Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2010, 23:42
ikonzeker
ikonzeker is offline
hallo,

ik had n vriendin voor 1-2 jaar, ze heeft 2 dagen geleden duidelijk gemaakt dat t over is, omdat het gevoel weg is. nu heb ik van meerdere mensen te horen gekregen dat het verliefdheid gevoel over gaat in ''houden van,, klopt dit? en ze zegt mischien is het een fout die ik maak, mischien is er een kans , de tijd zal het uitwijzen.

hoe denken jullie hierover?

groete
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-06-2010, 00:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jullie hebben een 'break' omdat haar gevoel weg is, denkt ze? Omg, ik heb vamdaag echt exact hetzelfde gesprek gevoerd he!

1. Ben je toevallig ontzettend irritant jaloers? Stop daar dan mee.
2. Hebben jullie vaak ruzie? Probeer rustig te blijven.
3. Denk je dat het niet aan jou ligt? Het ligt wel aan jou. Nouja, deels dan
4. Heeft ze al haar spullen meegenomen of slechts een deel? Als ze al haar spullen heeft meegenomen, heb ik slecht nieuws voor je.
5. Ik zou je graag vertellen dat verliefdheid en houden van anders aanvoelen, maar ik heb nog geen relatie gehad die lang genoeg duurde om die overgang mee te maken, maar het lijkt me wel. Al zouden er toch wat vlindertjes over moeten blijven, vind ik.
Oud 17-06-2010, 00:17
Akhlys
Akhlys is offline
Is het nou 1 of 2 jaar??

Verliefd blijf je niet altijd, dat hoort over te gaan in houden van als alles goed gaat. Er even vanuit gaande dat je 2 jaar met haar hebt gehad, dan moet dat toch wel over zijn gegaan in houden van denk ik. En als dat gevoel bij haar weg is, dan zit je wel enigszins met een probleem. Hoe ik het houden van zou moeten omschrijven weet ik niet (little help here please), maar ik weet wel dat het anders voelt dan verliefdheid.

Verder ben ik het eens met die punten die Little Phoebe opnoemt.
Oud 17-06-2010, 10:13
ikonzeker
ikonzeker is offline
1. Ben je toevallig ontzettend irritant jaloers? NOOIT
2. Hebben jullie vaak ruzie? nooit ruzie, af en toe discussies
3. Denk je dat het niet aan jou ligt? ik zou het niet weten
4. Heeft ze al haar spullen meegenomen of slechts een deel? we wonen niet samen, zij 17 ik 18.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 10:33
Volk
Volk is offline
Ik denk dat haar gevoel weg is. Gewoon zoals ze het zegt. Als het over was gegaan in houden van had ze het echt niet uitgemaakt. Houden van is een veel dieper en rijker gevoel dan verliefdheid.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 15:25
nick1980
nick1980 is offline
Ja. Verliefdheid gaat over in houden van. Op een gegeven moment is het verliefde gevoel gewoon weg. Als iemand het uit maakt kan je nog proberen om erachter te komen waarom (het gevoel weg is). Omdat het gevoel weg is kan ik me persoonlijk wel voorstellen. Maar dat is ook niet altijd te verklaren. Daar is het gevoel voor..
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 16:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik denk dat haar gevoel weg is. Gewoon zoals ze het zegt. Als het over was gegaan in houden van had ze het echt niet uitgemaakt. Houden van is een veel dieper en rijker gevoel dan verliefdheid.
Dit. Op kriebels kun je echt niet teren.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2010, 12:44
arPos
arPos is offline
Citaat:
nu heb ik van meerdere mensen te horen gekregen dat het verliefdheid gevoel over gaat in ''houden van,, klopt dit?
ze vergeten iets, de verliefdheid gaat over in houden van OF er komt niets voor terug
Oud 22-06-2010, 15:57
Janiera
Janiera is offline
Ik heb er jammer genoeg niet veel verstand van.. maar als ze zegt dat ze niks meer voor je voelt moet je dat probeeren te accepteeren. ik weet dat het moeilijk is maar je moet ook verder gaan met je leven.
Er lopen nog genoeg mooie meisjes rond.

Geen hand vol meisjes mar een land vol meisjes,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten