Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2002, 17:16
Missy_shy
Missy_shy is offline
Ik heb nu bijna 2 jaar met mijn vriend in het begin ging de seks gewoon goed tot zelfs vaak geweldig
Daar is alleen verandering in gekomen....Al een hele tijd kan ik maar 1 standje en dat is nogal zwaar saai...en zelfs dat doet pijn...
Ik ben gewoon ontspannen en heb ook veel zin...
Nat wordt ik ook dus das ook al niet het probleem...
Na de seks heb ik soms buik pijn
Weet iemand wat dit kan zijn? Want het is niet echt leuk om elke keer heel veel zin te hebben en dan weer teleurgestelt te worden....
En wat vooral niet leuk is is dat het zoveel pijn doet....we gaan dan wel door maar soms is de pijn echt ondraagbaar....

Het rare is dat dit gewoon niet vanaf het begin is maar pas na meer dan een jaar...
Ik hoop echt dat iemand ons kan helpen want we weten niet echt wat me moeten doen!?

Alvast bedankt
Oud 02-08-2002, 17:54
Sisje
Sisje is offline
Misschien gewoon een ander standje proberen? misschien doet het dan minder pijn....ik hoop het iig wel want dan ist natuurlijk vee leuker.... suc-6 ermee!
Oud 02-08-2002, 19:48
Esmée
Esmée is offline
Ja lijkt me ook, probeer s wat anders... afwisseling is altijd goed.
Oud 02-08-2002, 21:12
LM
LM is offline
Ander standje? Of je van te voren je laten beffen ofzow..
Oud 03-08-2002, 03:22
lamer82
lamer82 is offline
misschien heb je ee vlees boom of een ontstoken cervix,..maak ff een afspraak bij de gineacoloog.
vraag anders eerst een vaginaal onderzoek bij je huis arts aan als je niet naar een gineacoloog durft te gaan.
Oud 03-08-2002, 04:08
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
lamer82 schreef:
misschien heb je ee vlees boom of een ontstoken cervix,..maak ff een afspraak bij de gineacoloog.
vraag anders eerst een vaginaal onderzoek bij je huis arts aan als je niet naar een gineacoloog durft te gaan.
Een "vleesboom"? Wat is dat dan wel? En 't is Gyneacoloog (sorry kan 't niet laten)

Verder heb je wel gelijk; als 't niet weggaat na ff zelf wat proberen toch maar eens bij dokter aanlopen of info over internet zoeken, links genoeg daarvoor op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 09:42
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:

Een "vleesboom"? Wat is dat dan wel?
Vleesbomen zijn spierknobbels die uit de spierwand van de baarmoeder groeien en uit glad bindweefsel en spierweefsel bestaan. Ze zijn harder dan het omliggende spierweefsel van de baarmoeder en zijn goedaardige tumors die zelden in kanker overgaan. Ze kunnen binnen de wanden van de baarmoeder, in de baarmoederholte of aan de buitenkant van de baarmoeder voorkomen. Een behandeling is alleen noodzakelijk als zo'n vleesboom last veroorzaakt. De behandeling begint met een curettage (het schoonkrabben van de baarmoederwand) om te kijken wat voor omvang de vleesbomen hebben. Bij jonge vrouwen en vrouwen die kinderen willen worden de vleesbomen verwijderd en wordt de baarmoeder weer in de oorspronkelijke vorm terug gebracht. Bij vrouwen boven 40 jaar wordt de baarmoeder verwijderd, waarbij de eierstokken blijven zitten en er dus nog steeds geslachtshormonen worden geproduceerd.
Oud 05-08-2002, 20:20
Missy_shy
Missy_shy is offline
Mmmm..andere standjes doen dus pijn daarom doen we nog maar 1 standje...

Maar goed...wilde naar de dokter ben ik spontaan ongestelt geworden...(hoe bedoel je zenuwachitg...)
Maar ja....zelfs bij vingeren doet het de laatste tijd pijn....
En nee is geen soa.... (gelukkig niet)

Nu druf ik tegen de dokter niet te zeggen ja ik heb z'n last tijdens de seks....
Maar het doet ook pijn met tampon inbrengen (dit gebruik ik dus al 4 maanden nie meer....)
Kan ik dat als reden alleen zeggen of denken jullie dat het slimmer is al gelijk alles te zeggen?

Ik woon in nogal klein dorp enzo...en weet dat er zwijg plicht is...maar goed...zenuwachitg dus hehe
Oud 05-08-2002, 20:39
marlies
marlies is offline
Citaat:
Missy_shy schreef:
Mmmm..andere standjes doen dus pijn daarom doen we nog maar 1 standje...

Maar goed...wilde naar de dokter ben ik spontaan ongestelt geworden...(hoe bedoel je zenuwachitg...)
Maar ja....zelfs bij vingeren doet het de laatste tijd pijn....
En nee is geen soa.... (gelukkig niet)

Nu druf ik tegen de dokter niet te zeggen ja ik heb z'n last tijdens de seks....
Maar het doet ook pijn met tampon inbrengen (dit gebruik ik dus al 4 maanden nie meer....)
Kan ik dat als reden alleen zeggen of denken jullie dat het slimmer is al gelijk alles te zeggen?

Ik woon in nogal klein dorp enzo...en weet dat er zwijg plicht is...maar goed...zenuwachitg dus hehe
Toch gewoon gaan..ook al schaam je je ervoor..Je bent ook maar een mens en je bent zeker niet de eerste die dit overkomt.
Oud 05-08-2002, 20:44
Missy_shy
Missy_shy is offline
ik heb ook gehoord over een dat het een wondje kan zijn....

en dat als er schaam haar in is blijven zitten het heel lang open kan blijven...heeft iemand hier ervaring meej want vraag me toch goed af hoe je dat dan moet behandelen..

ik is beetje laf hehehee vin allemaal maar eng
Oud 06-08-2002, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Boer_kameeL schreef:
En 't is Gyneacoloog (sorry kan 't niet laten)
gynaecoloog

*blue*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:19
Bor
Bor is offline
er lijkt me maar 1 oplossing: de dokter..
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 17:27
Missy_shy
Missy_shy is offline
Citaat:
Bor schreef:
er lijkt me maar 1 oplossing: de dokter..
ja maar ben ongesteld hehe denk dat dokter daar niej zo blij meej is

ennee is pas over als ik op vakantie ben...dus kan pas daarna
Oud 07-08-2002, 21:07
DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Jah ga maar naar de dokter als het moment daar is
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten