Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of m'n vader zegt dan "Durf je wel, bij zo'n oude man!" of "sla nooit de hand die je voedt!" en dan zeg ik "Je voedert me al jaren niet meer *pats*" En we quoten steeds dingen van De Brekers (jaren 80 serie met Johnny Kraaykamp en Rijk De Gooyer etc.) en dat kent niemand, maar is wel grappig. ![]() En als ik 's avonds bij hun op de bank zit en m'n vader zegt heel enthousiast "Nou!..." dan weet ik al hoe laat het is. Ik vraag dan toch altijd "Wat Nou?!" en dan is de reply "Choco! En neem zelf ook wat." ![]()
|
Mijn m'n ouders thuis zeggen we altijd 'lekker koese' (dat is Fries voor slaap lekker jeweetzelluff) terwijl mijn moeder en ik helemaal geen Fries spreken. Maar het voelt vertrouwd.
![]() Altijd als ik een weekend thuis kom zit mijn moeder vrijdagmiddag altijd klaar met een pot thee. Niet apart, wel fijn. Verder weet ik het niet hoor ;o
|
Mijn vader en ik kunnen heel gek doen, en dat eindigt meestal in een knuffel. Aan tafel gaat het bijna altijd over vieze dingen, variërend van seks tot braaksel of verrotte lijken. Dat geeft weleens rare blikken of plotseling-geen-trek-meer-hebben bij bezoekers
![]()
|
het is bij ons altijd als je een raar geluid maakt of als je iets zegt wat er op aansluit: 'Dat zei mijn vrouw vannacht ook!"
Alleen gebruik ik de naam van mijn vriendin en zegt mijn stiefmoeder dan "man" in plaats van vrouw. Het is het meest achterhaalde grapje ooit, maar het is leuk als je het goed toepast! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bij m'n ouders niet though. Thuis wordt er niet over seks gepraat. Dat is beschamend enzo. Ik heb ook nog nooit iets van voorlichting gehad oid. Als ik een film aan het kijken was met de parentals en er kwam ineens een seks-scene in voor, werd iedereen ineens heel stil... En soms doen ze dan van 'He, wat een rare film *zap*'...
|
Hmm wij hebben ook niet echt van die hippe familie dingen geloof ik. Mama en ik hebben soms wel ooit echt zo'n gave bui dat we elkaar voor vanalles en nog wat uitmaken en dan echt totaaaaaaaaaaal niet serieus zijn en das wel grappig voor ons 2 iig, maar verder?
|
Ik noem mijn moeder regelmatig veenlijk.
Mensen die dat niet kennen snappen echt niet waarom ze dat pikt ![]() En alle vriendjes van mij en mn nichten worden steevast bungel aan het been genoemd. Dus dat is wel beetje iets eigens van onze familie, niet vragen hoe het met je vriend is, maar (op zijn twents): Hoest met oe bung'l ant been?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
UIt huis door problemen thuis. Verwijderd | 12 | 08-06-2005 21:10 | |
Psychologie |
bang als je alleen thuis bent... Verwijderd | 31 | 21-05-2005 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Je niet meer thuis voelen 'thuis' Daantje_0705 | 32 | 02-02-2005 23:29 | |
Psychologie |
problemen thuis, lang verhaal Verwijderd | 3 | 23-11-2003 23:33 | |
Liefde & Relatie |
Als je het thuis niet naar je zin hebt G.T.C. | 14 | 27-07-2003 22:41 | |
Seksualiteit |
Hoe doen jullie het als je fam thuis is??? Luvlytallie | 22 | 07-05-2002 19:00 |