Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja, op dit moment wel, ben erg blij
![]() Ik heb een relaxede kamer, leuke vrienden (ik moet nog wel veeeeeel mensen leren kennen, maar het begin is er), de studie bevalt me super. Ouders lief, broer lief, hondje lief ![]() Het enige wat op dit moment niet aanwezig is, is een vriendje ![]()
|
![]() |
Bij mij gaat school wel goed en gzllg klas..
Alleen mn ouders he.. Tis bijna (lees.. donderdag al) Kermis hiero int dorp.. En ik moet om 1 uur thuis zijn.. Vrijdag avond mag ik dan half 2. En zaterdagavond wordt nog over gepraat.. ![]() Dit vind ik egt wel minder.. Verders heb ik veel goede vriende.. een leuk hockeyteam.. Bijna een vriendje ![]()
|
![]() |
Ik ben erg tevreden, kan eigenlijk niet beter voor mij
![]() Zou alleen wel wat meer willen verdienen, maar dat komt gewoon omdat ik geen ander werk wil omdat ik dit werk leuk vind, dus daar kies ik zelf voor..! Voor de rest is alles top, leuke vrienden en vriendinnen, thuis alles oke, school gaat perfect..!
|
Verwijderd
|
Ik ben tevreden met mijn studie en de prestaties die ik daarin behaal. Het is leuk en ik ben erg blij dat ik het gekozen heb.
Ik vind het alleen jammer dat ik een aantal mensen al een tijdje niet heb gezien ![]() ![]() Verder mis ik uitgaan wel een beetje. Ik ging vroeger veel meer uit. Nu heb ik regelmatig geen zin of geen tijd. Ik wil echt graag weer vaker naar een houseparty. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk gaat het in alle opzichten nagenoeg perfect (liefde, financieën, school ). Alleen ik kan niet doen wat ik wil, ik wil meer vrijheid en weg hier.
Ik heb een enorme drang om weg te gaan, niet omdat het hier zo saai is maar omdat ik een beetje in een sleur beland. En laat ik daar nou net niet tegen kunnen. Helaas is dat niet echt mogelijk op dit moment in verband met ouders en school. En de relatie tussen mijn ouders en vriendje mag wel iets beter, maar eigenlijk is dat niet mijn probleem. Dat vechten ze zelf maar uit. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ja ben prima tevreden...
Ik wil nog wel wat meer matties erbij, ik ben nu eerstejaars en ik ken echt weinig mensen op de uni... Maar dat gaat vanzelf wel ![]() Vriendje wil ik nu niet ![]() Ik wil wel weer een baantje, maar ik weet niet wat, ik heb geen zin in kutwerk ![]()
|
![]() |
Nee.Nu echt niet. School is niet meer leuk,de leerkrachten zijn niet super,de lessen ook niet. Vorig jaar hadden we allemaal leuke leraars.Nu zijn die allemaal weg.
In mijn sociaal leven heb ik niets te klagen De klas is nog altijd hetzelfde,gelukkig. Thuis gaat ook alles goed. En ik heb het bos ontdekt. ![]() Alleen school steekt tegen.
|
Ik ben te vreden, misschien zou het in de liefde beter kunnen, maar ik ga me eisen en verwachtingen niet te hoog leggen want dan kan het alleen maar slecht uit pakken...
Ik ben tevreden met wat ik heb, en kan slechts jaloers zijn om de dingen die ik niet heb... Het enige wat ik wel zou willen is een vriendin die echt bij me past, en zo'n meisje ben ik nog niet tegen gekomen... komt wel hoop ik |
![]() |
|
Ik ben súpertevreden met mijn leven, want... Anne is vandaag jarig (ja dank u dank u) maar
![]() Ik ben voor de rest ook supertevreden: ik heb een geweldig leuke klas, thuis gaat alles goed. Ik heb gezellige vrienden, ik verveel me minder ( ![]() ![]()
|
kweenie,soms
kmag nie ontevreden zijn alst om school gaat, kzit nl op suuper leuke school, heel gezellig. Met vrienden daar en gwoon vdr gaat ook heel goe. Gezondheid redelijk, maar btje me eigen schuld. Met ruzies thuis gaat t super slecht, niet egt t gevoel dak daar met iemand over kan praten. N vriendin van me vind me broertje belachelijk wat ie allemaal doet en had t nie van em verwacht en bij n andere vind ik herkenning zeg maar, nie zo erg maar toch. Wel leuk dat ze je steunen btje zeg maar, maar voelt toch nie helemaal goed. Met family gaat helemaal nie goe. Love-life gaat ze gangetje (nix) maar ben (nog) niet ontevreden mee ofzow, is neutraal gebied. baantje heb k nie ofzow en eig is da mayb wel handy. t liefst wil ik eig wel t huis uit (maarja, dan ben je 16, zit je nog in de vierde en verw88 ze thuis dat je pas op ze vroegst op je 18e t huis uit gaat en ja, we hebben t er over gehad.) Dus nie egt super, wel bij vriendin en school, maar thuis en prive nie egt ![]()
|
Over het algemeen heel erg ja
![]() School: Ik overleef dit jaar nog wel Vrienden: Welke? ![]() ![]() Werk: Ik vind het werk leuk, alleen de sfeer niet. Kom daar ook wel overheen Liefde: Hmm ligt eraan ![]() Ik ben wel tevreden dus over het algemeen gaat het prima.. ik heb wat mn hartje begeert en anders droom ik er wel over, voor later |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee, absoluut niet
mn ouders zeiken echt de hele dag door over school, vrienden etc. Mn klas is stom, mn school is ook niet echt leuk, maar het gaat wel heel erg goed op school kwa cijfers. Ik wil dichter bij mn vriendje wonen want nu moet ik 2,5 uur met de trein. En mn vriendengroep van vorig jaar zie ik niet echt vaak meer, en als ik ze zie, doen ze echt dom ofzo ![]() En oja ik moet van mn ouders werk gaan zoeken, want anders willen ze me geen geld meer geven ![]() voor de rest heb ik wel een leuk leven, vooral als ik niet thuis of op school ben ![]() |
![]() |
|
Mwoah...
School is leuk ![]() Vrienden *zucht* Waarom moet iedereen veranderen? En ik niet? ![]() Family, gewoontjes Sport, super goed! ![]() Hmm... volgens mij mis ik wat spanning in mijn leven... ![]()
|
Op 2 gebieden wel
Vriendin: Bieb, helemaal weg van en wederzijds is het ook zo te merken School: lekker weer naar school de rest wat het ook alemaal moge zijn kan zeker beter of het aan mij ligt denk ik niet mogelijkheden zijn vaak nogal beperkt. Ooit hopelijk.
|
vrienden
Heel tevreden ![]() Mijn beste vriendin ken ik nu 14 jaar, ze is echt een soort zekerheid voor me. Ik zie haar niet vaak, en heb het ook niet vaak over haar, maar ik ken haar al zó lang en we weten echt alles van elkaar (klinkt wel erg libelle dit ![]() Verder ben ik een nerd want mijn overige leukste vrienden ken ik voor het overgrote deel geloof ik van internet ![]() familie Niet zo. Ik vind het het jammer dat ik geen opa en oma meer heb, en dat mijn enige oma helemaal in Duitsland woont. Verder woont mijn leuke familie ook best ver weg maarja. Mijn vader is cool en mijn moeder niet echt sociaal, beetje jammer. Broer of zus zou leuk zijn maar zit er niet in, is jammer maar niet super erg ![]() school Ik weet het niet. Of het 'mijn' opleiding is, of ik dit wel wil. Maar daar kom ik nog wel achter. Voor nu is Journalistiek een goede basis, denk ik. werk Ja hoor, gezellige collega's enzo. liefde Tsja ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ja en Nee
Familie Dit is dus echt ja en nee. Ik heb aan de ene kant geweldige familieleden (moeder, oma, oom, en halfbroers en halfzus die ik pas heb leren kennen etc), maar aan de andere kant heb ik geen contact meer met mijn vader om bepaalde redenen, dus wat dat betreft een beetje vreemde situatie Vrienden Prima, ik heb echte vrienden, met wie ik over alles kan praten en ook nog veel goeie kennissen (alleen wonen sommigen helaas wat ver weg) School Hmm ook goed eigenlijk, heb vorig jaar al mijn studiepunten gehaald en ik vind de opleiding nog steeds leuk Liefde Ronduit kut, ben al een jaar vrijgezel en de meiden die ik leuk vind willen nix van mij of zijn bezet en de meiden die mij leuk vinden zijn meestal 14-jarige huppelgoths waar ik nix van wil T is dus vanalles wat, maar ik ben al gelukkiger geweest hehe
Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 20:38. |
![]() |
|
Ja, best wel tevreden eigenlijk. Qua vrienden en familie zit alles goed, geen problemen op dit moment die een grote rol spelen. Met werk ook, net met een nieuw baantje begonnen, leuke collega's en het werk is goed vol te houden.
En dan de liefde... tja. Ik sta weer open voor een 'nieuwe relatie', heb behoefte aan iemand die er onvoorwaardelijk en voor de lange(re) termijn voor me is. Er is ook al het een & ander aan de gang met een heeeeele leuke jongen... dus ik mag zeker niet klagen ![]()
Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 21:20. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Tevreden met je leven? #2 LRS. | 7 | 22-04-2010 21:22 | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 | |
Games |
Gamen... De verslaving van de toekomst Verwijderd | 51 | 03-10-2006 16:00 | |
Psychologie |
ben je tevreden met jezelf en je leven? Verwijderd | 73 | 24-03-2004 20:45 | |
Psychologie |
Hoe kijk je op dit moment terug op je leven? Daantje_0705 | 23 | 11-03-2004 23:35 | |
Psychologie |
Definties van gelukkig zijn BELLEKE | 23 | 16-11-2003 14:06 |