Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2010, 19:57
zjappo
zjappo is offline
hallo ik ben een jonge van 16 en ik heb een vriendin van 15 we hebben nu al bijna 7 maanden. we zaten laatst op haar kamer en ze was me aan het pijpen, toen kwam haar moeder binnen ze was helemaal hysteries stuurde me naar huis en gaf men vriendin huisarrest, ze mag niet meer op de computer en haar mobiel afgepakt. het is nu bijna onmogelijk om contact met haar te hebben we wonen namelijk niet zo dicht bij elkaar. het is nu bijna een week geleden en k heb haar 1xtje over de telefoon gesproken ik voel me zo klote dat ik haar niet meer kan zien voor zowiezo 2 maanden niet omdat ze huisarrest heeft. ik kan aleen maar aan haar denke en men schoolprestaties beginnen er aardig onder te lijden. op dit moment weet ik het niet meer helemaal ik ben zo smoor verliefd op haar. kan iemand me alsjeblieft advies geven

groetjes mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2010, 20:31
Verwijderd
wees maar blij. Dat mens was bijna je schoonmoeder geweest
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 20:36
zjappo
zjappo is offline
hahahaha, maar ff zonder gein ik ben echt verliefd op haar en ik weet echt nie wat ik nu moet doen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 11:23
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zoek 'r op als d'r moeder niet thuis is
Met citaat reageren
Oud 20-03-2010, 11:33
jacobdb
jacobdb is offline
als zij ook van jouw. waar bemoeit die moeder zich dan eigenlijk mee?
Oud 21-03-2010, 00:09
DBZ
DBZ is offline
Ik zie geen reden om je kind huisarrest te geven als ze iets heel natuurlijks doet Iets wat haar driften sturen... Het slaat gewoon nergens op, dus ik zou als ik jou was gewoon ff met die ouders praten. Jij bent degene die gelijk heeft en dat voordeel heb je in het gesprek dan

En bel haar anders op haar huistelefoon als haar ouders nie thuis zijn
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 08:38
Verwijderd
@DBZ: in your dreams... Je kunt alle gelijk hebben van de wereld, maar als moeders zegt dat je moet opdonderen, heb jij geen poot om op te staan....
Met citaat reageren
Oud 22-03-2010, 16:05
I C U
I C U is offline
Oef, lastig! Ik geloof dat ik als moeder het ook niet heel relaxed zou vinden om mijn 15-jarige dochter te betrappen (ook al is het natuurlijk en whatever...), maar misschien dat die straffen wat pittig zijn. Ik denk dat jij op dit moment weinig kan doen, je vriendin zal het met haar ouders moeten oplossen op dit moment. Probeer haar een keer te pakken te krijgen via de huistelefoon en bespreek met haar van hoe en wat. Zij kent haar ouders het beste... Jij kunt zelf niet veel doen, vrees ik.

Je kunt natuurlijk een mooie brief naar haar ouders schrijven waarin je je bedoelingen uitlegt (zorg er wel voor dat deze in de ogen van haar ouders goed overkomen, dus meldt vooral niet dat je hun dochter van haar maagdelijkheid wil beroven enzo) en de boel een beetje probeert te sussen, maar goed, als het kan zou ik dat eerst overleggen met je vriendin.
Oud 23-03-2010, 17:48
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
@DBZ: in your dreams... Je kunt alle gelijk hebben van de wereld, maar als moeders zegt dat je moet opdonderen, heb jij geen poot om op te staan....
QFT; ik heb me heel wat problemen op de hals gehaald door me vroeger zo op te stellen als DBZ. 't Is beter om gewoon sneaky af te blijven spreken en samen te wachten tot het overgewaaid is/tot je de juiste leeftijd hebt bereikt volgens die ouders.
Reageren

Regels voor berichten