Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
haha jaja, dit ou ik ijglijk ook weten sowwie, maak ff misbruik van dit topic.................wat zijn nou ijglijk de minst sterke ? gewoon t best om als eerst te doen...........?
zij dr nog "zwakkere"zeg maar dan mexicaanse? ik mot et eers nog btje leren./........... ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb ze beide gedaan
eerste keer mexicaanse, halve portie (plate - smartshop, den haag) was ech cool, was bij drexz thuis ![]() ech mure bewege enzow, toen smoke, kwas in padriz ofzow ![]() ik praatte tege een knuffel en bandje enzow ![]() was vaagh 2e keer, weer mexicaanse, hele portie (euforia, den haag) ook samen met drexz, bij mij thuis ![]() was vaagh was nie veel sterker dan 1e keer (leek het) was wel cool toen, laatste keer, 3e dus... Hawaainse, halve portie (euforia, Den haag) ook met drexz was buite, vlietlande, recreatie park (vorige week) chill rustig plekje, bij meer was echt vaagh, erg met hersens en minder visueel, veel minder was ook buite met mense erom heen ik was opeens Jerommeke (suske, wiske) khad laatse nml een strip van suske geleze, over jerom, en die praat vaagh, en die zocht zen moeder ofzow, in een sprookjes, dino land ofzow iig ik d8 dak jerom was ik lulde vaagh twas 13.00 dat we ze namen en 20 min later wij zo: twerkt toch na 20 min later, tijd kwijt, wij gaar, wij dachte dat we op vakantie daar waare, 3 weke, maar we ware alleen zondag... maja veel later enz.... iig, was laatste keer 3x goed ![]() en dat was het long live weed ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Paddo's SuTi | 15 | 20-07-2005 23:23 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels black tiger | 54 | 02-01-2004 12:30 | |
Drugs & Alcohol |
Houdbaarheid paddo's Eightball GOD | 13 | 28-05-2003 01:05 | |
Drugs & Alcohol |
Paddo's (ik weet dat er al veel topics over zijn, maar kijk ff aub) Verwijderd | 25 | 17-04-2003 14:38 | |
Drugs & Alcohol |
hoevaak heb je paddo's gegeten? aap777 | 35 | 11-03-2003 13:00 | |
Drugs & Alcohol |
kotsen van paddows? kleine wicca | 17 | 20-12-2002 14:24 |