Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Doei! *zwaai* Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
mmm ik was gisteren naar een expo en toen daarna uit. Vervolgens liepen er mensen mee naar mijn kamer en gingen we broodjes afbakken. Toen viel iedereen in slaap op mijn bank, met de oven nog aan. Staat opeens om half vijf de huisbaas in mijn kamer: 'hallo, hallo, de oven stond nog aan, ik heb hem even dicht gedaan.' Ik wist echt niet waar ik was en wie die man was en alles :") Ik dacht eerst dat het een huisgenoot was maar daar was zijn stem te laag voor enzo. En pas na een paar minuten snapte ik het ongeveer, zei hij welterusten en was weer weg.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ook voor plantjes uit zaadjes kweken, trouwens, en dat gaat echt snel met weinig water + veel zon ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Over anderhalf uur ga ik mijn sleutel op ![]() Laatst gewijzigd op 23-07-2010 om 11:11. |
![]() |
|
Ik was gisteren ook uit en toen was er een rare kerel met schoenen die leken op hobbitvoeten. Hij danste ook heel raar. Toen kreeg ik later 's nachts een smsje van mijn vriendje (die was tapper) dat er een ambulance en politie moest komen voor die trol oid en dat ie ging schelden. Wtf, hij leek zo braaf. ;x
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|