Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, wat zal ik zeggen? Tuurlijk is het normaal om je onzeker te voelen, je bent niet voor niets 13 enzo. Been there, done that. Dus dat is niet raar. Dat je nadenkt over jongens en of ze een optie zijn: ook dat vind ik erg herkenbaar, dat heb ik ook veel gedaan. Is niet erg, zolang je maar niet doordraaft en op iedereen verliefd wordt, dat is een beetje hopeloos.
Wat herman betreft sluit ik me aan bij Cherry Springs.
|
![]() |
Maak je vooral niet zoveel zorgen meid! Wat ik lees is dat je je zorgen maakt over je uiterlijk, waar je inprincipe niet veel aan kan doen. Tuurlijk kan je aan je vriendinnen vragen of ze je mooi vinden, maar stop onzeker te zijn over jezelf. Je moet jezelf maar accepteren. En wat ik nog meer lees is dat je graag een vriendje wil. Dat is natuurlijk heel erg logisch, maar een vriendje is niet alles. Wat ik zelf heb geleerd is dat je soms aan vriendschap meer hebt dan aan een vriendje. Dus ook als je een vriendje krijg, vergeet je vriendinnen niet. En ik denk dat je niet te veel moet nadenken. Gewoon dingen gaan dóen, en niet gaan zitten afwachten op een vriendje. Zoals ik al eerder zei, een vriendje is niet alles.
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
ik ga jullie niet alles daarover vertellen, daar zitten jullie vast niet op te wachten, maar maak je maar geen zorgen dat ik niet volwassen ben. <3
||
Citaat:
neem dat maar van me aan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat iemand volwassen is als hij mentaal is volgroeid, als die persoon dus kan redeneren en dingen in perspectief kan zien, iemand die zelf kan denken en verstandig kan handelen, en vooruit kan denken. Trauma's maken iemand niet volwassen. Ik denk dat trauma's mensen eerder labiel maken als ze niet volwassen genoeg/in staat zijn om er goed mee om te gaan. Ik denk dus dat iemand die zelf niet kan bedenken dat ze goed genoeg is nog te afhankelijk is van anderen om echt volwassen te zijn. Nu hoeft ze natuurlijk niet 100% volwassen te zijn voor een relatie, maar wat meer maakt het wel makkelijker. Zoals iemand al zei, eerst op eigen benen kunnen staan. En daarna pas iemand zoeken om het levenspad mee te bewandelen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat je als beginnende puber allemaal denkt over beter weten neem je al gauw terug wanneer je wat ouder wordt, trouwens. Over een paar jaar zal ik dat weer denken over wat ik nu allemaal zeg. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt! Verwijderd | 103 | 06-09-2007 06:59 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter: and the Prisoner of Azkaban! Apomes | 497 | 06-06-2004 17:22 | |
Films, TV & Radio |
Angel s4 Spoiler Topic FireCracker | 237 | 13-05-2003 21:10 |