Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Een normale portie griekse en hawaiiaanse niet gedroogd is ongeveer 15 gram. Een portie mexicaanse is iets meer, tegen de 30 gram dacht ik. Maar ik heb nog nooit iets over columbiaanse gehoord, zijn misschien wel gewoon hetzelfde als mexicaanse... Of het verstandig is om de eerste keer meteen al een grote dosis te nemen weet ik niet, ik ben begonnen met en halve en ben blij dat ik het zo heb gedaan, maar iedereen is anders...
||
Citaat:
als 1 portie 35 gram is, zal ik 15-20 gram proberen Als je de latijnse naam weet, kan je de dosering uitrekenen bij de calculator van The Shroomery http://www.shroomery.org/index/par/12195 dit is een redelijk betrouwbare calculator, alleen moet je wel bedenken dat iemands lichaamsgewicht niet wordt opgenomen in de berekening. ik heb er verder vertrouwen in dat alles goed zal gaan, je hebt het goed voorbereid, en er is een babysitter bij.
Laatst gewijzigd op 16-04-2003 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn eerste trip was gedeeltelijk verpest doordat ik samen met twee vrienden al trippend op een feestje met tientallen mensen aankwamen. Pf, dat was echt een brok stress en de 'nuchtere' mensen waren gewoon eng, we hadden nooit daar heen moeten gaan ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
5 grams fresh gives a mild trip. 10 grams fresh gives a very intense trip. IF THIS IS YOUR FIRST TRIP, DO NOT EXCEED HALF A DOSE, WHICH IS 5 GRAMS FRESH (OR 0,5 GRAMS DRY) !!!! In dit geval heb je gelijk, maar ik weet zeker dat de "normale" dosis hawaiiaanse die ik heb geprobeerd (van een andere smartshop wel) 1,5 gram was. Dat zou dus volgens het bovenstaande 15 gram vers zijn. Maar goed wat is een normale dosis? Wat is een normale trip?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en als de trip niet zo heftig is als je zou willen, kan je altijd nog een halve portie na een paar uur nemen... (als je er dan nog zin in hebt) maar dat zal wel als t je eerste keer is
||
Citaat:
Als het een vrij sterke trip wordt, weet je meteen ongeveer de geschikte dosis, en mag je blij zijn dat je niet tweemaal zo veel hebt genomen.
||
Citaat:
heb nooit iemand gehoord die 'immuun' voor paddos was had je geen nuchtere maag ofzo? of veel cola gedronken? ![]()
|
Verwijderd
|
Heel erg bedankt allemaal voor jullie informatie en antwoorden.
Ik denk dat ik ga voor 20-25 gram dan. De nuchtere persoon die erbij is is mijn vriendin dus ik weet gewoon 100% zeker dat ik me op me gemak ga voelen daar twijfel ik niet aan, bovendien kan zij dan cd's opzetten enzo als ik dat niet meer zou kunnen en een beetje zorgen dat we ook lekker door het park kunnen lopen ALS het allemaal goed gaat binnenshuis. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb nog ff 1 DRINGENDE vraag.
De paddo's zijn met water in aanraking geweest, is dit schadelijk? Ook zit er soms een beetje een groenige kleur aan wat waarschijnlijk schimmel is, maar ik weet niet of dit hoort of dat dit door het water is gekomen....... Is het nog gewoon veilig deze paddo's te nemen? |
![]() |
||
Citaat:
damn dat was echt een dissapointment zeg! khad ze wel op nuchtere maag gegeten enzo. nja anyways sindsdien eet ik gewoon een portie copelandia, dan weet ik tenminste zeker dat ik um trip ![]()
||
Citaat:
|
|