Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 09:47
Verwijderd
help
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-08-2002, 09:58
Verwijderd
Telepathie /
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:02
Passenger
Passenger is offline
euh.. ja, hoe voel je of iets warm of koud is?
nou, zo ongeveer dus
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:05
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Telepathie /
ja eigenlijk is dit wel een hele moeilijke vraag
en telepathie zou wel kunnen helpen maar zij is niet telepathisch
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:06
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

ja eigenlijk is dit wel een hele moeilijke vraag
en telepathie zou wel kunnen helpen maar zij is niet telepathisch
als je het allebei voelt is het toch ook geen probleem dat zij niet telepatisch is?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Tu-Tone schreef:

als je het allebei voelt is het toch ook geen probleem dat zij niet telepatisch is?
kap die onzin nou
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:20
Passenger
Passenger is offline
Citaat:
FEYENOORDvakX schreef:

kap die onzin nou
nou, zoveel onzin is het niet hoor over dat warm/koud meende ik serieus... het is hetzelfde als een meisje leuk vindt, en je zoent voor het eerst met dr... vantevoren denk je: Fuck, hoe weet ik nou wanneer dat moment komt? En op het moment zelf denk je er niet bij na, dan weet je dat het het juiste moment is...

tenminste, zo werkt het bij mij
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 10:31
Verwijderd
ja ik denk dat ik gewoon een beetje zenuwachtig ben, en gewoon ff moet wachten, xie haar morgen weer
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 11:32
Verwijderd
afwachten
als ze bij je blijft weet je 't

of ben je nog geen koppel?

*blue*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:18
BELLEKE
BELLEKE is offline
hmmm dat voel je gewoon... de kriebels die je voelt... het oogcontact, het omgaan met elkaar... de blik... alles
x
Oud 06-08-2002, 14:10
Verwijderd
Kan op zoveel manieren duidelijk gemaakt worden. 'Aanvoelen' hoewel dat een vaag criterium is...door een mededeling, noem maar op...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 19:54
highlight
highlight is offline
als zij (ook) dingen voor je over heeft, het zeggen, idd aanvoelen door de dingen die ze doet..
Oud 07-08-2002, 09:49
Verwijderd
ik denk dat ik het haar anders gewoon rechtstreeks ga vragen of weet iemand hier nog een leukere manier om het duidelijk te maken?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 10:19
lady_x
lady_x is offline
Als jullie beidjes gezellig samen zijn moet je diep in haar ogen kijken... haar hand vastnemen, een glimlachje tonen, dichter naar haar toegaan... en haar kussen. Als ze zich terugduwt, dan weet je het meteen, als ze je terugkust dan weet je het ook meteen.
Oud 07-08-2002, 21:40
Verwijderd
Citaat:
lady_x schreef:
Als jullie beidjes gezellig samen zijn moet je diep in haar ogen kijken... haar hand vastnemen, een glimlachje tonen, dichter naar haar toegaan... en haar kussen. Als ze zich terugduwt, dan weet je het meteen, als ze je terugkust dan weet je het ook meteen.
uiteraard...
kheb alleen te weinig lef als ik niet aangeschoten ben
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 22:14
Severus
Severus is offline
Citaat:
BELLEKE schreef:
hmmm dat voel je gewoon... de kriebels die je voelt... het oogcontact, het omgaan met elkaar... de blik... alles
x
Agree!

Citaat:
lady_x schreef:
*zucht* Romantisch..... Als ik mij in die positie voorstel met iemand waar ik wel mee in die positie zou willen zijn (), weet ik al meteen dat ik zou terugzoenen. Ik ben al verloren zodra hij me diep in de ogen kijkt..... *zucht*

Ripper
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 01:29
a new noise
a new noise is offline
er is ook zoiets als een mond
om mee te PRATEN
Oud 08-08-2002, 10:54
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
a new noise schreef:
er is ook zoiets als een mond
om mee te PRATEN
Zou jij aan een meid die je wel leuk vindt vragen: hee ik ben verliefd op jou, ben jij ook verliefd op mij?
Hmm ik toch niet alleszins, ik zou het proberen met een simpele kus
Oud 08-08-2002, 12:15
)Vampje(
)Vampje( is offline
Iemand moet ook laten blijken dat hij/zij om je geeft, door woorden en daden. Alleen door te zeggen "ik hou van je", en dat tien keer per dag, laat je niet per se blijken dat je ook daadwerkelijk om iemand geeft. Alleen als je het ook echt meent, en het met gevoel zegt, heeft het betekenis.
Dag en nacht voor iemand klaarstaan, luisteren naar elkaars problemen, troost bieden; daarmee geef je veel meer te kennen hoe dol je op iemand bent. Ik geef toe: zelf luister ik ook niet altijd als mijn vriend problemen heeft of zich niet fijn voelt. Ik ben te snel afgeleid, heel fout. Dat neem ik mezelf ook heel erg kwalijk.
Toch zou ik mijn leven voor hem geven, en dat laat ik ook blijken door heel veel te knuffelen en door het hem heel vaak te zeggen. Hij moet eens leren inzien dat hij de vent van mijn leven is, verdorie!!
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 18:17
marlies
marlies is offline
de manier waarop hij/ zij naar je kijkt. Als die blik heel afhankelijk en vol bewondering is, dan merk je dat diegene net zo veel voor je voelt als jij. (of meer natuurlijk als jij niet zo gek op diegene bent)
Oud 10-08-2002, 10:00
the_conquer
the_conquer is offline
Gewoon met haar praten, wat dichterbij komen enzo, kijken hoe ze reageerd en op het juiste moment een zoen geven. Kans dat ze dan weigerd is minimaal. het is gewoon een actie reactie spelletje, je moet gewoon kijken hoe zij reageerd. Ga jij dichterbij neemt zij dan afstand of niet, als jij der aanraakt, trekt zij zich dan terug of blijft ze effe staan enzo en soms zoent zij jouw, dat gebeurd ook wel eens . Bovendien kun je het letterlijk van haar aflezen of zij geinterseerd is in jouw. Klinkt gek maar let voor de grap eens goed op haar houding en wat ze doet als jij in de buurt bent. Daar kun je ook een hoop informatie mee krijgen.
Het is gewoon wagen, want als je niks doen, dan is een andere jongen je voor. Is mij ook wel eens overkomen.

Gewoon eropafgaan en op het juite moment een dikke zoen geven. Niet meteen, maar wachten op het juiste moment. anders loop je kans dat je haar afschrikt.

MAar heel veel succes en laat effe weten of het gelukt is.

May the force be with you

the conquer
Oud 10-08-2002, 10:30
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Zou jij aan een meid die je wel leuk vindt vragen: hee ik ben verliefd op jou, ben jij ook verliefd op mij?
Hmm ik toch niet alleszins, ik zou het proberen met een simpele kus
dr op afstappen en dan uit je je gevoelens voor haar op een mooie manier uiten waardoor zij zich gewaardeerd voelt en op dr gemak en beseft dat ze jou ook wel ziet zitten, over het algemeen werkt het wel als je gewoon zegt:

NEUKEN?!
Oud 11-08-2002, 16:40
L-ke
L-ke is offline
Ik denk ook dat je het op één of andere manier gewoon voelt.

De manier waarop je met elkaar omgaat, de manier waarop je elkaar aankijkt, de kriebels in de buik, toevallige aanrakingen, glimlach, als je merkt dat je plotseling meer tijd met elkaar doorbrengt....
Het zit gewoon in die kleine dingen denk ik.

Hmm, wat mis ik dat gevoel...
Reageren

Regels voor berichten