Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2010, 17:14
Verwijderd
Advertentie
Oud 13-05-2010, 17:15
Verwijderd
Hoi
Oud 13-05-2010, 17:15
Verwijderd
first noobjes
Oud 13-05-2010, 17:16
Verwijderd
@ Noodles: Ja! Little Phoebe was er ook. We hebben onder andere scheldend geMariokart
Verwijderd
Wint.

Hm, ik vind het eigenlijk wel vreemd dat er beelden van dat 9-jarige jochie zijn uitgezonden, ik bedoel, privacy wordt toch altijd zo belangrijk geacht? En nu weet de hele wereld dat zijn voor en achternaam.
Verwijderd
Citaat:
Ik zal eerlijk bekennen dat ik in de auto heel hard 'pak maar mijn hand' en 'de dag dat alles beter is' meezing. Maar dan houdt het echt op
dan ken je meer dan ik dus ik kan kaarten gaan bestellen?
Verwijderd
Zou je LP doen Stef?
Verwijderd
Citaat:
Zou je LP doen Stef?
Wie is LP?
Oud 13-05-2010, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Wint.

Hm, ik vind het eigenlijk wel vreemd dat er beelden van dat 9-jarige jochie zijn uitgezonden, ik bedoel, privacy wordt toch altijd zo belangrijk geacht? En nu weet de hele wereld dat zijn voor en achternaam.
Media does not care.
Verwijderd
Citaat:
Wie is LP?
Die stomme tovenaar.
Verwijderd
Oh, Little Phoebe! Nee, ik ben geen lesbo.
Verwijderd
Citaat:
@ Noodles: Ja! Little Phoebe was er ook. We hebben onder andere scheldend geMariokart
Ah gezellig
Verwijderd
zij ook niet
Oud 13-05-2010, 17:18
Verwijderd
Waarom vraag je het dan?
Oud 13-05-2010, 17:19
Verwijderd
Ik regel chickies voor mijn tovenaar.
Verwijderd
Citaat:
Media does not care.
Nou, bij verdachten wel, en dan mogen er ook geen beelden worden uitgezonden. Waarom dan wel van rampslachtoffers?
Verwijderd
Citaat:
Nou, bij verdachten wel, en dan mogen er ook geen beelden worden uitgezonden. Waarom dan wel van rampslachtoffers?
Ik... heb geen idee N00dles.

Zal even Media bellen, momentje.
Oud 13-05-2010, 17:20
Tink*
Tink* is offline
Ik vind Nick en Simon stiekem wel grappig. Hebben jullie die fans ep gezien over hun fan? De fanclub zei toen dat ze had beweerd zwanger te zijn van Nick en toen dacht ze dat Nick dat ook dacht en ging ze naar z'n huis en iets bij z'n optreden doen en toen liet hij haar verwijderen, geloof ik.
Oud 13-05-2010, 17:20
Verwijderd
Ik vind Simon heel erg heet.
Oud 13-05-2010, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Ik... heb geen idee N00dles.

Zal even Media bellen, momentje.
Ik lees steeds Medeia
Oud 13-05-2010, 17:24
Rivka
Rivka is offline
Ja ik ook, ik moest 'm 2x overlezen . Heeft die trouwens een ban aangevraagd ivm studie?
Verwijderd
Citaat:
Ik lees steeds Medeia
ik ook ze zei op msn dat ze ons heel erg miste en dat ze nog steeds niks aan dr studie doet, dus dat het enige voordeel is dat ze nu op tijd naar bed gaat
Verwijderd
Citaat:
Bij verdachten is er ook geen wet tegen het vermelden van de naam. Voor beelden moet je toestemming hebben, maar dat hebben ze vermoedelijk wel.
Oud 13-05-2010, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik lees steeds Medeia

Criminelen niet omdat er mensen zijn die hun misschien opzoeken en klappen willen geven, wraak enzo. Een slachtoffer.. "dat mag, die heeft geen bedreigingen"
Oud 13-05-2010, 17:27
Rivka
Rivka is offline
Ik heb net een paar artikeltjes over Maria Mosterd gelezen en ik snap er nog steeds niks van, die moeder had de school aangeklaagd en wilde 50.000 euro zien maar ze konden gewoon aantonen dat Maria helemaal niet veel had verzuimd. En dat kind ging elk jaar gewoon over! Dat had toch nooit gekund... En ik had ook gelezen dat ze helemaal geen aangifte hadden gedaan!
Die uitgever schaamt zich vast kapot .
Oud 13-05-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net een paar artikeltjes over Maria Mosterd gelezen en ik snap er nog steeds niks van, die moeder had de school aangeklaagd en wilde 50.000 euro zien maar ze konden gewoon aantonen dat Maria helemaal niet veel had verzuimd. En dat kind ging elk jaar gewoon over! Dat had toch nooit gekund... En ik had ook gelezen dat ze helemaal geen aangifte hadden gedaan!
Die uitgever schaamt zich vast kapot .
Mja, of ze wisten wel dat het gelul was en hoopten gewoon veel boeken te verkopen (hetgeen gelukt is).
Oud 13-05-2010, 17:29
Verwijderd
Citaat:
zij ook niet
Ze beweert dat ze bi is.
Oud 13-05-2010, 17:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik ook ze zei op msn dat ze ons heel erg miste en dat ze nog steeds niks aan dr studie doet, dus dat het enige voordeel is dat ze nu op tijd naar bed gaat
Oud 13-05-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Bij verdachten is er ook geen wet tegen het vermelden van de naam. Voor beelden moet je toestemming hebben, maar dat hebben ze vermoedelijk wel.
Oh.

Maar dat ze die toestemming krijgen om die Ruben te filmen (of uberhaupt met achternaam te vermelden) is vreemd, aangezien de familie die waarschijnlijk niet heeft gegeven.
Rivka
Rivka is offline
@ Kazet: Dat zou wel erg dom zijn hoor. En ach, die uitgever is misschien ook niet helemaal fully to blame, want iedereen geloofde het en niemand ging er verder diep op in. Alhoewel het wel bizar stom is dat die man niet eerst wat research deed voor hij die leugens drukte.

edit: Dat geld zullen ze nu allemaal aan die jongen moeten teruggeven omdat die Maria heeft aangeklaagd. Arme vent.
Verwijderd
Citaat:
Ze beweert dat ze bi is.
I know Kazet!

Hoe is jou hemelvaart tot nu toe dan?
Verwijderd
Citaat:
Wint.

ook heerlijk dat ze doen alsof er nog geen gegevens bekend zijn als je incheckt is er bekend wie er aan boord zitten

Nu snap ik ergens wel dat ze geen dingen willen vrijgeven/erover praten maar dit is er heerlijk omheen draaien
Oud 13-05-2010, 17:32
Verwijderd
Citaat:

Criminelen niet omdat er mensen zijn die hun misschien opzoeken en klappen willen geven, wraak enzo. Een slachtoffer.. "dat mag, die heeft geen bedreigingen"
Verdachten he, dus niet per definitie criminelen.
Verwijderd
Citaat:
Oh.

Maar dat ze die toestemming krijgen om die Ruben te filmen (of uberhaupt met achternaam te vermelden) is vreemd, aangezien de familie die waarschijnlijk niet heeft gegeven.
Vermoedelijk heeft de voogd van Ruben (waarschijnlijk een ander familielid) die gegeven. Zo niet, dan kan Ruben naar de rechter stappen en eisen dat de beelden niet getoond worden, volgens mij.
Rivka
Rivka is offline
Wow, de enige overlevende is een 9-jarige Ruben.
Mijn broertje is ook 9 en heet ook Ruben .
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
@ Kazet: Dat zou wel erg dom zijn hoor. En ach, die uitgever is misschien ook niet helemaal fully to blame, want iedereen geloofde het en niemand ging er verder diep op in. Alhoewel het wel bizar stom is dat die man niet eerst wat research deed voor hij die leugens drukte.

edit: Dat geld zullen ze nu allemaal aan die jongen moeten teruggeven omdat die Maria heeft aangeklaagd. Arme vent.
Oud 13-05-2010, 17:33
Verwijderd
Citaat:
ook heerlijk dat ze doen alsof er nog geen gegevens bekend zijn als je incheckt is er bekend wie er aan boord zitten

Nu snap ik ergens wel dat ze geen dingen willen vrijgeven/erover praten maar dit is er heerlijk omheen draaien
De gegevens waren blijkbaar niet goed afgestemd, en de informatievoorziening kwam traag op gang. Maar daar hebben we het nu niet over.
Oud 13-05-2010, 17:33
Verwijderd
Dat in de Nederlandse media achternamen niet volledig genoemd worden is gewoon traditie. Toen Theo van Gogh vermoord werd, kon je bijvoorbeeld ook gewoon op de Belg horen dat 'ie Mohammed Bouyeri heet.
Oud 13-05-2010, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Wow, de enige overlevende is een 9-jarige Ruben.
Mijn broertje is ook 9 en heet ook Ruben .
Dan heeft 'ie vast geen vliegangst.
Oud 13-05-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Vermoedelijk heeft de voogd van Ruben (waarschijnlijk een ander familielid) die gegeven. Zo niet, dan kan Ruben naar de rechter stappen en eisen dat de beelden niet getoond worden, volgens mij.
Vage boel. En dat achteraf naar de rechter stappen is ook lekker nutteloos. Dan vind ik het betreffende familielid een domme mongool.
Rivka
Rivka is offline
Oh . Ach, het is ook wel weer ethisch om het niet te vermelden.
Verwijderd
Vind ik ergens wel respectvol @ kazet
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dan heeft 'ie vast geen vliegangst.
Volgens mij heeft hij nog nooit gevlogen. 1x misschien .
Oud 13-05-2010, 17:36
Verwijderd
Je had toch ook dat "Jij moet me majesteit noemen!"-varken dat naar de rechter stapte omdat Geenstijl haar lelijke kutkop durfde te tonen.

@Noodles: de rechter kan dan een boete opleggen en toekomstige uitzending verbieden.
Oud 13-05-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Dat in de Nederlandse media achternamen niet volledig genoemd worden is gewoon traditie. Toen Theo van Gogh vermoord werd, kon je bijvoorbeeld ook gewoon op de Belg horen dat 'ie Mohammed Bouyeri heet.
Mja. En een domme traditie ook, des te meer omdat na veroordeling criminelen alsnog met afgekorte achternaam genoemd worden, want "zo zijn ze nu eenmaal bekend bij het grote publiek, dus dan laten we het maar zo." (uitspraak van een of andere journalist).
Oud 13-05-2010, 17:37
Rivka
Rivka is offline
Die had Pip nog heel lang in d'r sig gequoot .
Oud 13-05-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Je had toch ook dat "Jij moet me majesteit noemen!"-varken dat naar de rechter stapte omdat Geenstijl haar lelijke kutkop durfde te tonen.
Kan wel. Maar het kwaad is dan al geschied, dat is het lullige. En Ruben zal niet zo snel een familielid voor de rechter slepen, lijkt me.
Oud 13-05-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Mja. En een domme traditie ook, des te meer omdat na veroordeling criminelen alsnog met afgekorte achternaam genoemd worden, want "zo zijn ze nu eenmaal bekend bij het grote publiek, dus dan laten we het maar zo." (uitspraak van een of andere journalist).
Ja, dat is wel gek, Mohammed B. is nog steeds Mohammed B., maar Lucia de B. wordt wel opeens Lucia de Berk.
Oud 13-05-2010, 17:39
Rivka
Rivka is offline
Die heeft nu ook een boek geschreven, zag ik in de AKO.
Oud 13-05-2010, 17:39
Rationeel
Rationeel is offline
zo, ik ga eens even lekker uit eten. dat heb ik wel verdiend! letterlijk!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten