Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Klopt, die rapportcijfers maken geen ruk meer uit, bij je overgang moet het vooral gaan om je SE cijfers. Als die goed zijn zie ik niet in waarom je zou blijven zitten. Iedereen vergeet wel eens huiswerk te maken. Een 1 (die blijkbaar wel mag) lijkt dan erg maar maakt voor je examens niks uit. Daar gaat het om!
|
![]() |
|
![]() |
Maar je kan in de 4e alsnog blijven zitten als je rapportcijfers te slecht zijn.
Ooit heb ik een 1 gekregen, ook omdat ik geen huiswerk had gedaan, ik ben hiermee naar het afdelingshoofd gegaan (meer als principekwestie) en die vertelde mij dat dat niet onaangekondigd mocht en het werd teruggedraaid. Als ik jou was, zou ik, zeker als het erom spant, er wel even mee gaan naar een hoger persoon. Zelfs als het mag, is het niet netjes, zeker niet onaangekondigd. |
![]() |
|
![]() |
haaay,
ik vrees dat het wel mag... het is wel echt heel lullig van je docent. maar ik denk dat het er aan ligt of het telt als een so cijfer of toetscijfer. want een onverwachte so mag je wel geven, maar een toets moet je van tevoren opgeven(althans, dat is bij ons zo). Ik denk dat het wel mag als het meeteld als een so, en niet mag als het meeteld als een toets. xx. |
![]() |
|
Verwijderd
|
als het huiswerk voor punt was mag het wel, opdrachten niet inleveren is bij ons ook een 1
anders mag het volgens mij niet, ik zou ermee naar de directeur gaan ofzo, want je inzet&gedrag mogen nooit invloed hebben op je cijfers, natuurlijk wel bij gym als je daar tenminste aparte cijfers krijgt voor inzet |
![]() |
|
wat flauw!
je kunt tog een keer je huiswerk vergeten zijn te maken? of dat je gewoon geen tijd had... Maarja, als je je huiswerk nooit maakt, kán ik me er nog wel iets bij voorstellen.. Maar het blijft lullig... Bij ons op school geven ze gelukkig geen cijfers voor huiswerk, ander stond ik voor bijna elk vak onvoldoende, vrees ik... |
![]() |
|
wij hebben ook een leraar,
en als je voor de les zegt dat je je huiswerk niet hebt gedaan, krijg je een preek van: Je staat er nu nog goed voor, maar als je zo doorgaat ga je niet over, etc. maar als hij er tijdens de les achter komt, moet je iets overschrijven ofzoiets. maar alsnog, geen cijfers. |
![]() |
|
maar dat is anders dan bij deze leraar...
Hij heeft van die standaard uitspraken die hij vaak zegt, er i zelfs een fan-hyve voor hem. Wij zeggen dat een keer tegen hem, zegt ie: ja dat weet ik, populair ben ik hé?! en ik weet niet waarom, maar ik vind hem nogal een vage stem hebben ![]() hoe hij verteld dan hé bedoel ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Biecht maar op! Welke zondes/stoute dingen/overtredingen heb jij begaan? Missy | 64 | 14-08-2019 06:46 | |
De Kantine |
weerwolfspel #32 Eye of Sauron | 345 | 15-04-2007 21:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een dún zesje Ieke | 0 | 02-02-2004 16:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
Lichaam & Gezondheid |
asperger-syndroom niemand | 26 | 03-02-2002 14:40 |