Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij in Nederland bent geboren, ben je een tweede generatie allochtoon. Ik ben geboren in Venezuela uit Nederlandse ouders en ben dus geen allochtoon. Geloof ik. Het is nog steeds maandag. |
![]() |
||
Citaat:
En wat nou als jij kinderen krijgt (samen met een Nederlander). Dan is je kind toch allochtoon? (jij bent in het buitenland geboren --> 'één ouder in het buitenland is geboren') Hoe zou je kind ooit allochtoon kunnen zijn als jij dat zelf niet bent (want dan zou iemand dus als allochtoon geboren kunnen worden in Nederland terwijl hij/zij 2 Nederlandse ouders heeft) Ik snap er ook allemaal geen moer van hoor aangezien je zelf waarschijnlijk gewoon een Nederlands paspoort hebt (waarschijnlijk ALLEEN een Nederlands paspoort) |
![]() |
||
Citaat:
Allochtoon heeft verder niks met nationaliteit te maken. Mijn gehele familie is Nederlander altijd geweest ook en toch ben ik allochtoon. Dus ja, je kunt allochtoon zijn als je in Nederland geboren wordt terwijl je twee Nederlandse ouders hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben zelf half Noors, van mijn vader. Maar als ik het aan niemand zou vertellen zou niemand het weten, ik zie er nou niet echt overdreven "Sven" uit of zo. Ik ben ook alleen Nederlandstalig opgevoed, ik kan wel Noors, maar dat is eigenlijk zo
Makkelijk dat Ik het zelf geleerd heb. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Schietpartij op Haagse school Sky Jewel | 500 | 16-01-2004 08:35 | |
De Kantine |
Hakenkruizen in agenda/schriften Nokyaria | 319 | 03-01-2004 17:18 | |
Communisten: Nike voorbeeld goed ondernemerschap Unexplained | 40 | 05-12-2003 13:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslims zweedsmeisje | 136 | 14-05-2002 16:17 | |
Extreem rechts, goed of fout? princesscharming | 71 | 06-03-2002 13:50 |