Hoi,
Een hele tijd geleden heb ik een hele domme fout gemaakt. Ik weet niet hoe ik het heb kunnen doen, ben van omgeving veranderd, heb het nooit toegegeven, al wist iedereen dat ik het gedaan had. Nu is alles anders en ik ben gelukkig, maar ik ben altijd bang geweest dat het uitkomt en dat mijn werelden verstrengeld raken. Op een gegeven moment zag ik in dat dat zo niet ging en dat ik het toe moest geven. Toen heb ik een brief geschreven met de hele waarheid, maar nooit antwoord gekregen.
Nu is het zusje van iemand die ik kwaad heb gedaan door stom toeval in mijn omgeving beland, en eigenlijk vind ik haar heel aardig. Toch durf ik niet teveel met haar om te gaan, bang dat het uitkomt, bang dat ze alles zal ontdekken. Maar ik wil het toegeven - ik wil het zo graag, maar heb geen idee hóé. Ik durf het gewoon niet - het zusje heeft dan de kans om het iedereen in mijn nieuwe leven te vertellen, en dat wil ik niet kwijt.
Ik weet dat dit verwarrend klinkt, maar wat moet ik nu doen? Het zusje alles vertellen? Weer een brief sturen? Maar ik wil hen daar niet weer lastigvallen met brieven en mails - ze zitten vast niet op me te wachten, en gelijk hebben ze.
Voor de duidelijkheid: ik heb mijn leven gebeterd. Ik zou nooit meer zoiets doen. Maar het blijft spoken - ik ben er wel toe in staat...
Liefs,
Lingelang.
|