|
|
Bekijk resultaten poll: Thema? | |||
Abstract! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 63.64% |
Open! |
2 | 18.18% |
anders, namelijk: |
2 | 18.18% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik weet het niet. Zolang het maar niet zoiets wordt als 'humor', want dat is vreselijk. ;__;
Oké, nuancering, dat vind ík vreselijk. Bij mijn gedichten dan. ;p Dingen als de opengebarsten lelieknop of de aaneengeweven horizon (om maar niet over zeemannen te beginnen (; ) klinken wel leuk en interessant enzo. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1) niemand mijn gevoel voor humor begrijpt 2) ik altijd meteen boze inboxen krijg, als zou ik een monster zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een heel groot eng gevaarlijk monster met slagtanden en vampirische trekjes die 's nachts in een gevleugelde muis verandert en dan jonge blonde meisjes ontvoert en aan stukken scheurt. Misschien kunnen we jou wel als thema gebruiken. ![]() Achja. Het zal ook niet voor het eerst zijn dat mensen boos worden omdat ik 'n ietwat ironisch grapje maak dat ietwat serieus wordt opgevat. ![]() Maar het abstracte concrete thema vind ik leuk. -wanhopige link naar originele topicinhoud- Vooral met eigen interpretatie dan, dan lijkt het bij mij namelijk écht nergens meer op. xD |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Art wedstrijd - thema's stemmen Verwijderd | 14 | 14-08-2011 23:39 | |
ARTistiek |
Art wedstrijd - thema's Verwijderd | 16 | 10-08-2011 07:58 | |