Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ja ik weet het....dat einde...maar vergeet niet....dat dit weer een ander soort gedicht is....dus een andere manier van schrijven.... verder iedereen bedankt
|
![]() |
Wauw wauw wauw wauw wauw... Zo mooi overgebracht, jeetje... Komt misschien een beetje omdat ik hetzelfde voel op dit moment, alleen minder pijnlijk..
|
![]() |
En dan kom je op het punt in jouw leven waar de drang om liefde te geven en te krijgen zwaar om dragen wordt, en waar je s'nachts voor het eerst echt hartpijn voelt. De pijn, die is fysiek en echt. Die gedachte in mijn hoofd reflecteert zich in jouw spiegel, sorry: gedicht.
Groetjes, Dreampoet
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Verhaal: Het Was Een SimPel MIsVersTand murwari | 18 | 09-07-2001 18:19 | |
ARTistiek |
nog een verhaal: De verschrikking van Hiroshima Kupu | 5 | 09-07-2001 08:15 | |
ARTistiek |
De sekte- een horror-verhaal (tje) Disposable Kitten | 6 | 08-07-2001 11:53 | |
ARTistiek |
Ik haat titels bedenken, tis een verhaal over voodoo... Gothic | 8 | 30-06-2001 20:46 | |
ARTistiek |
een wandeling met mezelf. (niet zo spectaculair als de titel laat geloven) Verwijderd | 1 | 21-06-2001 17:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken konijntje | 7 | 11-03-2001 19:07 |