Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Ze is duidelijk geen kind meer, echt wel een tiener
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@TS: Ik zou er gewoon voor gaan als ik jou was. Je merkt vanzelf wel hoe het loopt. |
![]() |
|
Als het goed voelt, gewoon doen. Hou haar en je eigen grenzen in de gaten, dan is er niets aan de hand.
Wat betreft het puberen: volgens mij is daar geen peil op te trekken. Sommigen zijn volwassen voor hun leeftijd, anderen niet. Tja. Sommigen beginnen met 12 jaar, anderen pas met 16 jaar.
|
Njah, ik zou het niet aanraden. Ik ben zelf 19, en ik vind voor mezelf 16 jaar eigenlijk al iets te jong. Dat is hetzelfde leeftijdsverschil, en dat gaat pas minder belangrijk worden als beide personen al wat ouder zijn. (21 en 24 zal niemand naar omkijken)
|
Ik weet dat ik me op m'n twaalfde heel volwassen vond, daar denk ik nu toch ook iets anders over. Op zich is dat niet erg, het is niet zo dat je trouwplannen aan het maken bent, maar ik zou wel het initiatief wat betreft zoenen etc. bij haar laten.
||
Citaat:
![]() Verder wat I C U zegt: "Als het goed voelt, gewoon doen. Hou haar en je eigen grenzen in de gaten, dan is er niets aan de hand."
|
Ik zeg doen.
![]() Ne kijk, ik snap niet dat mensen er soms zo'n probleem van maken. Maar toen ik 16 was vond ik een meisje van 12 leuk (nu inmiddels 13) en she knowed it. Ik had zelfs veel contact met haar moeder maar het maakt gewoon niet uit. Leeftijd speelt in echte liefde geen rol. ![]() Kijk als jij bijv. 19 bent en je vindt iemand van 10 leuk dan is het een ander verhaal, dan staat het erg raar ja. Maar zelf vind ik het nog wel kunnen.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond oudere jongens ook spannender toentertijd. Nu nog steeds trouwens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gewoon een poging doen, maar besef wel dat het ook mis kan lopen, zorg gewoon dat je eens wat meer met haar omgaat enzo en dat jullie vrienden worden en dat je eens bij haar thuis komt, dan zullen haar ouders en jou ouders er ook minder raar van opkijken als jullie daarna verkering krijgen, de ouders zijn meestal het grootste struikelblok voor veel mensen
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Eten & Drinken |
Enquete over eten (15 vragen) Verwijderd | 3 | 13-12-2011 23:16 | |
Seksualiteit |
vragenlijst voor jongens erikdebruin | 32 | 03-11-2011 17:14 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Enquête vooroordelen Nederlanders t.o.v. Duitsers Fortuna_ | 23 | 07-01-2010 16:32 | |
Algemene schoolzaken |
Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!! Debora v Hoven | 1 | 10-03-2008 17:48 |