Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2014, 14:01
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Hoi..

Uhmm, ik heb een probleem, ik ben bang om naar school te gaan. Dit komt omdat ik een soort lievelingetje in de klas ben en... me leraar dan ook erg raar doet.

Hij zit de hele tijd aan me. En vorige keer zat hij aan me borsten.

Ik voel me heel ongemakkelijk en ik weet niet wat ik moet doen.

Pleasehelp!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-02-2014, 14:12
Verwijderd
Als je nou eens je verhaal helemaal aan de directie uitlegt of aan je mentor, komt het vast wel goed, de leraar kan hiervoor ontslagen worden of een andere straf krijgen, het moet toch zeker niet zo zijn dat jij het niet meer naar je zin hebt op school door je leraar?
Met citaat reageren
Oud 02-02-2014, 14:25
bloodyb
bloodyb is offline
Een leraar hoort zijn handen natuurlijk thuis te houden. Zeg tegen hem dat je het niet prettig vindt dat hij aan je zit. Als je dat niet durft stap dan naar je mentor of zeg het tegen je ouders. Echt doen hoor!
Oud 02-02-2014, 16:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wat bloodyb al zegt: Hij hoort zijn handen thuis te houden! Zeg hem duidelijk dat je er niet van gediend bent en stap naar je mentor of een andere docent die je vertrouwt.
Iemand die zulke dingen doet hoort niet op een school te werken.
Wie weet doet hij dit ook bij andere meisjes en misschien durven zijn ook niks te zeggen. Wees niet bang en vertel dit aan iemand, zo help je misschien een ander, maar in ieder geval jezelf.
Oud 02-02-2014, 17:24
Verwijderd
Dit is ook een keer bij een goede vriendin van me gebeurd en ze durfte dit niet te zeggen, toen ben ik naar de directie gegaan, heeft de directie hem erbij gehaalt, die politie op school laten komen en is hij meteen onstlagen en meegenomen, ze heeft daarna nooit meer last van hem gehad, dus je kunt dit gerust op school zeggen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2014, 21:59
Verwijderd
Als je er niet met je mentor over durft te praten kun je evt ook naar de vertrouwenspersoon gaan.

En daarbij wat de rest ook zegt: hij heeft niet het recht om aan je te zitten! Sta het niet toe maar kom in actie, want dit stopt echt niet vanzelf hoe graag je dat misschien ook zou willen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 16:24
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Ja, maar hij dreigt met dat hij me gaat verkrachten ofz als ik hwt zeg!!!!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 20:19
bloodyb
bloodyb is offline
Als hij dat gaat zeggen is dat juist een reden om er met iemand over te gaan praten!
Oud 06-02-2014, 20:24
Verwijderd
zodra je het tegen iemand zegt met 'macht', dus een vertrouwenspersoon of een mentor, en je zegt er ook bij dat hij met verkrachting heeft gedreigd (heeft hij dat echt gezegd of dénk je dat hij dat dan zou zeggen?) dan wordt er meteen actie ondernomen en krijgt hij absoluut niet de kans om het nog eens te doen. Dus als hij dreigt met dingen moet je je proberen daar niks van aan te trekken, maar het juist zien als een reden om nog veel sneller naar iemand toe te stappen!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2014, 16:50
HebGeenIdee
HebGeenIdee is offline
Wauw egt kut leraar hb je dat deed zo'n leraar ook bij me vriendin, maar idd gwn zegge tegen mentor of ouders of directie of wie dan ook wat dat mag ie niet doen
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 23:28
arPos
arPos is offline
dat gelul hierboven overslaan en direct aangifte doen.

hoe langer je niets doet des te verder hij gaat proberen te gaan en laten we dat gewoon niet doen.
Oud 03-04-2014, 13:13
DEE-no
DEE-no is offline
Citaat:
Een leraar hoort zijn handen natuurlijk thuis te houden. Zeg tegen hem dat je het niet prettig vindt dat hij aan je zit. Als je dat niet durft stap dan naar je mentor of zeg het tegen je ouders. Echt doen hoor!
Hier ben ik het ook volkomen mee eens!
In zo'n situatie zou ik meteen mijn ouders ingelicht hebben. Samen met je ouders kan je dan de volgende stappen ondernemen. Dan sta je er namelijk niet alleen voor!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 22:07
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Je hebt zelf een borderline-persoonlijkheids-stoornis in ontwikkeling. Over je docent is niets te zeggen.
Ga naar de school-counsellor, en vraag hoe je om kan gaan met je emotionele problemen.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2014, 22:32
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Je hebt zelf een borderline-persoonlijkheids-stoornis in ontwikkeling. Over je docent is niets te zeggen.
Ga naar de school-counsellor, en vraag hoe je om kan gaan met je emotionele problemen.
Waar haal je dat in godsnaam nou vandaan wijsneus?!
Oud 06-04-2014, 13:48
arPos
arPos is offline
wauw waitwhat? ... ben jij de leraar in kwestie ofzo ESCLEPIOS
Oud 18-04-2014, 14:40
PatrickH
PatrickH is offline
Citaat:
Hoi..

Uhmm, ik heb een probleem, ik ben bang om naar school te gaan. Dit komt omdat ik een soort lievelingetje in de klas ben en... me leraar dan ook erg raar doet.

Hij zit de hele tijd aan me. En vorige keer zat hij aan me borsten.

Ik voel me heel ongemakkelijk en ik weet niet wat ik moet doen.

Pleasehelp!!
Direct melding van maken bij mensen die je vertrouwd
't mag niet verder gaan.

Word er niks aan gedaan bel mij dan maar op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten