Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2010, 14:02
qazwsxedc
qazwsxedc is offline
Als ik een stijve heb, en ik ga me rukken, kan ik niet mij velletje over mijn eikel krijgen, ik ruk zeg maar gewoon het vel wat dan over mijn penis schuurt, hoe komt dit ? dat het velletje er niet over heen kan ?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 16:34
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
hoe bedoel je? te strak?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 18:42
Krav Maga
Krav Maga is offline
Citaat:
Als ik een stijve heb, en ik ga me rukken, kan ik niet mij velletje over mijn eikel krijgen, ik ruk zeg maar gewoon het vel wat dan over mijn penis schuurt, hoe komt dit ? dat het velletje er niet over heen kan ?
Bij sommige mensen is dit pas heel laat het geval en komt het later wel goed, als je al op een redelijke leeftijd bent ik denk rond de 16, of als je van plan bent seks te hebben dan is het aan te raden naar de huisarts te gaan, die je vervolgens wel een middeltje geeft of je aanraad te besnijden in het ziekenhuis.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 19:10
Outlaw
Outlaw is offline
probeer het eens in bad.
Oud 03-04-2010, 17:58
ikonzeker
ikonzeker is offline
hallo,
ik heb het zelfde probleem gehad, ik ben hiermee naar de huisarts gegaan die mij een middeltje meegaf waardoor de voorhuid soepel werd. nu gaat trekken/seks prima!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 18:20
meknow
meknow is offline
Citaat:
hallo,
ik heb het zelfde probleem gehad, ik ben hiermee naar de huisarts gegaan die mij een middeltje meegaf waardoor de voorhuid soepel werd. nu gaat trekken/seks prima!
Ik heb dit probleem ook, en wist nou ook niet of het normaal was of niet...
Maar hoe oud was jij, ikonzeker, toen je dat zalfje kreeg? Ik ben namelijk nu 16 en hoop dus niet dat het te laat ofzo is, want wil me niet laten besnijden..
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 00:09
Wammus
Wammus is offline
In de meeste gevallen is het zo dat het toompje (dat is zegmaar het deel wat je voorhuid met je eikel verbind) te kort is. Dit kun je oprekken door je voorhuid steeds een klein stukje verder terug te trekken net zo lang totdat je hem helemaal over je eikel heen krijgt. Er zijn schijnbaar ook zalfjes voor maar daar had ik tot ik dit topic las nog nooit van gehoord.

Je kunt trouwens ook prima rukken zonder je voorhuid terug te trekken. Hij schuurt dan inderdaad over je eikel heen maar dat is verder geen probleem.
Oud 07-04-2010, 00:16
ikonzeker
ikonzeker is offline
Citaat:
Ik heb dit probleem ook, en wist nou ook niet of het normaal was of niet...
Maar hoe oud was jij, ikonzeker, toen je dat zalfje kreeg? Ik ben namelijk nu 16 en hoop dus niet dat het te laat ofzo is, want wil me niet laten besnijden..
Ik was 16, nu 17 . Je merkt de huid heel snel soepel worden, ik hoop je genoeg geinformeerd te hebben, zijn er vragen dan hoor ik t, en besnijdenis is normaliter niet nodig. Ga gewoon naar de huisarts, geen reden voor schaamte, die hebben wel ergere dingen mrrgemaakt
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 11:39
qtje333
qtje333 is offline
ik had het ook op me 6de maar nu ben ik dus besneden
alleen maar handig want je hoeft het amper schoon te houden
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 12:10
nature_lover
nature_lover is offline
ik had het ook, bij mij is het stukje vel waarmee de voorhuid aan de eikel zit ingeknipt zodat de voorhuid ook wat meer ruimte heeft.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2010, 15:28
nick1980
nick1980 is offline
Citaat:
In de meeste gevallen is het zo dat het toompje (dat is zegmaar het deel wat je voorhuid met je eikel verbind) te kort is. Dit kun je oprekken door je voorhuid steeds een klein stukje verder terug te trekken net zo lang totdat je hem helemaal over je eikel heen krijgt. Er zijn schijnbaar ook zalfjes voor maar daar had ik tot ik dit topic las nog nooit van gehoord.

Je kunt trouwens ook prima rukken zonder je voorhuid terug te trekken. Hij schuurt dan inderdaad over je eikel heen maar dat is verder geen probleem.
Precies.. maar kijk uit dat je niet te ver terug trekt, ook niet met sex.. niets forceren, want dat kan bloederig worden (en dat wil je niet). Dus inderdaad (in bad of zo) langzaam terugtrekken of even naar de huisarts.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:19
rubenblom
rubenblom is offline
beetje bij beetje proberen, als het na je 16e nog niet kan, moet je misch. even naar de huisarts, die krijgt honderden van die klachten dus vind het echt geen probleem
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:35
R.H.
R.H. is offline
ik heb daar vroeger ook last van gehad maar heb het zelf verholpen zonder middeltje of wat door gewoon puur aftrekken ik ging me iedere dag voorzichtig aftrekken waarbij ik mijn voorhuid goed deed oprekken en uiteindleijk heb ik een goed resultaat bereikt
Met citaat reageren
Oud 12-05-2010, 20:40
something..
something.. is offline
jep geen zorgen komt wel goed hoor
Oud 14-05-2010, 09:30
aim_and_fire
aim_and_fire is offline
in bad, langzaam er over heen trekken. zodat het helemaal erover heen is.
dan stap je uit bad, met nog steeds je voorhuid naar achter. dat laat je opdrogen.
probeer met je ontblote eikel in slaap te vallen (:
klinkt misschien vreemd, maarja. je ligt dan toch zo'n 6/8 uur te rollen ermee, dus het heeft veel effect.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten