Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2010, 19:58
PlayMusic
PlayMusic is offline
Hey, ik heb een klein probleemke
als ik wat heb gedronken begin ik rond iedereen (oke iedereen is wa veel gezegt ma ge snap hopelijk wat ik bedoel) zijn nek te hangen, dit gebeurd eigenlijk als ze me alleen laten.
ik zal even een voorbeeld geven,
op een fuif trapt 1 van men maten het af (persoon 1) en ik blijf daar wachten op ne andere maat vn me (persoon 2) nu tijdens dat wachten komt er een meiske naar me die vraag of ik persoon 1 ken ik zeg ja, zij antwoord ja die zit by my in de klas ik vraag hare naam en die van de vriendin die er bijstaat, ja oke ik laat die na heel ff der bij te staan en persoon 2 komt daar aan met ne groep, zij gaan ergens anders heen ik ga mee en ga later naar huis

nu paar dagen later vraag ik of ze trg mee gaan naar een andere fuif maar ze willen niet.
ik vraag waarom en ze zeggen van ja ge hebt weer ronde de meiskes hun nek liggen hangen, we willen nimmer met u weg
nu die groep waar ik op het laaste bijwas dat zijn de klas genoten van persoon 2 en een van die gasten was de broer van dat meiske dat er bij stond (niet die klasgenoot van persoon 1)
en die zegt van dat ik hun heb liggen iriteren, storen, verleiden of what ever en nu doe die zen klas rot tegen hem

ik heb met die 2 (Persoon 1 & 2) nu tijdelijk geen contact meer, incident is ook meer dan een maand maar ik wil eigelijk wel trg alles zoals ervoor zonder problemen.
ik voel me hier mega rot door mss kan er iemand advies geven wat ik zou kunnen doen

wel in iedergeval moest er iemand antwoorden al ne bedankt op voorhand
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2010, 08:15
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Je bent 19, dan hoort dit niet op T&P!

-> D&A omdat ze er daar misschien meer ervaring mee hebben, anders word-tie wel weer verplaatst.
Oud 13-06-2010, 20:51
Wammus
Wammus is offline
Ik weet niet of je het al gedaan hebt maar je kunt beginnen met het aanbieden van je excuses voor wat je gedaan hebt. Schijnbaar heb je mensen overlast bezorgd en daar lijken excuses mij voor op z'n plaats.

Verder zou ik proberen niet meer zo veel te drinken dat je niet meer weet waartoe je in staat bent. Ik hoop dat je nog weet hoeveel je toen gedronken hebt zodat je nu weet wat te veel is. Blijf daar volgende keer flink onder en dan moet het goed komen lijkt mij.
Oud 15-06-2010, 10:31
Thinus
Thinus is offline
Ik herken dit probleem bij een vriend van mij een paar jaar terug. Hij werd strontvervelend en eigenwijs als hij ging drinken, en dan niet af en toe een keer nee altijd als er gedronken word. Dit is inderdaad erg vervelend als vriend zijnde want je voelt je net een babysitter. We hebben toen ook op een gegeven moment tegen hem gezegd dat we er moe van waren en het niet meer zochten met hem ergens heen te gaan. Daar heeft hij toen wel van geleerd.

Bied inderdaad je excuses aan en gedraag je gewoon als je hebt gedronken en als je niet tegen alcohol kan drink dan niet. Het is ook strontvervelend als een of andere zatlap constant tegen jou aan loopt te lullen en hangen en doen, volgens mij heb je het zelf niet in de gaten dat je andere tot last bent als je hebt gedronken lees ik zo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten