Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2002, 15:31
J182
J182 is offline
eej

ik heb dus voor bijna 2 maanden een vriendinnetje, en het enige wat we hebben gedaan is tot nu toe zoenen en onder haar shirtje. Maar ik wil beswel graag verder, alleen zij is een beetje terughoudend *denk ik*. Ik weet wel dat ze zichzelf niet zo mooi vind, maar complimentjes maken om haar losser te maken helpen niet! Ze is beswel nuchter enzo.
Nou zie ik haar binnenkort weer (we zien elkaar meestal alleen in de pauze op school enzo, want we wonen best ver uit elkaar), en dan wil ik toch een stapje verder. Ik weet wel dat zij er op zich klaar voor is, want haar borsten mocht ik al meteen aanraken...
Goed, beetje rare topic dus, maar weet iemand wat ik het beste kan doen om die dag leuker te maken voor ons beide, op sexueel gebied?

Danku

[Dit bericht is aangepast door J182 (22-01-2002).]
Oud 22-01-2002, 16:23
durex
durex is offline
vraag gewoon of ze verder wil
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 16:34
J182
J182 is offline
Maar als ik het vraag, lult ze daar heel makkelijk om heen. maarja, dat ze wel klaar is om verder te gaan.. dat voel ik gewoon. heel raar. maar ik moet een soort grens doorbreken, en ze verwacht ook van mij dat ik dat doe, maar ik weet niet hoe.

Als je het nog volgt.
Oud 22-01-2002, 17:05
girl4you
girl4you is offline
je moet het toch blijven vrage en als ze er weer omheen lult dan onderbreek je haar gewoon en zeg je dat je het nu zeker wilt wete en dat ze er niet omheen moet lulle en dan zeg je dat jij wel verder zou wille gaan maar dan moet zij het ook wille...je kan moeilijk opeens haar beginne te strele ergens waar ze niet wilt ... je kan het beste toch vrage ..alweer
Oud 22-01-2002, 17:48
dwerg
dwerg is offline
vraagt het eerst en als ze erom heen gaat lullen dan hou je er over op of je kunt een keer gewoon verder gaan en dan hoor je vazelf wel of het mag of nie!!!!!
Oud 22-01-2002, 18:05
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Je streelt haar gewoon voorzichtig op een erogene zone en vraagt dan of ze dat fijn vind.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 18:59
sniker
sniker is offline
laat ik het zo stelle als je te ver gaat laat ze dat zeker wel merken.

en als ze zelf niet eerder gezegd heeft da ze da nie wil zal ze vast wel zeggen dat ze het niet wil en waarom niet.

en terughoudend kan ook zijn dat ze niet pretig voelt als je het erover hebt maar dat ze misschien wel wil
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:04
sniker
sniker is offline
laat ik het zo stelle als je te ver gaat laat ze dat zeker wel merken.

en als ze zelf niet eerder gezegd heeft da ze da nie wil zal ze vast wel zeggen dat ze het niet wil en waarom niet.

en terughoudend kan ook zijn dat ze niet pretig voelt als je het erover hebt maar dat ze misschien wel wil
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:07
noukkk
noukkk is offline
praat eens met haar erover... wat zei nauw eigenlijk wil... je kunt niet zomaar aannemen dat ze er klaar voor is...

en anders ga je steeds een klein stapje verder en kijk je wat haar reactie is... en vraag steeds of zei het wel oke vind wat je doet...

Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:08
sniker
sniker is offline
ps als je haar weer ziet zou je kunne proberen of je haar bh mag losmaken(als je da nog nie gedaan heb) en dan zou ik zeggen is de volgende stap kussen cq likken van haar borsten
daarna zou ik toch ff weer geduld hebben als zij dan niet meer wil doen
als zij het fijn vind zou je de volgende keer haar op een stoel(of rand van bed) kunnen zetten en als je haar borsten dan kust zachtjes met je lijf tussen haar benen op en neer gaan (wel subtiel natuurlijk)
dan merk je echt wel of zij ook wil of niet
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:11
sniker
sniker is offline
Citaat:
noukkk schreef:
praat eens met haar erover... wat zei nauw eigenlijk wil... je kunt niet zomaar aannemen dat ze er klaar voor is...

en anders ga je steeds een klein stapje verder en kijk je wat haar reactie is... en vraag steeds of zei het wel oke vind wat je doet...

ik ben het met da vragen niet helemaal eens als je da kontinu doet is da een beetje irritant voor haar (lijkt net of je gelijk meer wil)
Met citaat reageren
Oud 22-01-2002, 19:31
J182
J182 is offline
mjaaaaah ik denk dak t er eerst over ga hebben, dat ze weet dat het speelt. en dan als we aant zoenen zijn ofzo ga ik steeds beetje verder en vraag ik of zij zich daar prettig bij voelt. Denk dat dat het beste werkt. En ja, ze wil denk ik wel omdat ze een tijdje geleden uit eigen iniatief ging droogneuken, alleen net TE kort. Jeweetwel .

Mensen bedankt voor de hulp!!

Regels voor berichten