Advertentie | |
|
![]() |
|
Als jullie beidjes gezellig samen zijn moet je diep in haar ogen kijken... haar hand vastnemen, een glimlachje tonen, dichter naar haar toegaan... en haar kussen. Als ze zich terugduwt, dan weet je het meteen, als ze je terugkust dan weet je het ook meteen.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
kheb alleen te weinig lef als ik niet aangeschoten ben ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ripper |
![]() |
||
Citaat:
Hmm ik toch niet alleszins, ik zou het proberen met een simpele kus ![]()
|
![]() |
Iemand moet ook laten blijken dat hij/zij om je geeft, door woorden en daden. Alleen door te zeggen "ik hou van je", en dat tien keer per dag, laat je niet per se blijken dat je ook daadwerkelijk om iemand geeft. Alleen als je het ook echt meent, en het met gevoel zegt, heeft het betekenis.
Dag en nacht voor iemand klaarstaan, luisteren naar elkaars problemen, troost bieden; daarmee geef je veel meer te kennen hoe dol je op iemand bent. Ik geef toe: zelf luister ik ook niet altijd als mijn vriend problemen heeft of zich niet fijn voelt. Ik ben te snel afgeleid, heel fout. Dat neem ik mezelf ook heel erg kwalijk. Toch zou ik mijn leven voor hem geven, en dat laat ik ook blijken door heel veel te knuffelen en door het hem heel vaak te zeggen. Hij moet eens leren inzien dat hij de vent van mijn leven is, verdorie!! ![]() ![]() |
![]() |
|
de manier waarop hij/ zij naar je kijkt. Als die blik heel afhankelijk en vol bewondering is, dan merk je dat diegene net zo veel voor je voelt als jij. (of meer natuurlijk als jij niet zo gek op diegene bent)
|
![]() |
Gewoon met haar praten, wat dichterbij komen enzo, kijken hoe ze reageerd en op het juiste moment een zoen geven. Kans dat ze dan weigerd is minimaal. het is gewoon een actie reactie spelletje, je moet gewoon kijken hoe zij reageerd. Ga jij dichterbij neemt zij dan afstand of niet, als jij der aanraakt, trekt zij zich dan terug of blijft ze effe staan enzo en soms zoent zij jouw, dat gebeurd ook wel eens
![]() Het is gewoon wagen, want als je niks doen, dan is een andere jongen je voor. Is mij ook wel eens overkomen. Gewoon eropafgaan en op het juite moment een dikke zoen geven. Niet meteen, maar wachten op het juiste moment. anders loop je kans dat je haar afschrikt. MAar heel veel succes en laat effe weten of het gelukt is. May the force be with you the conquer
||
Citaat:
NEUKEN?! ![]() ![]()
|
Ik denk ook dat je het op één of andere manier gewoon voelt.
De manier waarop je met elkaar omgaat, de manier waarop je elkaar aankijkt, de kriebels in de buik, toevallige aanrakingen, glimlach, als je merkt dat je plotseling meer tijd met elkaar doorbrengt.... Het zit gewoon in die kleine dingen denk ik. Hmm, wat mis ik dat gevoel... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressief of niet? Joey22 | 12 | 08-12-2005 20:35 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij weleens je liefde/verliefdheid bekend? (aan iemand met een vriend(in)) stout! | 43 | 11-06-2004 15:35 | |
Liefde & Relatie |
Retro-liefde; mogelijk of niet? Blitzkrieg Bop | 26 | 15-04-2004 21:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
[vragenlijstje] verliefdheid Fleur | 168 | 28-10-2003 21:04 | |
Liefde & Relatie |
van verliefdheid naar liefde: iedereen gaat voor de bijl de abt van sion | 27 | 10-10-2003 12:01 |