Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan je vertellen, maak je geen zorgen. In belgie is het strafbaar als je inbreuk pleegt tegen haar wil
Ik las even dit; Seks met minderjarigen. Seksueel contact met een kind beneden de twaalf jaar is zonder meer strafbaar. Ook contact met een jongere tussen de twaalf en zestien jaar is strafbaar maar de politie komt volgens het geldende recht alleen in actie als aangifte wordt gedaan en een klacht wordt ingediend door de jongere, de ouders of de Raad voor de Kinderbescherming. Het is immers niet de bedoeling dat een jongen van zeventien die met zijn vriendinnetje van vijftien naar bed gaat, wordt vervolgd. Strafbaar is de volwassene die seksueel contact heeft met een minderjarige die afhankelijk van hem is: bv. een vader met een dochter of een leraar met een leerling. http://www.hulporganisaties.be/pages...lng=nl&Id=1392 Alleen, het is afhankelijk van het meisje of ze aangfite doet of niet. Overigens, weet het niet zeker Laatst gewijzigd op 06-04-2010 om 14:14. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad. Bovendien, als ze dit toch door willen zetten en het tot een strafzaak willen brengen, is de kans iets te groot dat ze een rechter tegenkomen die het in zijn geheel niet waardeert dat overbezorgde ouders het recht gebruiken om de relatie van hun dochter te ruïneren.
||
![]() |
Citaat:
Dus denk ik dat je niet zorgen hoeft te maken : ) |
![]() |
|
Verwijderd
|
belgie weet ik niet maar in nederland is het zo dat een relatie hebben met een minderjarige idd verboden is, maar ik ken iemand van 18 die verkering heeft met iemand van 17 dat zou dan toch niet meteen betekenen dat die verkering uit moet en weer aan als zij ook 18 is??
lijkt me geen problemen geven en tsja schoonouders zijn nou eenmaal niet de aardigste mensen i know |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is een klachtdelict |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |