Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Er zit nog iets tussen skinny en baggy in. Baggy is prima om thuis te hangen of even te gaan shoppen maar om er in naar werk/school/uit/whatever te gaan...... ![]()
|
Verwijderd
|
De voorbije 20 jaar is de samenlevingntuurlijk wel vercasualt. Er was wel degelijk een tijd waarin je niet met zo'n kleding op school moest aankomen. Ik als *uhum* oude zak ga mij verder niet uitspreken over of het nu wel of niet veroorloofd is zo gekleed op school/op het werk toe te komen.
Maar ik zie dus net als Erato die baggy jeans als louter vrijetijdskleding. Ik zou bij mijn klanten ook niet verschijnen, met mijn dracula smoking aan en mijn vampiertanden in. Dus is het mijns inzien ook niet gepast om zo slordig bij de klaten af te komen. ![]() Maar daar ging dit topic neem ik aan ook niet over, ofwel? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben blij dat ik nu eindelijk broeken heb die blijkbaar modieus zijn...
Nu draag ik een Lucky 13 heren spijkerbroek. Erg wijd en 'boyfrienderig'. Hij is alleen best oud en heeft nu een lelijke stonewashed kleur. Kan dat nog?
|
Verwijderd
|
^ dat kan écht niet hoor, Trimm
![]() ik heb nog allemaal broeken van toen ik alleen maar wijde zooi droeg, dus allemaal boyfriend jeans. ik draag ze alleen tijdens stage en tijdens klussen. soms in de zomer, maar wel altijd met iets straks erboven, anders lijk ik net een vuilniszak. |
![]() |
|
Heb al zo lang ik me kan heugen altijd al zo'n broek gehad (voordeel van een grote broer met prima smaak), al is het maar om in te klussen of om naar werk aan te trekken. Wat mij betreft dus geen modegril en ook niets om iedere dag te dragen, maar desalniettemin leuk dat het nu alom hip gevonden wordt
![]()
|
Jongens, het gaat over jeans, niet over wandelstokken, gaatjeshemden of mannenrokken.
Ontopic aub. ![]() Ik moest trouwens ineens denken aan de fijne jaren '90, toen deze broeken ook ineens helemaal hot waren voor vrouwen: ![]() Alles komt terug.
|
Maar het zit wel lekker. Ik liep toen in wijde broeken en nu nog steeds.
Baggy trousers ftw. De hele hype vind ik eigenlijk wel stom though. Dat je ineens élke celebrity erin ziet lopen terwijl ze een maand ervoor nog alleen uberstrakke dingen om hun kont hadden. Maar ja, dat is mode. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding-ergernissen en wansmaak in het algemeen. Verwijderd | 500 | 23-12-2013 08:33 | |
Lifestyle |
Wat draag je vandaag ? ThaOMG | 500 | 29-04-2010 15:47 | |
De Kantine |
Saailence of the Lambs #952 Verwijderd | 500 | 11-04-2010 16:02 | |
Lifestyle |
Het algemeen- HOT or NOT - topic Verwijderd | 154 | 06-06-2009 19:55 |