Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik gebruik XP (Home) en het scannen met AVG heeft niets opgeleverd. Er zijn wel een goed aantal waarschuwingen, maar dit betreffen alleen cookies en .txt bestanden, geen noemenswaardige bedreigingen.
|
Iets geinstalleerd voordat dit gebeurde? (bijvoorbeeld een codec, browserplugin of iets anders)
Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 08:28. |
![]() |
||
Citaat:
Edit na jouw edit: ik heb WinXP wel ongeveer 3 maanden geleden opnieuw geinstalleerd, maar daarna heb ik direct SP1, 2 en 3 erop gezet (volgens mij, kan ook direct 3 zijn geweest). Daarna programma's die ik er eerst ook op had staan. Edit2: wat ik wel (of eigenlijk niet) heb: ik kan geen films afspelen in WMP, daarvoor missen er codecs, (maakt op zich niet uit, ik gebruik toch liever VLC). Ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft? Explorer sluit zich trouwens vaak af als ik een willekeurig programma open. Soms kan dat Word zijn, soms WMP, soms zelfs alleen Firefox.
Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 08:26. |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer er updates zijn voor Windows, installeer ik die meestal vrijwel direct.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|