Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik begrijp enorm goed dat hij eerst met je broer wil gaan praten. Lijkt me ook de juiste volgorde. Of hij alles meende wat hij tegen je zei dat kan ik natuurlijk niet zeggen, maar het klinkt niet alsof hij veel dingen onder invloed van alcohol heeft gezegd. Als je alcohol op hebt denk je júist niet zo aan anderen en 'ga je er sneller voor'. Maar je weet het pas echt als je op msn met hem spreekt. Door nou heel afstandelijk te gaan doen, wordt het denk ik helemaal niks, dus ik zou gewoon op dezelfde manier met hem omgaan als je al deed en nog wat vaker jullie 'relatie' aankaarten.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik vind het juist verstandig dat er eerst met die broer wordt gepraat en daarna eventueel begonnen wordt aan een relatie. Dan zal die broer er waarschijnlijk ook minder snel moeite mee hebben, terwijl hij anders misschien voelt dat zijn vriend 'wordt afgepakt' door z'n zusje.
||
Citaat:
Jongen vindt haar ook leuk. Jongen is een vriend van haar broer. Jongen wil eerst praten met haar broer. Dan pas een relatie met haar.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Anders dan eergister flyaway | 0 | 14-11-2008 13:05 | |
Verhalen & Gedichten |
The Secret (helpt je te bereiken wat je zelf voor onmogelijk houdt) Jones | 2 | 08-06-2007 21:07 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld op kamers etc. kusj | 31 | 09-04-2006 09:21 | |
Psychologie |
wat is er mis met mij? JaneDoe86 | 5 | 23-01-2005 18:24 | |
Liefde & Relatie |
Onmogelijke liefde? SiemdeCyper | 38 | 26-06-2004 11:18 |