. Dus beter geef je haar de soort chocola die ze het lekkerst vindt.
Maar dat wist ik niet! Dan zo nog maar ff snel zo'n 2.5kg inslaan^^
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 15:38
jacobdb
jacobdb is offline
Citaat:
Voordat cacao dat hormonale effect heeft moet je er ongeveer een kilo van binnenkrijgen. Gemiddelde pure chocola heeft 40% cacao. Ik denk niet dat z'n vriendin er blij van wordt als ze 2,5 kilo chocola moet eten
of gewoon 90% cacao chocolade.
Oud 20-03-2010, 17:34
mdac
mdac is offline
ik heb eigenlijk ook zo'n probleem , ik ga wel ff mijn eigen topic starten maar ik heb nu ook ruzie met mn meisje en het is ook mijn schuld ik ga het morgen uitpraten ergens met haar hebben we afgesproken , alleen nog niet waar ik heb echt geen flauw idee WAAR ik dit moet doen , tips please
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Ware liefde: haar vastbinden en dan chocola forcefeeden door een trechter. Foie gramour.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 14:04
jacobdb
jacobdb is offline
Reageren

Regels voor berichten