Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2010, 13:55
Snoopygirlkelle
Snoopygirlkelle is offline
Hey

Ik ben 17 en zit in het 5de middelbaar. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb precies geen aantrek van jongens. Ze komen nooit naar me toe om te praten, zelf heb ik ook nog nooit een vriendje gehad. Ik vraag me af wat ik fout doe en wat ik misschien beter kan doen. Als ik aan vriendinnen vraag hoe zij denken dat het komt dat ik geen aantrek heb van jongens, dan weten ze het niet. Een lelijk uiterlijk heb ik niet. Hebben jullie tips om ''aantrekkelijker'' te worden ?

Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2010, 15:59
gentlemen
gentlemen is offline
zijn er dan geen jongens die jij leuk vind ?
stap op hun af .
maak gewoon een praatje .
of ga met je vriendinnen na de disco of na een terrasje . gewoon gezellig uitgaan
Met citaat reageren
Oud 12-04-2010, 16:07
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hoe staat het met je zelfvertrouwen? Je moet sowieso blijven bedenken dat je leuk, vriendelijk en mooi bent en dat er jongens zijn die je wel aantrekkelijk zullen vinden. Ik heb ook pas sinds een half jaar mijn eerste vriendje, ik ben ook 17 en zit in de 6e. Ik denk niet dat je wat moet veranderen aan jezelf maar aan je vriendenkring! Ik wet niet of je veel uitgaat maar dat helpt wel, neem wat vrienden mee en laat je vrienden ook weer vrienden meenemen, dan leer je nog wat meer mensen kennen en dan kan er altijd wat leuks tussen zitten. Zo ging het bij mij ook.
Oud 12-04-2010, 17:12
relax-man
relax-man is offline
Niks van aantrekken. Doe gwn je ding en alles komt op zijn pootjes. De ene persoon is nu eenmaal wat later in die dingen als anders xd Net zoals ik xd
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 07:36
Snoopygirlkelle
Citaat:
Hoe staat het met je zelfvertrouwen? Je moet sowieso blijven bedenken dat je leuk, vriendelijk en mooi bent en dat er jongens zijn die je wel aantrekkelijk zullen vinden. Ik heb ook pas sinds een half jaar mijn eerste vriendje, ik ben ook 17 en zit in de 6e. Ik denk niet dat je wat moet veranderen aan jezelf maar aan je vriendenkring! Ik wet niet of je veel uitgaat maar dat helpt wel, neem wat vrienden mee en laat je vrienden ook weer vrienden meenemen, dan leer je nog wat meer mensen kennen en dan kan er altijd wat leuks tussen zitten. Zo ging het bij mij ook.
Bedankt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 08:11
Volk
Volk is offline
Stap je zelf wel eens op mensen af? Kom je benaderbaar over? Want als jij overkomt alsof je geen enkele interesse hebt in de mensen die niet je vrienden zijn snap ik dat er niemand op je afstapt. Jongens hoeven trouwens niet op je af te stappen, dat kan jij ook!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 10:52
Naimin
Naimin is offline
Laat is anders een foto van jezelf zien (wel met je kleren aan dan graag) Dan kunnen wij beslissen of je nog iets aan je uiterlijk kan veranderen
Oud 13-04-2010, 12:41
Verwijderd
Waarom met de kleren aan graag? Spreek voor jezelf!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 13:24
Verwijderd
Je moet gewoon proberen om toch geduldig te zijn ook al is dat best moeilijk. En anders kan je net als wat sommige ook al zeggen uitgaan en kijken of je zo wel misschien op iemand verliefd wordt waardoor je misschien wel verkering krijgt!

Succes
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 15:51
Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Waarom met de kleren aan graag? Spreek voor jezelf!
omdat ik weet hoe mensen denken hier op die fora's. Als je iemand vraagt een foto te plaatsen dan denken ze meestal gelijk naakt...
Oud 13-04-2010, 16:35
Snoopygirlkelle
Citaat:
Je moet gewoon proberen om toch geduldig te zijn ook al is dat best moeilijk. En anders kan je net als wat sommige ook al zeggen uitgaan en kijken of je zo wel misschien op iemand verliefd wordt waardoor je misschien wel verkering krijgt!

Succes
Dankj
Met citaat reageren
Oud 13-04-2010, 20:30
Verwijderd
Het slaat nergens op dat een jongen jou moet aanspreken hoor

Jij kan gerust de stap zetten want jongens vallen er een stuk makkelijker voor dan meisjes
Ik zelf werd de 1ste keer ook versiert door een meid Dus ik kan het weten! Ga gewoon met een jongen praten en ook nog 1 ding... Ga niet te veel hopen dan lukt t juist niet blijf er wel makkelijk over
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 20:06
MisSunshine
MisSunshine is offline
Allereerst, blijf relaxt! Als je denkt dat het moet, komt er toch niks van. Zelf heb ik dit ook wel een beetje, ik heb ook geen vriendje of zo. Ik ben nu 18, en heb hiervoor ook geen vriendje gehad. Natuurlijk is het jammer, maar om er nou een probleem van te maken is ook niet echt zinvol. Zelf heb ik zoiets van: ik kom die jongen vanzelf wel tegen. Stel je ervoor open, maar forceer het niet!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2010, 20:51
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ach ik word over een maandje 21, heb nog niet eens gezoend en ik zit er niet mee.

Hell, ik ben vandaag nog keihard afgewezen maar dat hoort er bij. Succes!
Oud 14-04-2010, 22:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben 24 en heb ook niet echt geluk met het manvolk. Ze vinden me nogal eng en intimiderend volgens mij.
Wrs kan je het beste geen grove opmerkingen maken en ze met hun mond vol tanden laten staan, maar beter het lieve, giechelige, onderdanige meisje spelen.
(En pas de baas over ze gaan spelen als je ze eenmaal aan de haak hebt geslagen. )
Oud 15-04-2010, 07:18
Snoopygirlkelle
haha bedankt allemaal ik dacht dat ik ongeveer de enige was die nog nooit een jongen had gezoend of nog geen vriendje heb. Maar dat is dus duidelijk niet zo.. Bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 15-04-2010, 11:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
haha bedankt allemaal ik dacht dat ik ongeveer de enige was die nog nooit een jongen had gezoend of nog geen vriendje heb. Maar dat is dus duidelijk niet zo.. Bedankt voor de tips
Zo voelt dat inderdaad wel op jouw leeftijd. Waarschijnlijk omdat iedereen in jouw omgeving doet alsof hij of zij wél ervaring heeft of opschept over het aantal veroveringen. Maar je bent helemaal niet de enige
Ik kreeg zelf pas op mijn 18e mijn eerste relatie, en in mijn vriendenkring zitten mensen die op een latere leeftijd hun eerste relatie kregen. Niets om je voor te schamen hoor. Doe gewoon lekker je eigen ding en de liefde komt vanzelf wel
Oud 15-04-2010, 16:35
Cherry Springs
Citaat:
Wrs kan je het beste geen grove opmerkingen maken en ze met hun mond vol tanden laten staan, maar beter het lieve, giechelige, onderdanige meisje spelen.
(En pas de baas over ze gaan spelen als je ze eenmaal aan de haak hebt geslagen. )
Oei oei niet onderdanig gaan doen hoor, dan krijg je verkeerde types op je dak. Girlfriendbeaters enzo.
Oud 15-04-2010, 21:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oei oei niet onderdanig gaan doen hoor, dan krijg je verkeerde types op je dak. Girlfriendbeaters enzo.
Dat meende ik toch ook niet serieus, mallerd. Zie ik eruit als iemand die zich als onderdaan laat behandelen?
Ik had zelfs altijd al ruzie met m'n vader, omdat hij op de bank neerplofte en dan riep 'Zo, waar blijft m'n vreten?!' en dan was mijn reactie 'Daar in de kast. Mankeer je wat aan je klauwen ofzo?'.
Vond 'ie niet leuk, maar ik laat me niet als keukenslaafje behandelen omdat ik toevalig zonder piemel geboren ben.
Als ik ooit een lovah vind die me zo behandeld, flikker ik 'm meteen de straat op.
Oud 15-04-2010, 21:58
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hey

Ik ben 17 en zit in het 5de middelbaar. Ik weet niet hoe het komt maar ik heb precies geen aantrek van jongens. Ze komen nooit naar me toe om te praten, zelf heb ik ook nog nooit een vriendje gehad. Ik vraag me af wat ik fout doe en wat ik misschien beter kan doen. Als ik aan vriendinnen vraag hoe zij denken dat het komt dat ik geen aantrek heb van jongens, dan weten ze het niet. Een lelijk uiterlijk heb ik niet. Hebben jullie tips om ''aantrekkelijker'' te worden ?

Bedankt
Laat jezelf eens wat meer zien. Laat eens zien dat jij niet dat meisje bent dat alleen maar stil in de hoek zit. Probeer zelf eens contact te zoeken. Daar zijn genoeg technieken voor. Wat bij mij altijd wel werkt is meeluisteren bij gesprekken en afwachten en dan inspringen als je zelf iets te melden hebt over het onderwerp.

Bedenk je ook dat je niet voor iedereen aantrekkelijk kan zijn. De ene knapt af op een eigenschap waar een ander helemaal lyrisch van zou worden. Maar als jij laat zien wie je bent en waar je voor staat, dan weet ik heel erg zeker dat er mensen zijn die dat aantrekkelijk zullen vinden. En dan is het de kunst om dat te herkennen (aangezien veel mensen het niet durven te zeggen).
Oud 15-04-2010, 22:20
Cherry Springs
Citaat:
Dat meende ik toch ook niet serieus, mallerd. Zie ik eruit als iemand die zich als onderdaan laat behandelen?
Ik had zelfs altijd al ruzie met m'n vader, omdat hij op de bank neerplofte en dan riep 'Zo, waar blijft m'n vreten?!' en dan was mijn reactie 'Daar in de kast. Mankeer je wat aan je klauwen ofzo?'.
Vond 'ie niet leuk, maar ik laat me niet als keukenslaafje behandelen omdat ik toevalig zonder piemel geboren ben.
Als ik ooit een lovah vind die me zo behandeld, flikker ik 'm meteen de straat op.
Zoiets dacht ik inderdaad al. Maar the internet eh, je weet maar nooit wat tssen interpreteren.

Ha, goeie acties met je vader
Oud 18-04-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Zoiets dacht ik inderdaad al. Maar the internet eh, je weet maar nooit wat tssen interpreteren.

Ha, goeie acties met je vader
Zo'n vader had ik ook, echt vreselijk. Alhoewel zijn tweede vrouw hem toch wel aardig op z'n plaats heeft gezet en nu kookt hij om de dag.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 14:53
Zwimber
Zwimber is offline
Vraag in plaats van vriendinnen eens een x een vriend? Eentje met genoeg mannelijk instinct en die je goed genoeg kent om de waarheid tegen je te spreken, (wel goed duidelijk maken dat je écht de waarheid wilt horen want (de meeste) vrienden zijn niet geneigd je slechte kanten op te noemen etc.)

P.s. Jongens komen ook (bijna nooit) in het dagelijks leven (school, ik neem aan dat je voornamelijk op school bedoelt? of ook tijdens uitgaan?) zomaar op iemand aflopen die ze niet kennen hoor, je moet gewoon dingen vinden waar je t met iemand over kunt hebben iets leuks dat jullie samen gemeen hebben, natuurlijk hoeft het niet altijd daarover te gaan maar wel een makkelijke gespreks-starter vooral als je onzeker over datsoort dingen bent.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2010, 14:58
Dimitrib
Dimitrib is offline
Ja idd wat Zwimber zegt, vraag aan een vriend. Dat helpt veel meer om eerlijk te zijn. Maar ik zou gewoon wat meer naar feesten of een terras gaan. Je kan best op de ze aflopen en een praatje beginnen ( lukt makkelijk hoor, zou ook bij mij lukken xD ), maar ik zou gewoon doen wat Zwimber zegt en Daboman.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten