![]() |
|
Verwijderd
|
Je komt dan inderdaad terecht bij maag-lever-darm arts. Althans dat had ik.
Ik kreeg 2 onderzoeken, die ik zelf niet zo prettig vond ![]() Maagonderzoek: Dan gaan ze met een slang via je mond-keel naar je maag. Daar knippen ze een stukje weefsel uit, en die zetten ze op kweek, en controleren ze. Je krijgt voor die tijd een vrij vieze spray in je mond wat alles verdooft. Ik mocht toen 's Morgens niet eten. Darmonderzoek: Dan gaan ze met een slang via je anus naar je darmen. Je krijgt eerst een roesje. Je kan ook kiezen voor narcose. Voor die tijd moet je 2 dagen op dieet, en krijg je laxeermiddelen, zodat 'alles eruit is' zegmaar ![]() Ik vond dit onderzoek vrij pijnlijk, maar het roesje deed bij mij z'n werk niet echt goed. Als je bang bent aangelegd zou ik voor narcose gaan. In je darm knippen ze ook een stukje weefsel, en dat zetten ze op kweek en controleren ze. Dat zijn de twee onderzoeken die ik gehad heb toen ik dus last had van obstipatie. Dit was niet mijn enige klacht toen hoor. Er zijn natuurlijk meer onderzoeken, en mijn broertje heeft 2 jaar lang laxeermiddelen geslikt toen hij klein was. Die is er nu helemaal vanaf. Succes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
[TIP] Verstopte neus snel openen! anomiemertje | 7 | 14-05-2012 17:25 | |
Psychologie |
onbewuste verstopte gevoelens uiten gewoonmax | 14 | 28-11-2007 21:09 | |
Lichaam & Gezondheid |
Constant verstopte Neus Jegor | 5 | 09-07-2007 16:54 | |