Hey, ik heb een klein probleemke
als ik wat heb gedronken begin ik rond iedereen (oke iedereen is wa veel gezegt ma ge snap hopelijk wat ik bedoel) zijn nek te hangen, dit gebeurd eigenlijk als ze me alleen laten.
ik zal even een voorbeeld geven,
op een fuif trapt 1 van men maten het af (persoon 1) en ik blijf daar wachten op ne andere maat vn me (persoon 2) nu tijdens dat wachten komt er een meiske naar me die vraag of ik persoon 1 ken ik zeg ja, zij antwoord ja die zit by my in de klas ik vraag hare naam en die van de vriendin die er bijstaat, ja oke ik laat die na heel ff der bij te staan en persoon 2 komt daar aan met ne groep, zij gaan ergens anders heen ik ga mee en ga later naar huis
nu paar dagen later vraag ik of ze trg mee gaan naar een andere fuif maar ze willen niet.
ik vraag waarom en ze zeggen van ja ge hebt weer ronde de meiskes hun nek liggen hangen, we willen nimmer met u weg
nu die groep waar ik op het laaste bijwas dat zijn de klas genoten van persoon 2 en een van die gasten was de broer van dat meiske dat er bij stond (niet die klasgenoot van persoon 1)
en die zegt van dat ik hun heb liggen iriteren, storen, verleiden of what ever en nu doe die zen klas rot tegen hem
ik heb met die 2 (Persoon 1 & 2) nu tijdelijk geen contact meer, incident is ook meer dan een maand maar ik wil eigelijk wel trg alles zoals ervoor zonder problemen.
ik voel me hier mega rot door mss kan er iemand advies geven wat ik zou kunnen doen
wel in iedergeval moest er iemand antwoorden al ne bedankt op voorhand
|