Advertentie | |
|
![]() |
|
Dan raad ik je, net zoals bij thedutchguy, deze bij je buurtnerd te brengen. Deze kan bijvoorbeeld met een linux-livecd'tje je data veilig stellen.
Persoonlijk raad ik je niet aan om de reparatie-cd te gebruiken omdat je hiermee naar de fabrieksinstellingen gaat en hiermee dus je persoonlijke data kwijt raakt.
||
![]() |
Citaat:
En wat kan ik nu doen om mijn computer in te komen? |
![]() |
|
Zoals boven aangegeven.
Daarnaast kan de buurtnerd met zijn linux-cd'tje kijken of de harde schijf te zien is. Zo ja, dan kan hij je privedata (bv documenten, mp3's enz) veilig stellen (voor het geval dat het niet goed gaat) en daarna kan hij met ntfsfix (in pakketje ntfsprogs) windows schijfcontrole activeren na de herstart van het systeem.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Medicijnen te laat in ontwikkelingslanden Verwijderd | 26 | 24-06-2009 11:09 | |
Software & Hardware |
[Harde schijf] Consistentie controle MaHo | 11 | 25-11-2005 07:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vind jij van Jezus? see it | 156 | 05-04-2005 10:19 | |
Psychologie |
Zelfanalyse? Verwijderd | 27 | 06-08-2002 09:41 |