Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2013, 12:29
pj eilander
pj eilander is offline
Hoi!

Volgende week na mijn tentamens is het tijd voor een stukje ontspanning en ga ik met een paar vrienden truffels eten . Voor hen is het de eerste keer, zij nemen ieder een halve portie mexicana. Ik heb het al een aantal keren gedaan en wil voor de hollandia of de dragon gaan.

Hoewel ik dus wat ervaring heb en mijn trips altijd als zeer plezierig heb ervaren, heb ik nooit een grotere portie dan 10 gram op van een heftigere variant (zou overigens echt niet meer weten welke dat was). Ik wil heel graag wat heftiger en dieper gaan, maar vind het ergens ook wel weer spannend... Daarom vraag ik me nu af of het een idee is om eerst 10 gram van de truffels te nemen en later 5 gram bij te nemen. Ik heb in best wel wat trip reports gelezen dat mensen dat doen en het lijkt me geen slecht idee. Toch ben ik nog wel benieuwd naar wat persoonlijk ervaringen van mensen.

Wat is dan het beste moment om bij te nemen? Op het moment dat ik merk dat de trip minder wordt, of juist op de piek?
En hoe is dat voor beginners met een softe soort, is het dan wijs om bij te nemen?

Alvast bedankt

En voor anderen: stel ook vooral je vragen hier, kunnen we elkaar weer helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2013, 15:47
Verwijderd
Voor zover ik heb begrepen is truffels verdelen over een paar uren totaal niet effectief. De trip wordt er hoogstens langer van, maar niet sterker.

Als je dus wat harder wilt trippen dan kan je beter je eerste portie iets groter maken en het daarbij houden.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 17:20
Verwijderd
Ik geloof dat het bijnemen met paddo's ook niet werkte, zoals Reverend zegt, ik ga even zoeken of ik dat terug kan vinden, ik heb het er toen hier over gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2013, 15:39
pj eilander
pj eilander is offline
Dan ga ik maar gewoon voor de volle portie in één keer, komt vast goed. Zeker als ik op het drugsforum lees dat mensen 22gram in één keer nemen haha

Jullie horen volgende week wel hoe het was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten