Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2010, 23:20
IWEEBDV
IWEEBDV is offline
hallo ik ben 16 jaar en kom uit Amsterdam- Centrum.
Ik zit hier omdat ik het leuk vind om over veel van deze dingen te praten en ik denk dat ik ook wel kan helpen met het een en ander. Ik merk ook dat het vaak wel gezellig is, en daar kan ik wel aan bijdragen denk ik
groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2010, 08:29
Verwijderd
Hee.
welkom!!
vertel eens iets over jezelf?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 18:03
IWEEBDV
IWEEBDV is offline
hmm...
naja ik ga naar 5 vwo, ik werk nu elke dag zo'n beetje. in de ah en als pizzakoerier.
is er nog iets, ik kan ff niets meer bedenken xd
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 00:10
Verwijderd
Zozo, 2 baantjes, goed bezig
Met citaat reageren
Oud 28-07-2010, 01:15
IWEEBDV
IWEEBDV is offline
ja en ook nog folders, is echt heel saai maar ik krijg er elke maand 100 euro ofzo voor, terwijl ik maar 6 uurtjes ervoor werk in totaal. En als school weer begint stop ik wel met die baantjes, want dan heb ik er echt geen tijd meer voor
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 11:24
Sudoku.
Sudoku. is offline
Hoihoi,
welkom!
Oud 31-07-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
ja en ook nog folders, is echt heel saai maar ik krijg er elke maand 100 euro ofzo voor, terwijl ik maar 6 uurtjes ervoor werk in totaal. En als school weer begint stop ik wel met die baantjes, want dan heb ik er echt geen tijd meer voor
Geak, bij welk bedrijf doe jij folders dan??
ik ben 3 uur bezig en krijg iets van 4.60euro per keer!!!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 00:27
IWEEBDV
IWEEBDV is offline
Citaat:
Geak, bij welk bedrijf doe jij folders dan??
ik ben 3 uur bezig en krijg iets van 4.60euro per keer!!!
ik werk voor interlanden. Ik heb een kranten- en een folderwijk. per week duurt dat in totaal ongeveer 2 tot 2,5 uur. en dan krijg ik 22 euro per week. bij de ah is het 4,65 euro per uur voor een 16 jarige, op zondag 9,30 euro zelfs
en bij Domino's is het 3,64 per uur, exclusief fooi. Ik heb de afgelopen 2 dagen 12 uur gewerkt en 60 euro fooi binnengehaald dus dat is wel veel.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
ik werk voor interlanden. Ik heb een kranten- en een folderwijk. per week duurt dat in totaal ongeveer 2 tot 2,5 uur. en dan krijg ik 22 euro per week. bij de ah is het 4,65 euro per uur voor een 16 jarige, op zondag 9,30 euro zelfs
en bij Domino's is het 3,64 per uur, exclusief fooi. Ik heb de afgelopen 2 dagen 12 uur gewerkt en 60 euro fooi binnengehaald dus dat is wel veel.
Ik werk ook voor interlanden. heb 240 huizen waar ik langs moet en krijg er maar 4.60 voor!!
hoeveel huizen heb jij dan??
of wat bezorg je?
want soms is er verschil.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 01:06
IWEEBDV
IWEEBDV is offline
ik bezorg het amsterdams stadsblad, en die folders van kruidvat enzo die zijn hetzelfde voor iedereen. Nou moet ik wel zeggen dat ik overbetaald wordt hoor. Want ik ze opnieuw laten tellen doordat ik zoveel nee nee stickers had. Maar het bedrag is nog hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 11:15
Verwijderd
Citaat:
ik bezorg het amsterdams stadsblad, en die folders van kruidvat enzo die zijn hetzelfde voor iedereen. Nou moet ik wel zeggen dat ik overbetaald wordt hoor. Want ik ze opnieuw laten tellen doordat ik zoveel nee nee stickers had. Maar het bedrag is nog hetzelfde
haha okee, ik had eerst ook die kruidvat folders enzo maar die zijn bij mij nu uit de paketten gehaald, is overgenomen door netwerp vsp.
haha je salaris blijft altijd hetzelfde volgens mij
ik had er eerst te weinig, krijg nu wel voldoende folders maar krijg nog steeds evenveel betaald
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten