Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Verkiezingen 2010

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2010, 23:31
Gus
Gus is offline
http://www.youtube.com/watch?v=UEjNvX6ppas

Ik wilde 'm even delen met jullie. Wat vinden mensen er van? Ik vind het zelf een onwijs grappig filmpje (waarom is Rita "toevallig" ter plaatse bij al die misdrijven, en waarom zit er een stel gekken in het zwembad?). Het doet me denken aan Rembo & Rembo en Monty Python. Misschien wel het slechtste, kinderachtigste en stomste promotie-filmpje voor een politieke partij OOIT. Zo.
Oud 11-05-2010, 06:44
Joostje
Joostje is offline
lol, wat een paniekzaaierij.
Oud 11-05-2010, 11:52
Simon
Simon is offline
Nou, het is in ieder geval een interessante stijlvorm. Die mensen in dat zwembad leveren dramatische beelden op en de geënsceneerde knokscenes had ik nog nooit eerder in een partijfilmpje gezien.

Maar ik weet niet welke wereld zei beschrijft. Laatst was ik nog op het Bevrijdingsfestival in Utrecht: tienduizenden mensen (dronken!!) op een hoop en geen vuiltje aan de lucht. Iedere keer als ik buiten Europa op reis ben geweest en terugkom in Nederland, verzucht ik: "Wat is het hier toch allemaal heerlijk fijn geregeld."

Ik ben echt wel trots op Nederland eigenlijk. Nu al. Moet je nagaan hoe trots ik word als Rita het straks allemaal nog fantastischer gaat maken.
Oud 12-05-2010, 13:10
Uice
Uice is offline
Die witte jongens met een Marokkaans accent die opeens aangesneld komen. Die ambulancebroeders met een rood kruis op de rug. Die politieagenten met die kleine petjes. En: "Dit is Arthur, onze financiële man." En de felheid van Rita als ze zegt: "Dit is Nederland van nu!", niet eens een kloppende zin.

<3
Oud 12-05-2010, 17:39
Erato
Erato is offline
Typisch Nederlands weer, een vrouwtje word voor je neus beroofd en rita helpt haar niet eens
Oud 12-05-2010, 20:37
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Typisch Nederlands weer, een vrouwtje word voor je neus beroofd en rita helpt haar niet eens
Haha, dat dacht ik ook ja.

Ze moet wel heel slechte mediavoorlichters hebben? En ook een heel slechte regisseur, overigens. Onbegrijpelijk dat niemand hier in een vroeg stadium een stokje voor heeft gestoken. Zou dit dan toch wérken onder de achterban van Rita?
Jammer dat ze er bij DWDD vanavond niet éven aandacht aan besteedt hebben. Maar Rita had waarschijnlijk al zo weinig steun dat er geen merkbaar verschil kón optreden.
Oud 13-05-2010, 03:10
Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Slechte, maar lachwekkende promo met alleen maar paniekzaaierij.
Echter denk ik dat dit filmpje wel een bepaalde groep aanspreekt.
Oud 13-05-2010, 10:45
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Nog slechter dan Fitna van meneer Wilders
Hoeveel euro zou dit meesterwerk gekost hebben?
Oud 13-05-2010, 20:23
MizZoo
MizZoo is offline
Ze werd toch ook echt aangevallen tijdens de opname's van dat filmpje? Al hadden ze dat nou als promo-filmpje gebruikt, had een stuk beter geweest.
Oud 14-05-2010, 10:06
Verwijderd
Lol.

De makers van ernst bobbie en de rest schijnen meegeholpen te hebben aan dit filmpje.
Oud 14-05-2010, 15:45
arPos
arPos is offline
Ben vrij erg voor een soort vlakbtw systeem, maar gaat em toch niet worden dit rita.
Oud 14-05-2010, 16:28
ganralph
ganralph is offline
Misschien moeten we naast beroepen als advocaat en arts het beroep "filmmaker" ook maar een beschermde titel maken in Nederland.
Oud 14-05-2010, 20:20
Uice
Uice is offline
Waarschijnlijk is dat filmpje gewoon gemaakt door een linkse rakker die TON wilde saboteren. "Luister, we huren gewoon een zwembad en dan stoppen we daar allemaal mongolen in, zodat je een woordgrapje kunt maken over dat het water aan de lippen staat. Geloof mij nou, ik zit al twintig jaar in het vak."
Oud 15-05-2010, 10:40
ganralph
ganralph is offline
Als de rechtse rakkers dan maar beseffen dat alle Nederlandse film- en tv-producties er straks zo uit zien als de door sommigen voorgestelde totaalbezuinigingen op kunst en cultuur doorgaan
Oud 20-05-2010, 00:15
Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Citaat:
haha die snackbar overval "en dan wordt de dader in de watten gelegd."

This made my day.
Oud 21-05-2010, 21:40
Verwijderd
huilen met de pet op
Oud 22-05-2010, 14:47
jacobdb
jacobdb is offline
XD dit is gewoon te erg, heb zelfs op de middelbare voor school een nog beter promotie filmpje gemaakt.

Regels voor berichten