Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Verkiezingen 2010

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2010, 17:20
sharcy15
sharcy15 is offline
Vandaag gespot

http://www.youtube.com/watch?v=WhHzsm6O28Y
Advertentie
Oud 08-06-2010, 18:47
MiBe
MiBe is offline
Ik vol verwachting kijken, viel flink tegen dus. Vond er niet veel aan.
Verder vind ik PvdD sowieso hard falen eigenlijk.
Oud 08-06-2010, 18:56
Kitten
Kitten is offline
Ik sta het filmpje onder voorbehoud even toe, toch heb ik het idee dat dit meer met vernieling, dan met politiek te maken heeft. Nogal grote faal.
Oud 08-06-2010, 18:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Beetje jammer inderdaad.
Oud 08-06-2010, 19:00
Soundwave
Soundwave is offline
Ik vind het ook niks, maar iedere partij doet het, kinderachtig gedoe. Ludiek op een foute manier.
Oud 08-06-2010, 19:05
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
zeer vette actie jezus overdrijven is ook een kunst he
Ik vind het vernielen van een verkiezingsbord nou niet direct zo heel bijzonder. Het zijn niet eens echte duiveflatsen want die gasten zaten het bord zelf te bekladden
faal
Oud 08-06-2010, 21:13
Uice
Uice is offline
Waarom bekladden ze nou Pecthold, Cohen en Halsema? Zonder hen gaat de de PvdD helemaal niets bereiken.

Bovendien hebben de meeste Amsterdammers een hekel aan duiven, dus als de duiven voor een bepaalde partij zijn, is dat bepaald geen argument om erop te stemmen.
Oud 08-06-2010, 22:36
arPos
arPos is offline
schijnt de laatste rage te zijn.

Idolsgeneratie
Oud 18-06-2010, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ik sta het filmpje onder voorbehoud even toe, toch heb ik het idee dat dit meer met vernieling, dan met politiek te maken heeft. Nogal grote faal.
Vind het wel raar dat filmpjes waarin het plegen van strafbare feiten wordt aangeprijst, opgehemeld, en wordt verheerlijkt zomaar op dit forum gepost mogen worden.

Afgezien van de discussie of dit vernieling is of niet:
- Overplakken mag niet (ook niet met stront)
- Je mag niet het halve of hele verkiezingsbord volhangen met de posters van jouw politieke voorkeur.

Dat zijn strafbare feiten.
Oud 19-06-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Vind het wel raar dat filmpjes waarin het plegen van strafbare feiten wordt aangeprijst, opgehemeld, en wordt verheerlijkt zomaar op dit forum gepost mogen worden.
Als het discussiewaarde heeft, dan moet het kunnen.
Oud 25-06-2010, 16:39
MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
Waarom bekladden ze nou Pecthold, Cohen en Halsema? Zonder hen gaat de de PvdD helemaal niets bereiken.

Bovendien hebben de meeste Amsterdammers een hekel aan duiven, dus als de duiven voor een bepaalde partij zijn, is dat bepaald geen argument om erop te stemmen.
Inderdaad zeg. Hoe dom kan je zijn, ga je de posters van je bondgenoten bekladden
Oud 25-06-2010, 21:33
Martiño
Martiño is offline
Ik vraag me af hoeveel bondgenoten Thieme bij PvdA en GL heeft, want zij verliezen hun stemmen aan de PvdD.
Oud 26-06-2010, 13:24
MizZoo
MizZoo is offline
Citaat:
Ik vraag me af hoeveel bondgenoten Thieme bij PvdA en GL heeft, want zij verliezen hun stemmen aan de PvdD.
Wijst maar weer aan dat het gedachtegoed goed overeenkomt. Het is geen spelletje ofzo, de PvdA en GL zijn gaat de PvdD echt niet als vijand zien als stemmers overstappen, zou nogal kinderachtig zijn.
Advertentie

Regels voor berichten