Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het verschil met mexicaanse is vooral de psycho activiteit, van mexicaanse ging ik op dat vlak veel minder hard, eigenlijk wel op alle gebieden in vergelijking met voldoende hawaiaanse of truffels. Hehe, gelul.. maar goed dat is mijn ervaring. Let er vooral op dat je gaat trippen als je je op je gemak voelt en er kan niets mis gaan. En pas op met chocola aangezien er veel suiker in zit, lijkt mij minder voor je trip.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
mijn trip was geniaal in het begin een beetje misselijk maar dat zakte snel weg en toen als kleuters op een roltrap zitten spelen enzo ![]() ik had ook weinig zin om later nog uit die trip te komen, want ik voelde me zoooo relax. wat leuk is trouwens, is als je buiten ergens rondgelopen hebt tijdens de trip, na je trip weer even op dezelfde plaatsen te kijken. echt grappig hoe anders alles dan eruit ziet, bij mij dan tenminste. ik zag alles heel groot en breed, een gang werd dan echt superbreed en later was dat gewoon maar een redelijke smalle gang. ik zou zo weer een avondje gaan trippen op truffels, ben je van een melige avond verzekerd ![]() |
![]() |
|
ik had dus hetzelfde, kom daar binnen wil 2 porties gedroogde paddo's. ik weet dat ze verboden zijn maar tot zeer recent verkochten ze daar no wel
![]() ![]() ![]() dank alex ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
snij ze fijn, pleur ze door een instant groentesoep (van cupasoup bijv.) en eet smakelijk ![]()
||
Citaat:
![]() btw ik gooi er verse hawaiaanse in, 2 eitjes en 15 gram is ruim voldoende voor 2 personen. met nieuwjaar ook lekker trippen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() je moet die troep sowieso naar binnen werken als je nog niks gegeten hebt |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Die paddo's kun je dan toch zelf drogen als die niet meer worden verkocht? Is vast we liets over te vinden op internet. En als je met truffels een sterkere trip wil, gewoon anderhalf portie eten? Dat is niet gevaarlijk voor je lichaam.. Maar van 1 portie ga je al vreselijk hard trippen, dat je niet eens meer normaal kunt praten, dat je uren naar 1 ding kan kijken en toch weer steeds nieuwe dingen zien / denken
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() niet zoveel €€ maar komt wel goed (als ik de plannen van anderen hoor, ga ik wel hard ![]() ![]() haha dan isset goed ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Bijnemen bij truffels (en aanverwante vragen) pj eilander | 3 | 17-10-2013 15:39 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels Verwijderd | 1 | 03-09-2013 22:57 | |
Drugs & Alcohol |
Waar kopen jullie je truffels? BartC | 13 | 04-04-2010 08:33 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels m!ke | 24 | 08-05-2009 20:50 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels DaFrostyOne | 27 | 22-08-2005 15:46 | |
Drugs & Alcohol |
Truffels Destrøyer | 9 | 12-02-2003 10:12 |