![]() |
|
het slaat op het feit dat je niet verliefd bent. je kent dr niet eens en je hebt haar alleen zien lopen. ik begrijp dat het op je 14-15e (gezien je naam) allemaal nieuw en verwarrend is allemaal maar wat jij nu ondergaat is wat men bedoeld als ze zeggen "ah de hormoontjes, de hormoontjes". maak je niet te druk om meisjes, beter focus je je nu op school. dan heb je over een paar jaar de vrouwen voor het uitkiezen. beetje aftrekken is alleen maar natuurlijk, we doen het allemaal en zorgt er voor dat je de grootste behoefte een beetje afstompt. maakt het leven wat makkelijker.
ik begrijp trouwens ook dat je je geen reet aantrekt van wat ik allemaal zeg, net als ik dat deed toen ik jouw leeftijd had. jij bent niet zoals de rest en andere mensen snappen je gewoon niet, toch? zo blij dat ik de puberfase inmiddels achter me heb gelaten. enige zinvolle tip voor jou is eigenlijk "hang in there dude!"
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd zoeke1 | 7 | 25-07-2015 21:10 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar verlegen Luke22 | 3 | 29-01-2011 00:42 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd maar niks durven jesper95 | 11 | 26-03-2010 16:16 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen stel... Jumpfrious | 27 | 26-04-2007 20:15 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een leraar! HELP! j3nnif3r | 47 | 23-11-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 |