Advertentie | |
|
![]() |
|
Jep, afstand werkt het beste. Spreek met elkaar af dat jullie geen contact opnemen, hoe moeilijk dat ook is. Spreek desnoods af dat jullie op een bepaald moment elkaar een mail sturen om te laten weten hoe het gaat. Ze is jong, zeker, maar dat maakt verder niet zo veel uit, als het op is, is het op. Ga dingen doen met vrienden, sporten, probeer je nog meer dan anders te focussen op je stage. Tijd heelt alle wonden, heel cliché, maar o zo waar.
|
'Toeëigenen'.. Bedoel je misschien dat je te bezitterig/jaloers was? In dat geval is ze waarschijnlijk nog heel dol op je, maar is ze gewoon bang voor (weer) zo'n verstikkende relatie.
Ik begrijp wel waarom je haar leeftijd erbij betrekt. Ze heeft op haar 16e vast veel behoefte aan vrijheid (haar eigen ding doen, uitgaan, lol trappen met vriendinnen), terwijl jij (vast iets ouder ![]() Ik zou zeggen, kies voor jezelf en verbreek (tijdelijk) 't contact met haar of werk aan jezelf zodat je haar de vrijheid kan geven die ze nodig heeft ![]() En als je met 'toeëigenen' niet bezitterigheid/jaloezie bedoelde, dan weet ik 't ook niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik vraag me idd af wat ik moet doen houd ze nog van me en is het idd verstikking dat haar tegen houd en moet ik dan door gewoon met haar contact tehebben haar laten zien dat het ook anders kan. of moet ik geen contact met haar opnemen en kijken of ze me echt mist en realiseert msischien dat ik nog meer voor haar beteken als wat ze denkt. Update: vanavond gezegt dat ik niet als vrienden verder wilde en even geen contact meer wilde en dat ze er mar is goed overna moest denken of ze de oude mij terug wilde. Toen kwam het antwoord dat ze de inderdaad de oude jeroen heel graag terug wil. Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 22:56. |
![]() |
|
Om welke reden(en) heeft ze 't eigenlijk uitgemaakt? Zij zei dat 't gevoel minder was geworden en jij denkt dat 't door jouw bezitterigheid kwam?
't Kan echt alle kanten op ![]() - Als je 't contact (tijdelijk) verbreekt, kan zij zich erop richten om je te vergeten of ze beseft inderdaad dat ze je niet kan missen. - Als je contact met haar blijft houden, blijf jij jezelf onnodig pijn doen of ze merkt (aan alle moeite die jij doet) dat je zó veel om haar geeft dat ze je toch niet kan laten gaan. Ik kan me trouwens heel goed voorstellen dat ze zegt dat ze je terugwil hoor. Als je 't na twee jaar uitmaakt met je vriend(in), mis je toch wel 'n deel van je leven ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
wat zegt ze dan zoal tegen je als ze je smst ? misschien weet ze niet precies wat ze moet doen en twijfelt ze gewoon , na een relatie van 2 jaar zou ik het toch echt niet zomaar uitmaaken , ik heb de laatste tijd ook alleen nog maar problemen met mn vriendin maar ik raad je echt niet aan om dit af te kappen , je gaat er echt veel spijt van krijgen , een relatie van 2 jaar krijg je niet met iedereen ..
|
![]() |
|
![]() |
we hebben besloten om het weer heel langzaam aan tegaan proberen begin als vrienden en kijken of we het weer kunnen uitbouwen.
Dus al met al positief afgelopen nog niet wat ik wil. maar het begin is er. Het is in iedergeval onze keuze waar we allebij tevreden mee zijn. en idd wat je zegt 2 jaar krijg je niet mer iedereen en in een relatie maak je fouten en als je genoeg om elkaar geeft komt het allemaal goed |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Moeilijke situatie. fruitstick | 2 | 01-11-2014 15:35 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke situatie help aub! xSophie | 11 | 05-12-2011 13:10 | |