Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2010, 22:12
skaz
skaz is offline
Ik was dus op een schooltrip naar het buitenland voor 5 dagen.

Ik vond de eerste dag mijn kamer niet zo leuk dus had ik gevraagd of ik met twee meisjes op de kamer mocht (waar ik al mee omging omdat ze in me klas zaten). Daar had zij geen probleem mee zei ze, Maar dan moesten we wel samen in een twijfelaar slapen. We hadden die avond nog wat gedronken. En uiteindelijk zijn we toen met elkaar in een twijfelaar gaan slapen. Toen hebben we voor de grap met elkaar lepeltje lepeltje gelegen voor heel kort.

Volgende dag was weer een beetje hetzelfde verhaal. We hebben toen weer even lepeltje lepeltje gelegen. (maar ik kan dus niet zo goed slapen zo dus stopte ik daar snel weer mee)

Volgende dag vroeg ik dus of we weer lepeltje lepeltje gingen liggen maar dat wou zij niet meer. En de dagen daarop ook niet meer. De laatste dag deed was ze ook nog eens best wel chagrijnig kreeg ik hele korte reacties als ik wat tegen haar zei.

Daarna waren we dus weer op school maar nu doet ze een beetje ontwijkend tegenover mij. Terwijl ik er juist achter ben gekomen dat ik haar eigenlijk wel leuk ben gaan vinden tijdens die schoolreis. Wat moet ik hier nu mee? Zij is ook de persoon waarmee ik veel om ga in mijn klas dus ik vind het een beetje moeilijk om haar te ontlopen. Moet ik dan maar iemand anders gaan zoeken om mee te praten?

Sorry, als het een beetje vaag verhaal is en ik dingen weg laat. Ik wil het namelijk niet een te lang verhaal laten worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2010, 22:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik denk dat zij dat lepeltje lepeltje liggen en het feit dat jij niet lang zo wilde liggen als een afwijzing voelde. Dus ik denk dat ze je uit de weg gaat, omdat ze zich afgewezen voelt en zij misschien ook wel wat meer wilde.

Maar ehm, bij je nickname staat dat je 25 bent, is dit niet een beetje kinderachtig gedoe rond deze leeftijd nog?
Als je haar leuk vindt, stap er dan op af. En als je dat niet wil vertellen kun je op zijn minst vragen waarom ze zo ontwijkend doet.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat zij dat lepeltje lepeltje liggen en het feit dat jij niet lang zo wilde liggen als een afwijzing voelde. Dus ik denk dat ze je uit de weg gaat, omdat ze zich afgewezen voelt en zij misschien ook wel wat meer wilde.
Ik denk precies andersom, dat ze het eerst wel lachen vond met een gewone vriend maar dat ze op een gegeven moment zich ongemakkelijk begon te vinden omdat jij het duidelijk wel erg leuk vond en ze niet wil dat jij haar leuk vindt, want zij vond jou niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2010, 11:40
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik denk precies andersom, dat ze het eerst wel lachen vond met een gewone vriend maar dat ze op een gegeven moment zich ongemakkelijk begon te vinden omdat jij het duidelijk wel erg leuk vond en ze niet wil dat jij haar leuk vindt, want zij vond jou niet leuk.
Dat kan natuurlijk ook, moeilijk in te schatten vanaf hier.

Maar feit blijft; ik vind het nogal kinderachtig voor een man van 25 om dit als 'probleem' te beschouwen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten