Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2010, 16:36
Gerrie
Gerrie is offline
Hallo,
Ik wil is een keer gaan blowen maar durf dit niet echt.
Ik wil is een keer stoned worden om te ervaren hoe dat is.
Ik heb een hoge vorm van ADHD en slik daarvoor 25gram (over de hele dag) ritalin en ik drink in de avond druppels met een naam like pipeperon ofzo.
Ik weet niet wat er gebeurt als ik ga blowen terwijl ik dit in heb.
Kan het fout gaan?
En ik ben ook bang dat mijn ouders me de tyfus in meppen als ze het weten, want ze doen al moeilijk over het roken
Kunnen jullie mij helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2010, 23:27
MTpower
MTpower is offline
Hoe oud ben je?

De mensen die ik ken die ritalin gebruiken (op recept) blowen ook wel eens, of hebben wel eens geblowd. En die hebben hier nooit last van gehad, het effect was hetzelfde als bij iemand zonder ADHD, ze werden er gewoon chill van.
Voor zover ik weet kan het ook geen kwaad, maar pin me hier niet op vast en check het eerst zelf nog even na

En wat betreft je ouders, tja, hoe oud ben je?

Citaat:
Verder is er met betrekking tot ritalin en wiet vrij recent nog een topic langs gekomen hier. Misschien dat daar nog iets interessants in staat. Je kunt het hier vinden.
Oud 23-06-2010, 23:41
Wammus
Wammus is offline
Er zijn hier al meer topics over voorbij gekomen en voor zover mij bekend is Ritalin en blowen op zich prima te combineren. Als je echt zekerheid wilt kun je het beste even langs je huisarts gaan. Deze heeft een beroepsgeheim en zal dus niets tegen je ouders zeggen.

Het kan natuurlijk altijd fout gaan en wat er dan gebeurd is moeilijk te zeggen. De een gaat out en de ander voelt zich extreem kut. Het is dus sowieso verstandig om er iemand bij te hebben die ervaring heeft met blowen en het zelf niet doet. Die kan je dan in de gaten houden en mocht het fout gaan dan heb je daar in ieder geval een goede steun aan. Verder is het natuurlijk belangrijk dat je het alleen doet als je jezelf er goed bij voelt. Dan is de kans dat het mis gaat namelijk een stuk kleiner dan als je je er niet goed bij voelt. Een beetje zenuwen is normaal maar als je echt heel bang bent dat het fout gaat kun je er misschien beter nog even mee wachten tot je er wel wat zekerder van bent.
Oud 23-06-2010, 23:47
MTpower
MTpower is offline
Inderdaad, als je nog twijfelt gewoon niet doen. De kans dat het dan chill wordt is vrij klein en de kans dat je in paniek raakt vrij groot.
Reageren

Regels voor berichten