Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het slaat nergens op dat een jongen jou moet aanspreken hoor
![]() Jij kan gerust de stap zetten want jongens vallen er een stuk makkelijker voor dan meisjes ![]() Ik zelf werd de 1ste keer ook versiert door een meid ![]() ![]() |
![]() |
|
Allereerst, blijf relaxt! Als je denkt dat het moet, komt er toch niks van. Zelf heb ik dit ook wel een beetje, ik heb ook geen vriendje of zo. Ik ben nu 18, en heb hiervoor ook geen vriendje gehad. Natuurlijk is het jammer, maar om er nou een probleem van te maken is ook niet echt zinvol. Zelf heb ik zoiets van: ik kom die jongen vanzelf wel tegen. Stel je ervoor open, maar forceer het niet!
|
![]() |
|
Ik ben 24 en heb ook niet echt geluk met het manvolk. Ze vinden me nogal eng en intimiderend volgens mij.
Wrs kan je het beste geen grove opmerkingen maken en ze met hun mond vol tanden laten staan, maar beter het lieve, giechelige, onderdanige meisje spelen. (En pas de baas over ze gaan spelen als je ze eenmaal aan de haak hebt geslagen. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik kreeg zelf pas op mijn 18e mijn eerste relatie, en in mijn vriendenkring zitten mensen die op een latere leeftijd hun eerste relatie kregen. Niets om je voor te schamen hoor. Doe gewoon lekker je eigen ding en de liefde komt vanzelf wel ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik had zelfs altijd al ruzie met m'n vader, omdat hij op de bank neerplofte en dan riep 'Zo, waar blijft m'n vreten?!' en dan was mijn reactie 'Daar in de kast. Mankeer je wat aan je klauwen ofzo?'. Vond 'ie niet leuk, maar ik laat me niet als keukenslaafje behandelen omdat ik toevalig zonder piemel geboren ben. Als ik ooit een lovah vind die me zo behandeld, flikker ik 'm meteen de straat op.
||
Citaat:
Bedenk je ook dat je niet voor iedereen aantrekkelijk kan zijn. De ene knapt af op een eigenschap waar een ander helemaal lyrisch van zou worden. Maar als jij laat zien wie je bent en waar je voor staat, dan weet ik heel erg zeker dat er mensen zijn die dat aantrekkelijk zullen vinden. En dan is het de kunst om dat te herkennen (aangezien veel mensen het niet durven te zeggen).
||
Citaat:
![]() Ha, goeie acties met je vader ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Vraag in plaats van vriendinnen eens een x een vriend? Eentje met genoeg mannelijk instinct en die je goed genoeg kent om de waarheid tegen je te spreken, (wel goed duidelijk maken dat je écht de waarheid wilt horen want (de meeste) vrienden zijn niet geneigd je slechte kanten op te noemen etc.)
P.s. Jongens komen ook (bijna nooit) in het dagelijks leven (school, ik neem aan dat je voornamelijk op school bedoelt? of ook tijdens uitgaan?) zomaar op iemand aflopen die ze niet kennen hoor, je moet gewoon dingen vinden waar je t met iemand over kunt hebben iets leuks dat jullie samen gemeen hebben, natuurlijk hoeft het niet altijd daarover te gaan maar wel een makkelijke gespreks-starter vooral als je onzeker over datsoort dingen bent. |
![]() |
|
Ja idd wat Zwimber zegt, vraag aan een vriend. Dat helpt veel meer om eerlijk te zijn. Maar ik zou gewoon wat meer naar feesten of een terras gaan. Je kan best op de ze aflopen en een praatje beginnen ( lukt makkelijk hoor, zou ook bij mij lukken xD ), maar ik zou gewoon doen wat Zwimber zegt en Daboman.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geen vrienden... Verwijderd | 10 | 06-07-2012 10:53 | |
Liefde & Relatie |
Geen vrienden Cha-H | 36 | 17-01-2010 17:15 | |
Liefde & Relatie |
Hij houdt maar niet op... Alyssia | 6 | 06-04-2009 21:36 | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend tot de orde roepen. Maurice | 17 | 01-08-2005 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Word/ ben je jaloers als een goede vriend(in) een relatie krijgt? Verwijderd | 46 | 28-11-2004 21:10 | |
Liefde & Relatie |
schoonouders en vriend groezel538 | 3 | 27-03-2004 19:07 |