ookal zeggen ze dat je niveau 4 of iets niet kan halen, als jij gewoon wat harder je best doet,
je leert wat langer, en je schroeft eventueel je nederlands of engels wat bij(of iets anders wat je moeilijk vind),
dan kun jij dat zeker!
laat je nooit de grond induwen door met wat anderen zeggen, zij geven niet om je en denken; als ik(die mensen) maar alles
voor elkaar krijg. het is natuurlijk erg lastig als je wat trager van begrip bent, maar ik vind niet dat dit
je niveau mag beinvloeden...
tja.. bij mij hebben ze een iq test gedaan op school en ik had zoveel faalangst, dat ik iq 77 heb gehaald. ze wilden me op praktijk onderwijs zetten op vmbo-b.. toen later, toen had ik beter geslapen en had ik geen faalangst meer, hadden ze alsnog een test gedaan en kwam en iq 100 uit, dat betekent mavo niveau(vmbo-t).. en dat is mijn niveau, zoals ook bewezen bij schooladvies en cito(tja ik doe al 3 jaar de mavo met goede rapporten)..
zo zie je maar... niet alles wat iedereen zegt hoeft te kloppen..
als ze zeggen dat je laagbegaafd ben kan dat heel veel pijn doen.. dat heb ik ook ondervonden,
maar gelukkig hebben ze nog eens getest, en dat is een bewijs dat iknormaal begaafd ben..
(gewoon belachelijk wat mensen met je doen allemaal)
ik vind het echt gemeen dat je de cito niet mocht maken.. waren ze bang ofzo dat je hoger ging scoren dan zij dachten?.. mensen kunnen zo gemeen zijn

mischien zat je al wel op kader of t niveau als je die wel mocht maken.
weetje wat ik daarvan vind.. het zijn mensen die verdienen een hoop centen en ja ze doen hun werk maar half, ze denken, ach, ik doe het, en dan verdien ik toch wel me geld.. ook juffen en meesters kunnen heel erg zijn(niet allemaal natuurlijk, je moet net pech hebben)..