Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2003, 14:11
Verwijderd
Ben je tevreden met je leven op dit moment?
Met welke aspecten wel en welke niet? (vrienden, familie, school, werk, liefde bijvoorbeeld)
En wat zou je willen veranderen?

Brand maar los ofzo
Advertentie
Oud 15-09-2003, 14:12
Verwijderd
Op dit moment?
nee absoluut niet,
mijn ouders lopen weer eens alles te verpesten en kinderachtig te doen..

Dus als iemand nog een woonplaats voor me heeft..
Oud 15-09-2003, 14:16
Otis
Otis is offline
ik stem voor een ander klimaat.
voor de rest ben ik -denk ik- tevreden..
Kan nu in elkgeval nergens op komen...
Oud 15-09-2003, 14:21
Firefly
Firefly is offline
Ik zou liever in een stad willen wonen
hier is het zo dood (bv snachts)
verder ben ik wel tevreden
Oud 15-09-2003, 14:22
Faery
Faery is offline
Nee, het leven is doelloos. En een doel vinden is m.i. onmogelijk, wat zorgt voor een niet te stuiten lading aan pessimisme en drang naar verdovende middelen :].

Tevreden met niks?
Oud 15-09-2003, 14:23
Exhumed
Exhumed is offline
Ik woonde liever in een stad
Ik zou liever een iets mindere hekel aan vrouwen willen hebben -dus eigenlijk minder verkering nemen met gefrustreerde pre-libelle lezeressen-
En natuurlijk, meer bier, sex en vrouwen.. maar stiekem wil elke man dat!

Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 14:26.
Oud 15-09-2003, 14:33
Gwinnie
Gwinnie is offline
nee niet echt momenteel.

wou dat t zo was als -pakweg- een jaar geleden.
meer echte vrienden.
leuke klas
niet zo veel ruzie met mn ouders
veel leuke dingen doen
veel lachen

nu is dat eigenlijk allemaal weg.. alleen in de liefde gaat het geweldig
Oud 15-09-2003, 14:56
Roxy
Roxy is offline
Ik heb altijd zo mn periodes en ofdat ik tevreden ben dat ligt dan meer aan hoe ik me zelf voel dan aan de buitenwereld om me heen, op het moment ben ik best wel tevreden.. Ik heb me voor mijn doen vrij snel weer kunnen aanpassen aan het af en toe naar school gaan en in projecten dingen moeten doen, verantwoordelijkheden hebben op dat gebied.. Verder heb ik een paar vrienden waarvan ik echt weet dat ze er voor me zijn en waar ik ook vaak leuke dingen mee ga doen.. Wel heb ik in vergelijking wel een kleinere kennisenkring maar dat is voor mij toch niet zo heel erg belangrijk.. Belangrijk voor mij is ook dat ik misschien een eigen paard kan kopen binnekort wat iets is wat ik al erg lang wil.. En op liefdesgebied ach ja dat gaat ook allemaal wel.. Wel ben ik nou weer bang het nou weer mis zal gaan ofzo..
Oud 15-09-2003, 15:15
Li
Li is offline
Ik ben gelukkig, maar dr zijn natuurlijk altijd dingen die veranderd kunnen worden of niet mee zitten.
Maar eerst even beginnen waar ik wél tevreden mee ben :
Met m'n vrienden ben ik heel blij, heb er veel en een leuk sociaal leven, een lieve papa en mama (ook al kunnen ze iets minder goed met elkaar overweg ), school gaat goed en ik doe genoeg leuke dingen
Dingen waar ik niet tevreden mee ben: sport. Gaat slecht, ook al train ik me helemaal suf, maar volgend jaar maak ik een comeback en tja de liefde he..
Oud 15-09-2003, 15:26
Verwijderd
Ben je tevreden met je leven op dit moment? Nee Maar ik zou het ook zeker niet willen missen

Met welke aspecten wel en welke niet? (vrienden, familie, school, werk, liefde bijvoorbeeld) Ik ben niet tevreden met mijn hersenen die het leuk vinden mijn leven te verzieken Met vrienden, hmm ja.. K heb niet echt veel vrienden nu maar het kost me al mn energie om deze vriendschappen te onderhouden, ik heb geen tijd voor meetr.. Met familie ben ik wel tevreden.. Met school totaal niet. Werk heb ik niet, Liefde.. Hmm ja, ik zou best iemand willen maar vrees dat het er gewoon niet inzit voorlopig

Een foutloos stel hersenen dat normaal functioneert
Oud 15-09-2003, 15:27
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Nee. Ik heb geen werk, geen opleiding afgerond, ben geestesziek en voel me niet echt thuis in deze maatschappij.

Met familie ben ik overigens wel tevreden, ik houd zielsveel van ze en stuit niet op problemen. Qua vrienden zou ik mijn vriendenkring liever wat kleiner zien. Helaas vinden mensen me redelijk snel aardig waardoor ik dat vaak niet in de hand heb.
Oud 15-09-2003, 15:30
Verwijderd
nee nu ff niet, school is shit, thuis hebk altijd ruzie en met een goede vriendin van me hebk ook wat problemen...tja het zit mee of niet
Oud 15-09-2003, 15:32
Verwijderd
dolletjes.
Oud 15-09-2003, 15:44
strafcorner
strafcorner is offline
nee , ik wil een lief vriendinnetje.
Oud 15-09-2003, 15:44
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ja hoor.
T kan altijd wel wat beter, maar ja het leven gaat niet over rozen.
Oud 15-09-2003, 15:47
Firefly
Firefly is offline
ik wil een paar echt goede vrienden
Oud 15-09-2003, 15:48
rodina
rodina is offline
momenteel even klote maar dat heeft zo zn redenen, school is kut, maar verder ben ik wel blij.
Wel leuke vrienden
Oud 15-09-2003, 16:14
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Faery schreef op 15-09-2003 @ 15:22:
Nee, het leven is doelloos. En een doel vinden is m.i. onmogelijk, wat zorgt voor een niet te stuiten lading aan pessimisme en drang naar verdovende middelen :].

hmmz.. dat is tog ook best wel wat op mij slaat.
en kwou dat m'n vriendje wat vaker van zich liet horen
Oud 15-09-2003, 16:28
runningwild
runningwild is offline
hm.
op dit moment school niet. Maar dat is ook maar net begonnen.
Verder zou ik wel een baantje willen.
En dat was het wel
Oud 15-09-2003, 16:35
Nuck
Nuck is offline
Ja, op dit moment wel, ben erg blij .
Ik heb een relaxede kamer, leuke vrienden (ik moet nog wel veeeeeel mensen leren kennen, maar het begin is er), de studie bevalt me super. Ouders lief, broer lief, hondje lief .
Het enige wat op dit moment niet aanwezig is, is een vriendje (<- achterlijke smiley)...
Oud 15-09-2003, 16:36
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Bij mij gaat school wel goed en gzllg klas..

Alleen mn ouders he.. Tis bijna (lees.. donderdag al) Kermis hiero int dorp.. En ik moet om 1 uur thuis zijn.. Vrijdag avond mag ik dan half 2. En zaterdagavond wordt nog over gepraat..
Dit vind ik egt wel minder..

Verders heb ik veel goede vriende.. een leuk hockeyteam.. Bijna een vriendje En.. eigk niks te klagen dus...
Oud 15-09-2003, 16:54
Ska-nne
Ska-nne is offline
Ik ben erg tevreden, kan eigenlijk niet beter voor mij

Zou alleen wel wat meer willen verdienen, maar dat komt gewoon omdat ik geen ander werk wil omdat ik dit werk leuk vind, dus daar kies ik zelf voor..! Voor de rest is alles top, leuke vrienden en vriendinnen, thuis alles oke, school gaat perfect..!
Oud 15-09-2003, 16:59
Verwijderd
Ik ben tevreden met mijn studie en de prestaties die ik daarin behaal. Het is leuk en ik ben erg blij dat ik het gekozen heb.

Ik vind het alleen jammer dat ik een aantal mensen al een tijdje niet heb gezien (Roos, binnenkort! ) Verder zou een vriendin leuk zijn, hoewel het eigenlijk niet echt handig uitkomt in verband met mijn studie.

Verder mis ik uitgaan wel een beetje. Ik ging vroeger veel meer uit. Nu heb ik regelmatig geen zin of geen tijd. Ik wil echt graag weer vaker naar een houseparty.
Oud 15-09-2003, 17:12
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
liefde gaat bagger
financieel gaat bagger

school wel goed, en vrienden ook

..ik mag niet (teveel) klagen opzich
Oud 15-09-2003, 17:19
Verwijderd
Eigenlijk gaat het in alle opzichten nagenoeg perfect (liefde, financieën, school ). Alleen ik kan niet doen wat ik wil, ik wil meer vrijheid en weg hier.

Ik heb een enorme drang om weg te gaan, niet omdat het hier zo saai is maar omdat ik een beetje in een sleur beland.
En laat ik daar nou net niet tegen kunnen. Helaas is dat niet echt mogelijk op dit moment in verband met ouders en school.

En de relatie tussen mijn ouders en vriendje mag wel iets beter, maar eigenlijk is dat niet mijn probleem. Dat vechten ze zelf maar uit.
Advertentie
Oud 15-09-2003, 17:22
Roos
Roos is offline
Ja ben prima tevreden...
Ik wil nog wel wat meer matties erbij, ik ben nu eerstejaars en ik ken echt weinig mensen op de uni... Maar dat gaat vanzelf wel

Vriendje wil ik nu niet

Ik wil wel weer een baantje, maar ik weet niet wat, ik heb geen zin in kutwerk
Oud 15-09-2003, 18:11
Laďs
Laďs is offline
Nee.Nu echt niet. School is niet meer leuk,de leerkrachten zijn niet super,de lessen ook niet. Vorig jaar hadden we allemaal leuke leraars.Nu zijn die allemaal weg.
In mijn sociaal leven heb ik niets te klagen
De klas is nog altijd hetzelfde,gelukkig.
Thuis gaat ook alles goed.
En ik heb het bos ontdekt.

Alleen school steekt tegen.
Oud 15-09-2003, 18:26
Demiurge
Demiurge is offline
Ik ben te vreden, misschien zou het in de liefde beter kunnen, maar ik ga me eisen en verwachtingen niet te hoog leggen want dan kan het alleen maar slecht uit pakken...

Ik ben tevreden met wat ik heb, en kan slechts jaloers zijn om de dingen die ik niet heb...

Het enige wat ik wel zou willen is een vriendin die echt bij me past, en zo'n meisje ben ik nog niet tegen gekomen... komt wel hoop ik
Oud 15-09-2003, 18:30
Synonym
Synonym is offline
Ik ben súpertevreden met mijn leven, want... Anne is vandaag jarig (ja dank u dank u) maar

Ik ben voor de rest ook supertevreden: ik heb een geweldig leuke klas, thuis gaat alles goed. Ik heb gezellige vrienden, ik verveel me minder ( ) Oja, en ik heb een leuk baantje, wat ook nog 's goed verdiend
Oud 15-09-2003, 18:35
Laďs
Laďs is offline
Gefeliciteerd.

En als we dan toch bezig zijn : Ons liefdesleven kan ook wel een opkikker gebruiken.
Oud 15-09-2003, 18:45
saartjeh
saartjeh is offline
kweenie,soms
kmag nie ontevreden zijn alst om school gaat, kzit nl op suuper leuke school, heel gezellig. Met vrienden daar en gwoon vdr gaat ook heel goe.
Gezondheid redelijk, maar btje me eigen schuld.
Met ruzies thuis gaat t super slecht, niet egt t gevoel dak daar met iemand over kan praten. N vriendin van me vind me broertje belachelijk wat ie allemaal doet en had t nie van em verwacht en bij n andere vind ik herkenning zeg maar, nie zo erg maar toch. Wel leuk dat ze je steunen btje zeg maar, maar voelt toch nie helemaal goed. Met family gaat helemaal nie goe.
Love-life gaat ze gangetje (nix) maar ben (nog) niet ontevreden mee ofzow, is neutraal gebied.
baantje heb k nie ofzow en eig is da mayb wel handy.
t liefst wil ik eig wel t huis uit (maarja, dan ben je 16, zit je nog in de vierde en verw88 ze thuis dat je pas op ze vroegst op je 18e t huis uit gaat en ja, we hebben t er over gehad.)
Dus nie egt super, wel bij vriendin en school, maar thuis en prive nie egt
Oud 15-09-2003, 18:47
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Over het algemeen heel erg ja

School: Ik overleef dit jaar nog wel
Vrienden: Welke? Overleef ik ook wel Ik wil alleen maar lol hebben met vrienden, andere dingen kan ik alleen ook wel en dat vind ik hartstikke goed zo
Werk: Ik vind het werk leuk, alleen de sfeer niet. Kom daar ook wel overheen
Liefde: Hmm ligt eraan

Ik ben wel tevreden dus over het algemeen gaat het prima.. ik heb wat mn hartje begeert en anders droom ik er wel over, voor later
Oud 15-09-2003, 18:48
Verwijderd
er mag wel weer eens iets spannends gebeuren
-optreden
-vriendinnetje

bijv.
Oud 15-09-2003, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 15-09-2003 @ 15:11:
Ben je tevreden met je leven op dit moment?
Met welke aspecten wel en welke niet? (vrienden, familie, school, werk, liefde bijvoorbeeld)

Brand maar los ofzo
Mijn leven gaat gewoon zijn gangetje, er is niets heel erg slecht en niets heel erg goed. Er zijn altijd dingetjes die beter kunnen. Zo probeer ik mijn eigen fouten niet meer te maken en mijn slechte eigenschappen te accepteren of te verbeteren. Maar ik ben gewoon tevreden met hoe het gaat, zonder dat daar een uitgesproken reden voor is. En dat voelt gewoon heel erg goed
Oud 15-09-2003, 19:20
Paris
Paris is offline
Ik ben wel tevreden met mijn leventje nu, de liefde kan wat beter maja....
Oud 15-09-2003, 19:22
Verwijderd
Nee, absoluut niet
mn ouders zeiken echt de hele dag door over school, vrienden etc.
Mn klas is stom, mn school is ook niet echt leuk, maar het gaat wel heel erg goed op school kwa cijfers.
Ik wil dichter bij mn vriendje wonen want nu moet ik 2,5 uur met de trein.
En mn vriendengroep van vorig jaar zie ik niet echt vaak meer, en als ik ze zie, doen ze echt dom ofzo Maarja daar kan ik ook niet echt mee zitten opzich...
En oja ik moet van mn ouders werk gaan zoeken, want anders willen ze me geen geld meer geven

voor de rest heb ik wel een leuk leven, vooral als ik niet thuis of op school ben
Oud 15-09-2003, 19:29
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
pff wat een vraag
Oud 15-09-2003, 19:34
Exhumed
Exhumed is offline
Citaat:
Firefly schreef op 15-09-2003 @ 16:47:
ik wil een paar echt goede vrienden
Oud 15-09-2003, 19:35
Goede Fee
Goede Fee is offline
Mwoah...
School is leuk , leuke nieuwe klas enzo. Alleen moet ik nog maar zien of ik overga... maja... we zijn nog maar pas begonnen!
Vrienden *zucht* Waarom moet iedereen veranderen? En ik niet? Achja... bij tijd en wijlen is het heel gezellig!
Family, gewoontjes
Sport, super goed!

Hmm... volgens mij mis ik wat spanning in mijn leven...
Oud 15-09-2003, 20:00
Stevill
Stevill is offline
Op 2 gebieden wel

Vriendin: Bieb, helemaal weg van en wederzijds is het ook zo te merken
School: lekker weer naar school

de rest wat het ook alemaal moge zijn kan zeker beter of het aan mij ligt denk ik niet mogelijkheden zijn vaak nogal beperkt.
Ooit hopelijk.
Oud 15-09-2003, 20:17
Jules
Jules is offline
vrienden
Heel tevreden
Mijn beste vriendin ken ik nu 14 jaar, ze is echt een soort zekerheid voor me. Ik zie haar niet vaak, en heb het ook niet vaak over haar, maar ik ken haar al zó lang en we weten echt alles van elkaar (klinkt wel erg libelle dit )
Verder ben ik een nerd want mijn overige leukste vrienden ken ik voor het overgrote deel geloof ik van internet

familie
Niet zo. Ik vind het het jammer dat ik geen opa en oma meer heb, en dat mijn enige oma helemaal in Duitsland woont. Verder woont mijn leuke familie ook best ver weg maarja. Mijn vader is cool en mijn moeder niet echt sociaal, beetje jammer. Broer of zus zou leuk zijn maar zit er niet in, is jammer maar niet super erg

school
Ik weet het niet. Of het 'mijn' opleiding is, of ik dit wel wil. Maar daar kom ik nog wel achter. Voor nu is Journalistiek een goede basis, denk ik.

werk
Ja hoor, gezellige collega's enzo.

liefde
Tsja dat mag wel wat enerverender
Oud 15-09-2003, 20:22
Infaustus
Infaustus is offline
nee. Alles wat ik doe, misluk ik faliekant in. ben lui, ongemotiveerd , volgens mij niet in staat om een fatsoenlijke opleiding af te maken, heb een vrij laag i.q, ik ben echt bagger als het op liefde aankomt enz.
Oud 15-09-2003, 20:24
zwoesj
zwoesj is offline
Nee, helemaal niet

School: Gaat wel
Vrienden: Welke?
Werk: Ja, dat wel
Liefde: wast maar waar
familie: wel tevreden
Oud 15-09-2003, 20:28
lana
lana is offline
school ; gaat erg goed
vrienden ; the usual
werk ; erg leuk
familie ; goed
liefde ; hmppff wat minder , vooral vandaag
Oud 15-09-2003, 20:32
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 15-09-2003 @ 21:22:
nee. Alles wat ik doe, misluk ik faliekant in. ben lui, ongemotiveerd , volgens mij niet in staat om een fatsoenlijke opleiding af te maken, heb een vrij laag i.q, ik ben echt bagger als het op liefde aankomt enz.
als het zo zou zijn ben je iig eerlijk das wel erg belangrijk althans vind ik
Oud 15-09-2003, 20:35
Infaustus
Infaustus is offline
wat heb je daar aan als je 'doomed to failure' bent?
Oud 15-09-2003, 20:35
Ragnar
Ragnar is offline
Ja en Nee

Familie
Dit is dus echt ja en nee. Ik heb aan de ene kant geweldige familieleden (moeder, oma, oom, en halfbroers en halfzus die ik pas heb leren kennen etc), maar aan de andere kant heb ik geen contact meer met mijn vader om bepaalde redenen, dus wat dat betreft een beetje vreemde situatie

Vrienden
Prima, ik heb echte vrienden, met wie ik over alles kan praten en ook nog veel goeie kennissen (alleen wonen sommigen helaas wat ver weg)

School
Hmm ook goed eigenlijk, heb vorig jaar al mijn studiepunten gehaald en ik vind de opleiding nog steeds leuk

Liefde
Ronduit kut, ben al een jaar vrijgezel en de meiden die ik leuk vind willen nix van mij of zijn bezet en de meiden die mij leuk vinden zijn meestal 14-jarige huppelgoths waar ik nix van wil

T is dus vanalles wat, maar ik ben al gelukkiger geweest hehe

Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 20:38.
Oud 15-09-2003, 20:39
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Infaustus schreef op 15-09-2003 @ 21:35:
wat heb je daar aan als je 'doomed to failure' bent?
eerlijkheid duurt het langst hoe de uitspraak zich uit is idd de vraag maar geloof me het is wel zo.

Oud 15-09-2003, 20:41
Infaustus
Infaustus is offline
't zal allemaal best. Ik zie wel hoe het gaat.
Oud 15-09-2003, 21:18
Sade
Sade is offline
Ja, best wel tevreden eigenlijk. Qua vrienden en familie zit alles goed, geen problemen op dit moment die een grote rol spelen. Met werk ook, net met een nieuw baantje begonnen, leuke collega's en het werk is goed vol te houden.
En dan de liefde... tja. Ik sta weer open voor een 'nieuwe relatie', heb behoefte aan iemand die er onvoorwaardelijk en voor de lange(re) termijn voor me is. Er is ook al het een & ander aan de gang met een heeeeele leuke jongen...

dus ik mag zeker niet klagen

Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 21:20.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten