Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2010, 23:14
ananasboom
ananasboom is offline
Hallo, ik kom hier voor wat advies

Ik ben 19 en ik heb nu sinds anderhalve maand geleden officieel met mijn vriendin(van 17) en het is nu ongeveer 2 en een halve maand geleden toen we begonnen met daten. Ik heb nu een paar keer bij haar geslapen en zij een paar keer bij mij, maar iets van seks is er nog niet van gekomen. Wel hebben we al meerdere malen flinke vrijpartijen gehad, waarbij ik eigenlijk overal mijn handen gehad heb behalve in het kruis omdat ik dat nog niet durfde(we zijn allebei nog onervaren op seksueel gebied)

Dan nu mijn vraag. Ik blijf vrijdag weer bij haar slapen en ben eigenlijk van plan om een stap verder te gaan, maar nu weet ik niet zo goed hoe ik dit moet doen. Moet ik tijdens het zoenen vragen of het mag, of het gewoon doen? Of moet helemaal niets doen omdat ik misschien te snel ga?(Ik heb geen idee na hoe lang een beetje normaal is voor zoiets omdat ik daar dus nog geen ervaring mee heb )

Alvast bedankt voor de reacties

Laatst gewijzigd op 27-05-2010 om 00:54.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 01:11
Verwijderd
Ik zou het gewoon doen. Aangezien jullie 17 en 19 zijn, en al een tijdje bij elkaar, kan dat best.
Hebben jullie er niet over gepraat of jullie elkaars eerste zijn of niet? Zo niet, dan hoef je niet per se te wachten, zo wel, dan zou je het eventueel kunnen vragen hoe zij er tegenover staat, maar dat hoeft niet per se. Maar gezien het feit jullie wel vrijpartijen hebben gehad, kan je denk ik met een gerust hart verder gaan.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 07:09
Morgendauw1
Morgendauw1 is offline
mijn vriendje vraagt het heel vaak en dat vind ik HEEEL lief en dat betekent vaak best veel voor me
dus ik zou gwn vragen of zegge (terwijl je het doet) 'als je iets niet wil moet je het zeggen hoor'
dan weet ze dat je je ook interesseert voor wat ZIJ wil ...
maar ik zou het wel proberen aangezien jullie inderdaad 17 en 19 zijn
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 08:38
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Ik zou ook gewoon verdergaan, mocht ze dan op 1 of andere manier laten blijken dat ze het niet wil, dan gelijk stoppen en haar verder ook niet opdringen.

Ik zou het gewoon doen zonder te vragen. of op een ander moment er een gesprek over hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 10:19
Verwijderd
Idd, gewoon voorzichtig voelen en ophouden als blijkt dat ze niet wil. Of het gewoon vragen, hoe zij dat allemaal ziet en wat zij wil (maar dan liever als je gewoon ligt te knuffelen en kletsen ).
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 11:51
serac
serac is offline
Gewoon doen, en ophouden of ff wachten als ze dat aangeeft ( moeilijk hoor, voor mannetjes !).
Jullie zijn oud genoeg, en kennelijk vrij en vrijerig genoeg met elkaar, je zult elkaars' reacties, ook klaar komen, dan wel kennen.
Tip : slaap je ook met haar, in plaats van alleen op haar kamer (ander bed) ? Dan is het hartstikke fijn om lepeltje te liggen, naakt, te vrijen zonder neuken, soezen, inslapen en haar 's nachts in haar slaap geil te maken, zowel met je vingers op/in haar vagina, als met je penis tussen haar dijen en je eikel tegen haar klit aan. Doorstoten is dan heel makkelijk mits ze nat is. Zo ben ik ontmaagd, zonder daarop uit te zijn geweest, het was fantastisch.

Laatst gewijzigd op 27-05-2010 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 12:05
Verwijderd
Ja dat vind ik nog steeds een nare manier en zeker niet aan te raden, serac, iemand zou dat net zo goed kunnen ervaren als een vorm van verkrachting omdat je er niet bewust bij bent
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 13:35
Superanoniem
Superanoniem is offline
gewoon doen... Als ze het niet wilt merk je het wel, of ze zegt het...
Oud 27-05-2010, 13:36
Superanoniem
Superanoniem is offline
Citaat:
Gewoon doen, en ophouden of ff wachten als ze dat aangeeft ( moeilijk hoor, voor mannetjes !).
Jullie zijn oud genoeg, en kennelijk vrij en vrijerig genoeg met elkaar, je zult elkaars' reacties, ook klaar komen, dan wel kennen.
Tip : slaap je ook met haar, in plaats van alleen op haar kamer (ander bed) ? Dan is het hartstikke fijn om lepeltje te liggen, naakt, te vrijen zonder neuken, soezen, inslapen en haar 's nachts in haar slaap geil te maken, zowel met je vingers op/in haar vagina, als met je penis tussen haar dijen en je eikel tegen haar klit aan. Doorstoten is dan heel makkelijk mits ze nat is. Zo ben ik ontmaagd, zonder daarop uit te zijn geweest, het was fantastisch.
Bedoel je als ze slaapt? Want dat is zielig voor haar!
Oud 27-05-2010, 13:59
b00mbap
b00mbap is offline
Citaat:
Sorry, maar what the fuck?
Oud 27-05-2010, 15:43
serac
serac is offline
Citaat:
Ja dat vind ik nog steeds een nare manier en zeker niet aan te raden, serac, iemand zou dat net zo goed kunnen ervaren als een vorm van verkrachting omdat je er niet bewust bij bent
in mijn geval niet hoor ; we waren (zijn) het helemaal eens ; en ik werd gauw genoeg wakker hoor ;
als je het als verkrachting ziet, ga je toch ook niet met iemand slapen ? ik niet
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 16:49
Qimm
Qimm is offline
als ik met iemand ga slápen verwacht ik geen piemel in me, dat zou ik ook niet waarderen
Oud 27-05-2010, 16:55
Verwijderd
Ik heb die discussie wel eens met mijn ex gehad, hij vond het belachelijk dat ik zelfs maar aan verkrachting kon denken in die context, maar dat was toen en is nog steeds wel mijn eerste associatie. Gewoon omdat ik als ik slaap echt niet bewust aanwezig ben en dus niet kan laten merken dat ik wil of op een andere manier toestemming geven. Omdat het stiekem is. Omdat hij er even gauw een piemel in wil stoppen. Ik weet het niet, maar ik zou het denk ik niet waarderen, behalve als ik van tevoren had gezegd dat ik dat wel een leuke verrassing zou vinden.

Maar daar komt nog bij dat ik als ik echt diep slaap echt geërgerd reageer op aanrakingen, helemaal zulke intieme. Maar ik zou er sowieso niet doorheen kunnen slapen want ik word al wakker als hij zich omdraait, laat staan als hij me aanraakt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2010, 19:06
ananasboom
ananasboom is offline
Bedankt voor de reacties dames!
Wordt dus maar voorzichtig proberen als het moment daar is

De tip van serac ga ik maar niet in praktijk brengen. Niet helemaal mijn ding
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten