Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2010, 08:22
Martiño
Martiño is offline
Want die ruiken zo lekker!
Oud 23-07-2010, 08:38
Verwijderd
Die ruiken ook zeker lekker. Maar bij mij gaan ze altijd dood terwijl ik heus genoeg water verstrek
Oud 23-07-2010, 08:42
Lorelei
Lorelei is offline
Martin: Ik heb bepaald niet de behoefte om te delen wat er gisteren allemaal is gebeurd.. eigenlijk

Anyways, ik ben weg. Doeg!
Oud 23-07-2010, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Martin: Ik heb bepaald niet de behoefte om te delen wat er gisteren allemaal is gebeurd.. eigenlijk

Ik ook niet En de foto's deel ik later wel met de groep die er gisteren was, ze gaan nu even mee naar Gent.

Veel plezier Lorelei daaaag
Oud 23-07-2010, 08:58
Verwijderd
Ik had dus iets langer geslapen dan gepland. Van kwart voor 7 tot half 10, zeg maar En toen belde ik m'n zusje op omdat ik een beetje bang was dat ik het niet ging halen... En zij is nog even aan het bekomen van haar ziekzijn gisteravond, dus of ik het erg vind om een uurtje later te vertrekken... Haha, neu, niet echt
Oud 23-07-2010, 09:00
Verwijderd
Ga je vandaag op vakantie Abzje? Veel plezier dan
Oud 23-07-2010, 09:03
Verwijderd
Abzje
Ja, dat is althans de bedoeling. We gaan naar Gent, om te feesten... al moet ik daar nu even niet aan denken maar ach! En dan daarna nog door naar een ander gebied in België, Ardennen ofzo.
Oud 23-07-2010, 09:04
Verwijderd
Jezus ik ging even solliciteren voor een bijbaantje voor 3 weken, vraagt dat mens of ik 2 referentie kan opgeven
Oud 23-07-2010, 09:09
Verwijderd
hihi. moet je kijken

http://www.latfh.com/
Oud 23-07-2010, 09:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Die ruiken ook zeker lekker. Maar bij mij gaan ze altijd dood terwijl ik heus genoeg water verstrek
Hm, ik weet het ook niet, ik heb hem pas twee dagen ofzo. Maar de kunst is denk ik niet té veel water, niet te veel direct zonlicht en geen water op de blaadjes maar in de aarde.

En in Helmond is het echt onmogelijk om niet-gedroogde basilicum te krijgen. Toevallig had de Super de Boer nu plantjes, dus ik heb er maar snel een meegenomen, maar ze hebben bijna nergens verse basilicum (dus in een bakje, geen plantje). Heel soms heeft de AHXL er een paar, maar die zijn binnen no-time uitverkocht. Voor de rest krijg je echt van die verbaasde gezichten als je vraagt of ze verse basilicum hebben (of ze lopen naar het kruidenrek... *zucht* dat is toch geen verse basilicum? ).
Oud 23-07-2010, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik weet het ook niet, ik heb hem pas twee dagen ofzo. Maar de kunst is denk ik niet té veel water, niet te veel direct zonlicht en geen water op de blaadjes maar in de aarde.

En in Helmond is het echt onmogelijk om niet-gedroogde basilicum te krijgen. Toevallig had de Super de Boer nu plantjes, dus ik heb er maar snel een meegenomen, maar ze hebben bijna nergens verse basilicum (dus in een bakje, geen plantje). Heel soms heeft de AHXL er een paar, maar die zijn binnen no-time uitverkocht. Voor de rest krijg je echt van die verbaasde gezichten als je vraagt of ze verse basilicum hebben (of ze lopen naar het kruidenrek... *zucht* dat is toch geen verse basilicum? ).
Wij hebben altijd in overvloed, maar ja, da's Tilburg he
Oud 23-07-2010, 09:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Jammer! Gelukkig ben ik ook helemaal niet nieuwsgierig ingesteld

Doei! *zwaai*

Citaat:
Ik had dus iets langer geslapen dan gepland. Van kwart voor 7 tot half 10, zeg maar En toen belde ik m'n zusje op omdat ik een beetje bang was dat ik het niet ging halen... En zij is nog even aan het bekomen van haar ziekzijn gisteravond, dus of ik het erg vind om een uurtje later te vertrekken... Haha, neu, niet echt
Haha, jeetje, dat je dat trekt! Maar dan bij deze alsnog alvast een fijne vakantie!
Oud 23-07-2010, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Haha, jeetje, dat je dat trekt! Maar dan bij deze alsnog alvast een fijne vakantie!
Ik trek het voor geen meter hoor En dankjewel!
Oud 23-07-2010, 09:17
Verwijderd

weirde site

Laatst gewijzigd op 23-07-2010 om 09:26.
Oud 23-07-2010, 09:32
Verwijderd
Ik moet zo meteen een bedrijf bellen, maar ik heb zo'n hekel aan bellen
Oud 23-07-2010, 09:49
Verwijderd
echt lucky? dat had ik niet van je verwacht
Oud 23-07-2010, 09:51
Verwijderd
mmm ik was gisteren naar een expo en toen daarna uit. Vervolgens liepen er mensen mee naar mijn kamer en gingen we broodjes afbakken. Toen viel iedereen in slaap op mijn bank, met de oven nog aan. Staat opeens om half vijf de huisbaas in mijn kamer: 'hallo, hallo, de oven stond nog aan, ik heb hem even dicht gedaan.' Ik wist echt niet waar ik was en wie die man was en alles :") Ik dacht eerst dat het een huisgenoot was maar daar was zijn stem te laag voor enzo. En pas na een paar minuten snapte ik het ongeveer, zei hij welterusten en was weer weg.
Oud 23-07-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, meestal als ik gebeld word en ik ken het nummer niet dan neem ik niet op en google ik het nummer eerst
Oud 23-07-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Ik doe altijd weinig water (klein beetje iedere dag, maar echt maar weinig) en veel zon. Gaat prima

Ook voor plantjes uit zaadjes kweken, trouwens, en dat gaat echt snel met weinig water + veel zon
Oud 23-07-2010, 10:09
Verwijderd
Ik geef mijn basilicum altijd water als de blaadjes slap beginnen te hangen na een uurtje staan ze dan weer fier overeind.
Oud 23-07-2010, 10:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik moet zo meteen een bedrijf bellen, maar ik heb zo'n hekel aan bellen
Citaat:
Dit.
Oud 23-07-2010, 10:52
Verwijderd
Ik heb net gebeld! En het was best wel goed en ze zei: als je even verwijst in je sollicitatie naar dit telefoongesprek dan weet ik zeker dat je niet tussen de anderen terecht komt
Oud 23-07-2010, 11:00
Verwijderd
De basilicum is een van de weinige van mijn kruiden die níet halfdood is als hij anderhalve week geen water en een hittegolf heeft gehad
Oud 23-07-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net gebeld! En het was best wel goed en ze zei: als je even verwijst in je sollicitatie naar dit telefoongesprek dan weet ik zeker dat je niet tussen de anderen terecht komt

Over anderhalf uur ga ik mijn sleutel ophangenhalen en dus ook verplicht leuk doen tegen nieuwe huisgenoten, maar ik ben nog een beetje dronken en heel. erg. gaar.

Laatst gewijzigd op 23-07-2010 om 11:11.
Oud 23-07-2010, 11:02
Rivka
Rivka is offline
Ik ga zo naar de markt en heb geen idee wat ik wil hebben!
Oud 23-07-2010, 11:08
Verwijderd
Citaat:

Over anderhalf uur ga ik mijn sleutel ophangen en dus ook verplicht leuk doen tegen nieuwe huisgenoten, maar ik ben nog een beetje dronken en heel. erg. gaar.
Je sleutel ophangen?

En goeiemiddag iedereen.
Oud 23-07-2010, 11:09
Verwijderd
Ah, ik heb net ook m'n assessmentrapport teruggekregen. Wat wel opmerkelijk is, is dat ik bij de test waarbij abstractievermogen werd getest 49/50 opgaven goed heb, maar dat ik alsnog niet 'zeer hoog' scoor, maar 'hoog'.
Oud 23-07-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Je sleutel ophangen?

En goeiemiddag iedereen.
Ehhhh, ophalen.
Oud 23-07-2010, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ehhhh, ophalen.
Ik vond het al een beetje vreemd.
Oud 23-07-2010, 11:11
Verwijderd
Citaat:

Over anderhalf uur ga ik mijn sleutel ophangen en dus ook verplicht leuk doen tegen nieuwe huisgenoten, maar ik ben nog een beetje dronken en heel. erg. gaar.
Ah dat kunnen ze vast wel waarderen, gewoon een mooi verhaal maken van de avond ervoor en klaar
Oud 23-07-2010, 11:12
Verwijderd
Waar zijn je lotgenoten als je ze nodig hebt!
Oud 23-07-2010, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Ah dat kunnen ze vast wel waarderen, gewoon een mooi verhaal maken van de avond ervoor en klaar
Mmmmmhwoahhh. Ik ben daar niet zo goed in, in een mooi verhaal maken van iets, maar ik veins wel enthousiasme en vrolijkheid voor even, dat moet lukken.
Oud 23-07-2010, 11:13
Verwijderd
Wut er staan bij sterke punten echt dingen in waar ik niets van snap Ik ben bv helemaal niet open
Oud 23-07-2010, 11:16
Verwijderd
Nou de aandachts en ontwikkelingspunten kloppen iig goed
Oud 23-07-2010, 11:18
Tink*
Tink* is offline
Ik was gisteren ook uit en toen was er een rare kerel met schoenen die leken op hobbitvoeten. Hij danste ook heel raar. Toen kreeg ik later 's nachts een smsje van mijn vriendje (die was tapper) dat er een ambulance en politie moest komen voor die trol oid en dat ie ging schelden. Wtf, hij leek zo braaf. ;x
Oud 23-07-2010, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Ik was gisteren ook uit en toen was er een rare kerel met schoenen die leken op hobbitvoeten. Hij danste ook heel raar. Toen kreeg ik later 's nachts een smsje van mijn vriendje (die was tapper) dat er een ambulance en politie moest komen voor die trol oid en dat ie ging schelden. Wtf, hij leek zo braaf. ;x
Rare mensen toch, met uitgaan. Ik heb niet goed genoeg om me heen gekeken om dit soort verhalen te hebben, maar ik weet inmiddels wél dat Archont een dik Brabants accent heeft dat erger wordt als hij drinkt!
Oud 23-07-2010, 11:25
Verwijderd
martin, waarschijnlijk was het vannacht gewoon een grote orgie en heeft iedereen vreemde bekentenissen gedaan. No big deal
Oud 23-07-2010, 11:32
Verwijderd
Vrouwen en alchohol..

Goooooooooooooedemorgen trouwens, tijd voor ontbijt. En daarna nog even chillen en dan.. GROTE SCHOONMAAK ALHIER.
Oud 23-07-2010, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Waar zijn je lotgenoten als je ze nodig hebt!
present
Oud 23-07-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
martin, waarschijnlijk was het vannacht gewoon een grote orgie en heeft iedereen vreemde bekentenissen gedaan. No big deal
daar is je verhaal martin.
Oud 23-07-2010, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Babsje je had er bij moeten zijn, het was echt iets voor jou!
Oud 23-07-2010, 11:38
Verwijderd
Citaat:
present
Hoe was het nadat Minke en ik weg gingen? Zitten roddelen met zijn drieën? Eerste bus kunnen nemen?
Oud 23-07-2010, 11:38
Verwijderd
ik twijfelde net nog of ik brak was of nog dronken. Het is het laatste, ik las de 'is' in mijn vorige post en twijfelde of het geen 'eens' moest zijn en was bang dat archont me had aangestoken
Oud 23-07-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
ik twijfelde net nog of ik brak was of nog dronken. Het is het laatste, ik las de 'is' in mijn vorige post en twijfelde of het geen 'eens' moest zijn en was bang dat archont me had aangestoken
Godver. Ik zit hardop te lachen (dat wil ook wat zeggen).
Oud 23-07-2010, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe was het nadat Minke en ik weg gingen? Zitten roddelen met zijn drieën? Eerste bus kunnen nemen?
Archont kotste in de kroeg en toen moesten we lopend naar huis want er was geen taxichauffeur die ons mee wilde nemen

Oud 23-07-2010, 11:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sannchont?
Oud 23-07-2010, 11:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Archont kotste in de kroeg en toen moesten we lopend naar huis want er was geen taxichauffeur die ons mee wilde nemen

Ah gadver.
Oud 23-07-2010, 11:41
Verwijderd
Citaat:

Nee je maakt een grapje. Maar voor het geval het waar is, dan ben ik blij dat ik net wat eerder weg was.
Oud 23-07-2010, 11:42
Verwijderd
Grapje natuurlijk We hebben geloof ik nog 2 biertjes gedronken, ik kan me niet herinneren of we nog geroddeld hebben, maar dat zal vast wel, en toen zijn we met de taxi naar huis gegaan.
Oud 23-07-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Grapje natuurlijk We hebben geloof ik nog 2 biertjes gedronken, ik kan me niet herinneren of we nog geroddeld hebben, maar dat zal vast wel, en toen zijn we met de taxi naar huis gegaan.
Beter. Ik kwam een heleboel politie tegen op weg naar huis en ik zwalkte als een gek maar had gelukkig wel licht op mijn fiets dus ze negeerden me. (A)
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten