|
|
Bekijk resultaten poll: wie is er mee eens dat meeste dames strakke kleding moeten aantrekken | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 54.55% |
nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 45.45% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb persoonlijk niet echt iets tegen bloot, maar je moet inderdaad ook van het school geen nudisten kamp maken. Een beetje fatsoenlijk mag inderdaad nog wel. Geldt overigens ook voor mannen: in bloot bovenlijf door stad lopen vind ik bvb ook geen teken van goede smaak. Maar je zit het dus effectief wél in de zomer dus... |
![]() |
|
Ik vind het best fijn een strakkere broek te dragen of een shirtje wat mooi aan sluit maar ik heb wel een paar voorwaarden: Nog kunnen ademen, bewegen en bukken zonder me te hoeven schamen. En heb ook geen zin om met blote buik rond te lopen op het werk of in de stad o.i.d.. Naar mijn mening gaat dat meer richting hoerig dan sexy
|
![]() |
Joh meis, je hebt duidelijk nog geen besef van wat sexy is. We spreken je over een paar jaar wel
![]() OT: Strakke kleding is wel leuk, maar er moet wat te raden overblijven. Ik combineer vaak een wat baggier broek met een strak topje, of andersom een wat wijder shirt met een skinny jeans. En sowieso koop ik altijd kleding die me past. Een shirt is strak omdat het model zo is, niet omdat ik hem in een kindermaatje koop ![]()
|
Haha, alsof de kleding veel uitmaakt (mits het een beetje normaal is en geen abnormale fairy-gothic outfit met meer kleurcontrast dan een verkeerslicht). Dik = fail anyway.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
manly of vrouwelijk nps | 121 | 29-09-2006 19:24 | |
Lifestyle |
te strak ondergoed onder strakke kleding CharismaticBass | 4 | 06-08-2004 11:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Lifestyle |
strakke kleding doet pijn? Quantes | 13 | 12-01-2003 13:20 | |
Lifestyle |
Kleding bij vrouw: strak of ruim? Optima | 62 | 10-11-2002 15:26 | |
Seksualiteit |
Uitdagende kleding die té is en de gevolgen daarvan ...... Verwijderd | 50 | 25-07-2002 16:58 |