Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2010, 16:06
Verwijderd
Ik ben vast te laat.
Advertentie
Oud 25-07-2010, 16:07
Verwijderd
ohnee, niet eens!
Oud 25-07-2010, 16:07
Verwijderd
Ik kreeg net deze mail:

Voor jullie ook een fijne vakantie.
Volgend seizoen gaan we er weer voor de volle 75% tegenaan...

Ik moest er stiekem om gniffelen
Oud 25-07-2010, 16:08
Verwijderd
@Noodles:

Pochen? Wijsheid? Ik kom er juist geregeld achter hoe weinig ik eigenlijk weet
Oud 25-07-2010, 16:09
Verwijderd
Hoe meer foto's en verhalen ik lees over die Love Parade, hoe dommer ik mensen vind. Paniek om niks en dan juist door die paniek vallen er slachtoffers, iets wat die paniek juist zou moeten voorkomen. Zucht. Een facepalm voor die 1,4 miljoen mensen + de organisatie is wel op zijn plaats.
Oud 25-07-2010, 16:09
Verwijderd
Citaat:
@Noodles:

Pochen? Wijsheid? Ik kom er juist geregeld achter hoe weinig ik eigenlijk weet
Is dat een mooie hint naar dat topic over volwassenheid? If so, mooi gevonden
Oud 25-07-2010, 16:12
Verwijderd
nou, hij was weer lekker hoor! *wappert rook rond*
Oud 25-07-2010, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Is dat een mooie hint naar dat topic over volwassenheid? If so, mooi gevonden
Haha, eigenlijk niet eens.
Oud 25-07-2010, 16:25
Lorelei
Lorelei is offline
Haaaai.
Oud 25-07-2010, 16:30
Geel
Geel is offline
Hooi.
Oud 25-07-2010, 16:33
Verwijderd
Huuui
Oud 25-07-2010, 16:36
Verwijderd
goed gesprek, kinders!
Oud 25-07-2010, 16:44
Verwijderd
ik zat als 14-jarig aapje ook al op internet en ik heb een gedichtenaccount terug gevonden van toen
edit: hey een van de gedichten heet egon
Oud 25-07-2010, 16:45
Verwijderd
posten!

Ik vond in een doos een schrift terug met een ideale-staat-omschrijving. Heel vreemd.
Oud 25-07-2010, 16:46
Geel
Geel is offline
Citaat:
ik zat als 14-jarig aapje ook al op internet en ik heb een gedichtenaccount terug gevonden van toen
edit: hey een van de gedichten heet egon
Ik wil ook een gedichtenaccount terug vinden... misschien dat ik ooit dit (deze?) account kwijtraak!
Oud 25-07-2010, 16:52
Verwijderd
Citaat:
posten!

Ik vond in een doos een schrift terug met een ideale-staat-omschrijving. Heel vreemd.
ja nee te slecht maar die titels ;d;;;

necronostalgie, wtf
Oud 25-07-2010, 16:53
Verwijderd
die boze boeken
versleten en op de grond
het lichaam van Christus
dat wegrot in de mond

;ld;d;;D;d;d rottende christus, ik had ook als 14-jarige al een bijzonder verfijnde smaak
boze boeken d;d;:

edit:

Spoiler

wat ;;d;

Laatst gewijzigd op 25-07-2010 om 16:59.
Oud 25-07-2010, 16:58
Lorelei
Lorelei is offline
Leuk meisje was je, Egon
Oud 25-07-2010, 16:58
Verwijderd
ik had een beetje uh, morbide humor geloof ik.
ik moet nog steeds lachen om die laatste zin ook, gefeliciteerd met je verjaardag
Oud 25-07-2010, 16:59
Verwijderd
Citaat:
die boze boeken
versleten en op de grond
het lichaam van Christus
dat wegrot in de mond

;ld;d;;D;d;d rottende christus, ik had ook als 14-jarige al een bijzonder verfijnde smaak
boze boeken d;d;:

edit:

Spoiler

wat ;;d;
Oud 25-07-2010, 16:59
Geel
Geel is offline
ha! ik heb je account gevonden
Oud 25-07-2010, 17:00
Verwijderd
Citaat:
ha! ik heb je account gevonden
dat hoeft nou ook weer niet he
Oud 25-07-2010, 17:01
Geel
Geel is offline
Citaat:
dat hoeft nou ook weer niet he
ik ga ze alleen lezen, dat jij anderen niet wil laten genieten van je gedichten....
Oud 25-07-2010, 17:01
Verwijderd
Citaat:
ik ga ze alleen lezen, dat jij anderen niet wil laten genieten van je gedichten....
ze zijn niet zo interessant voor andere mensen, ik weet nog precies op welke personen ik hopeloos verliefd was toen ik ze schreef dus eh...
Oud 25-07-2010, 17:05
Geel
Geel is offline
Citaat:
ze zijn niet zo interessant voor andere mensen, ik weet nog precies op welke personen ik hopeloos verliefd was toen ik ze schreef dus eh...
je hebt maar één gedicht over de liefde, de rest is best wel interessant. Maar ik houd er wel mee op.
Oud 25-07-2010, 17:05
Verwijderd
Citaat:
die boze boeken
versleten en op de grond
het lichaam van Christus
dat wegrot in de mond

boze boeken d;d;:

edit:

Spoiler

wat ;;d;
Dit is wel goed voor mijn humeur zeg.
Oud 25-07-2010, 17:07
Sherlock
Sherlock is offline
Godverdomme het weer hier is echt<3
Oud 25-07-2010, 17:07
Verwijderd
Citaat:
je hebt maar één gedicht over de liefde, de rest is best wel interessant. Maar ik houd er wel mee op.
nee, ook die vage shit gaat over liefde, als ik door ruiten heenval en meestal uit luchten val dan ging dat ook over liefde, je weet toch. Of als ik struikelde of als er mieren over me heen liepen. Het is een beetje graven maar het ging dan altijd over mijn obsessieve liefdessss!
Oud 25-07-2010, 17:09
Geel
Geel is offline
Citaat:
nee, ook die vage shit gaat over liefde, als ik door ruiten heenval en meestal uit luchten val dan ging dat ook over liefde, je weet toch. Of als ik struikelde of als er mieren over me heen liepen. Het is een beetje graven maar het ging dan altijd over mijn obsessieve liefdessss!
en jij zegt dat ze niet interessant zijn!
Oud 25-07-2010, 17:09
Verwijderd
Citaat:
die boze boeken
versleten en op de grond
het lichaam van Christus
dat wegrot in de mond

boze boeken d;d;:

edit:

Spoiler

wat ;;d;
Oud 25-07-2010, 17:11
Verwijderd
Citaat:
en jij zegt dat ze niet interessant zijn!
ja en dat zeg ik volledig terecht.
Oud 25-07-2010, 17:12
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Oud 25-07-2010, 17:13
Geel
Geel is offline
Citaat:
ja en dat zeg ik volledig terecht.
ik protesteer!
Oud 25-07-2010, 17:13
Sherlock
Sherlock is offline
Zo een van de vele sporttoernooitjes die wij natuurlijk kei en keihard gaan winnen
Oud 25-07-2010, 17:14
Verwijderd
Damnit ik moet echt eens beter gaan slapen want ik heb zowat paarse wallen nu en zit te knikkebollen. Vanavond toch maar niet verdergaan met schilderen I guess.
Oud 25-07-2010, 17:16
Sherlock
Sherlock is offline
Ik ben weer weg genieten van het mooie weer

Later!
Oud 25-07-2010, 17:17
Verwijderd
ik ga naar een vriend fietsen en aangezien ik altijd die weg net verkeerd fiets, zal ik daar over ongeveer 40 minuten pas zijn.
Oud 25-07-2010, 18:02
Verwijderd
Genieten van het mooie weer ja.
Hier is het gelukkig droog, maar Belgie luxemburg dus echt niet.
Oud 25-07-2010, 18:12
Verwijderd
Ik ben wat spullen aan het sorteren en trof net een flesje gembersiroop aan. Alleen, er staat op dat het tenminste houdbaar is tot eind 2008, zou het in de tussentijd slecht zijn geworden?
Oud 25-07-2010, 18:12
Verwijderd
Goh wat denk jezelf?
Oud 25-07-2010, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Goh wat denk jezelf?
Een THT-datum is volstrekt anders dan een UHT-datum, hoor.

Misschien dat de smaak minder is maar je zult er vast niet dood aan gaan.
Oud 25-07-2010, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Goh wat denk jezelf?
Ik weet het niet? Ben jij bekend met procucten die bestaan uit suiker, een specerij en een heel klein beetje water en die anderhalf jaar in het donker in een kratje zitten? Ik niet hoor, als ik het wist had ik er wel naar gehandeld hè.

@ Dobermann: het is vooral dat ik niks wil verslepen dat ik uiteindelijk toch nog weg ga gooien, maar ik laat het mijn huisgenoten wel uitproberen, ik ga toch pannenkoeken voor ze bakken.
Oud 25-07-2010, 18:19
Verwijderd
Proef anders een beetje!
Oud 25-07-2010, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Hoe meer foto's en verhalen ik lees over die Love Parade, hoe dommer ik mensen vind. Paniek om niks en dan juist door die paniek vallen er slachtoffers, iets wat die paniek juist zou moeten voorkomen. Zucht. Een facepalm voor die 1,4 miljoen mensen + de organisatie is wel op zijn plaats.
Grote menigten zijn echt bizar, er hoeft maar iets raars te gebeuren en alles begint te golven. Zelf een keer vooraan bij een concert gestaan, in het begin niets aan de hand, maar ineens laaide er iets op in de menigte en werd er echt stevig geduwd richting het podium. Gelukkig hadden ze daar compartimenten waardoor mensen tussen de compartimenten door de menigte konden sussen en mensen die onwel werden konden eruit geplukt worden, maar zo'n menigte reageert echt heel gek.
(Maar goed, de organisatie had zich moeten realiseren dat je niet zo'n grote menigte door een tunnel kan sturen, dat werkt niet.)
Oud 25-07-2010, 18:44
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
die boze boeken
versleten en op de grond
het lichaam van Christus
dat wegrot in de mond

boze boeken d;d;:

edit:

Spoiler

wat ;;d;
Lol .
Oud 25-07-2010, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Proef anders een beetje!
Ik krijg het niet open.
Oud 25-07-2010, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg het niet open.
De schimmels aan de binnenkant houden angstvallig met z'n allen het dopje vast.
Oud 25-07-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Grote menigten zijn echt bizar, er hoeft maar iets raars te gebeuren en alles begint te golven. Zelf een keer vooraan bij een concert gestaan, in het begin niets aan de hand, maar ineens laaide er iets op in de menigte en werd er echt stevig geduwd richting het podium. Gelukkig hadden ze daar compartimenten waardoor mensen tussen de compartimenten door de menigte konden sussen en mensen die onwel werden konden eruit geplukt worden, maar zo'n menigte reageert echt heel gek.
(Maar goed, de organisatie had zich moeten realiseren dat je niet zo'n grote menigte door een tunnel kan sturen, dat werkt niet.)
Ja, ieder jaar is 't ook weer raak bij de hadj.
Oud 25-07-2010, 18:53
Verwijderd
Kan iemand mij advies geven?
Oud 25-07-2010, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Kan iemand mij advies geven?
Zolang het niet over tampons gaat, prima.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten