![]() |
|
Ik weet niet echt of dit nou op Hardware of Software hoort, maargoed dat zien we later wel.
Ik heb laatst een vastloper gehad (Thanks Norton Antivirus....) en heb dus m'n PC moeten resetten. Sinds die tijd krijg ik telkens bij het opstarten een licht met donkerblauw windows scerm waarop de melding staat dat: Bestandsysteem D: gecontroleerd moet worde.. Bestandstype is NTFS. Schijfruimte wordt op inconsistentie gecontroleerd. Nou, dat wordt dus gedaan en op het eind staat dan; geen problemen gevonden. Echter, dit blijft terugkomen, elke keer dat ik m'n PC opstart... Ik heb een beetje gegoogled en ik denk dat hier wel ongeveer de oplossing staat, maar ik snap er niet veel van. ![]() Weet iemand een oplossing om van die irritante melding af te komen en weet iemand ook waarom die melding komt? (Is mijn schijf misschien zachtjes aan het doodgaan? ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() FreeBSD doet ook een fsck (filesystem check) bij een unclean shutdown. Je wilt namelijk niet met een corrupted filesystem werken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|