Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=02GI7U4SFas Nee. Gatver. Een meisje beffen die voluit ongesteld is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor 1000 euro Miekje in de tet knijpen? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nee. In een lichte kelder misschien wel, en als ik iets van een tekenblokje had al helemaal. Maar een donkere kelder, dan heb je qua zintuigen alleen je tastzin nog, met misschien gehoor, als je zelf lawaai gaat maken. Als je weinig impulsen van buitenaf hebt dan hebben je hersenen zoiets van 'o okay, we verzinnen zelf wel wat' en ga je aan 't trippen. En ik weet waar de mijne toe in staat zijn dus ik geef ze die vrijheid liever niet
![]() Dertig dikke vliegen doodslaan met je blote handen? Je zit dan in een kamer waar ze in rondvliegen en je moet ze ook zelf vangen. Je hebt wel onbeperkt de tijd, als je er heel lang over doet krijg je ook wat te eten enzo, maar als je de kamer uit gaat heb je verloren en krijg je 't geld niet. Er is voor de rest niks in de kamer, behalve jou en de vliegen dan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Voor 1000 euro een kogelvis eten een in louche restaurant. |
![]() |
|
Ik eet graag voedsel dat ik niet lust, ik voel me dan stoer en een doorzetter! Dus dat zou ik zeker doen!
edit: nee. Voor 1000 euro een maand lang steeds te weinig eten en drinken en het te koud of te warm hebben en dingen doen waar je je zeer ongemakkelijk bij voelt en een maand lang compleet oncomfortabel zijn? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, dat is 100 per dag. In je slaap knuffel je doorgaans niet, dus dan wordt het rond de 7 mensen per uur. Is best haalbaar. Dus ja, waarom niet. 1000 euro
![]() Zou je voor 1000 euro meedoen aan een soort sociaal experiment, waarbij er drie maanden lang een man is die opeens uit de bosjes kan springen, met als doel je te laten schrikken? Je moet ook je sleutels afgeven dus het kan ook in je eigen huis gebeuren, maar het is een degelijk wetenschappelijk experiment, dus die man wordt streng gecontroleerd op dat hij geen dingen jat enzo. [edit] Het is ook een enge man. Je moet eerst beschrijven wat voor man je eng zou vinden en dan gaan ze die namaken, zeg maar. Laatst gewijzigd op 07-04-2010 om 23:14. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In 1,5 minuut de A5 afrijden in een snelle auto? De A5 is 7 km lang en je zou er dus ruim 250 km/u moeten rijden. De weersomstandigheden bepaal je zelf; de boetes enzo zijn voor jou rekening. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zou jij het doen #3 Verwijderd | 500 | 28-06-2010 20:24 | |
De Kantine |
zou jij het doen? #2 Verwijderd | 500 | 31-05-2010 13:04 | |
De Kantine |
Wat zou jij doen? Verwijderd | 20 | 16-04-2010 13:01 | |